Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Πώς μπορώ να διερευνήσω και να διορθώσω το σφάλμα HTTP 500 (εσωτερικό σφάλμα διακομιστή);

Julian Lister
Γραμμένο από
Julian Lister

Τα σφάλματα HTTP 500 ή τα σφάλματα εσωτερικού διακομιστή προκαλούνται συνήθως από προβλήματα σε αρχεία .htaccess ή από έλλειψη πρόσθετων PHP.

Σε αυτό το άρθρο, θα περιγράψουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να επιλύσετε αυτά τα ζητήματα.

Αρχικά, πρέπει να εντοπίσουμε τα υποκείμενα σφάλματα πίσω από το γενικό σφάλμα 500.

Το cPanel και το WordPress διατηρούν τα αρχεία καταγραφής τους σε 2 διαφορετικές τοποθεσίες. Ας ελέγξουμε πρώτα το αρχείο καταγραφής του cPanel.

  1. Ακολουθήστε αυτό το βίντεο για να συνδεθείτε στο cPanel για τον τομέα σας (όχι WHM): Πώς μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου στο cPanel μέσω WHM;
  2. Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο στοιχείο “σφάλματα” στο cPanel για να ελέγξετε το αρχείο καταγραφής σφαλμάτων σας.
  3. Εάν η παραπάνω σελίδα είναι κενή ή δεν έχει πρόσφατα σφάλματα, πρέπει τώρα να ελέγξουμε το αρχείο σφάλματος του WordPress:
  4. Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα, μπήκαμε στον λογαριασμό cPanel. Κάντε κλικ στο στοιχείο Διαχείριση αρχείων.
  5. Μεταβείτε στον κατάλογο www ή public_html.
  6. Θα πρέπει να μπορείτε να βρείτε το αρχείο error.log εκεί.
  7. Κατεβάστε το αρχείο και ελέγξτε για σφάλματα.
Info

Εάν το σφάλμα οφείλεται σε μια λειτουργική μονάδα PHP που λείπει, μπορείτε εύκολα να ενεργοποιήσετε τη λειτουργική μονάδα που λείπει ακολουθώντας τα άλλα άρθρα της συλλογής της βάσης γνώσεών μας. Περιλαμβάνει τα εξής:

  1. Εάν κανένα από τα παραπάνω δεν βοηθά, μετονομάστε το αρχείο .htaccess σε .htaccess.bk και δείτε εάν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπό σας.
  2. Εάν τίποτα από αυτά δεν βοηθά, ανοίξτε ένα εισιτήριο και παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για το ιστορικό. Θα σας βοηθήσουμε να λύσετε το πρόβλημα έγκαιρα.