Πώς να χρησιμοποιήσετε ληγμένους τομείς για SEO

October 6, 2020
过期域名

Αν ψάχνετε για έναν τρόπο να βελτιώσετε το SEO σας, ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο χρήσης ληγμένων τομέων. Οι τομείς που έχουν λήξει μπορεί να είναι μια εξαιρετική πηγή για τη βελτίωση της κατάταξης του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης και μπορούν επίσης να προσφέρουν άλλα οφέλη, όπως αυξημένη επισκεψιμότητα και βελτιωμένη αναγνωρισιμότητα επωνυμίας.

Η εύρεση ληγμένων τομέων είναι σχετικά εύκολη και υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να τους αξιολογήσετε για να δείτε αν ταιριάζουν καλά στις ανάγκες σας. Αφού βρείτε και αξιολογήσετε ορισμένους τομείς που έχουν λήξει, μπορείτε στη συνέχεια να κάνετε βήματα για να τους προσθέσετε στον ιστότοπό σας.

Γιατί οι τομείς που έχουν λήξει μπορεί να είναι χρήσιμοι για το SEO

Οι ληγμένοι τομείς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για δημιουργία συνδέσμων. Με τον όρο ληγμένα domain εννοούμε ονόματα τομέα που δεν ανανεώνονται αλλά δεν διαγράφονται. Αυτοί οι τομείς μπορούν να είναι χρήσιμοι για τη δημιουργία συνδέσμων, επειδή συχνά έχουν πολλά backlinks. Αυτά τα backlinks μπορεί να προέρχονται από ιστότοπους υψηλής ποιότητας, οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση του SEO του ιστότοπού σας.

Οι ληγμένοι τομείς μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την αντιπροσώπευση μιας επωνυμίας. Εάν αγοράσετε έναν τομέα που έχει λήξει και έχει καλή φήμη, μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της εικόνας της επωνυμίας σας.

Οι ληγμένοι τομείς μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για έρευνα λέξεων-κλειδιών. Ερευνώντας τομείς που έχουν λήξει, μπορείτε να μάθετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι δημοφιλείς και ποιες όχι. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση του SEO του ιστότοπού σας.

Οι ληγμένοι τομείς μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για μάρκετινγκ περιεχομένου. Εάν αγοράσετε έναν τομέα που έχει λήξει και έχει πολύ περιεχόμενο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το περιεχόμενο για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας. Αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε το SEO του ιστότοπού σας.

Οι ληγμένοι τομείς μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη ΔΕΗ. Εάν αγοράσετε έναν τομέα που έχει λήξει και έχει μεγάλη επισκεψιμότητα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την επισκεψιμότητα για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε το SEO του ιστότοπού σας.

Πώς να βρείτε ληγμένους τομείς

Υπάρχουν μερικά μέρη που μπορείτε να αναζητήσετε για τομείς που έχουν λήξει. Αρχικά, μπορείτε να ελέγξετε διαφορετικούς καταχωρητές τομέα για να δείτε εάν κάποιοι τομείς έχουν καταχωρηθεί αλλά δεν έχουν ανανεωθεί. Δεύτερον, μπορείτε να ελέγξετε τις πληροφορίες whois για έναν τομέα για να δείτε πότε λήγει. Τέλος, μπορείτε να υποβάλετε τον τομέα σε μερικές μηχανές αναζήτησης για να δείτε εάν έχει ευρετηριαστεί.

Εάν βρείτε έναν τομέα που πιστεύετε ότι μπορεί να έχει λήξει, μπορείτε να τον χρησιμοποιήσετε για σύντομο χρονικό διάστημα για να δείτε εάν έχει καταχωρηθεί σε ευρετήριο στις μηχανές αναζήτησης. Εάν ο τομέας έχει ευρετηριαστεί, περιμένετε μερικές εβδομάδες για να δείτε εάν εμφανίζονται σύνδεσμοι από τις μηχανές αναζήτησης. Εάν ο τομέας δεν έχει ευρετηριαστεί, υποβάλετέ τον σε μερικές μηχανές αναζήτησης για ευρετηρίαση. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα και κάντε αλλαγές στον ιστότοπο εάν χρειάζεται.

Πώς να αξιολογήσετε ληγμένους τομείς

Οι τομείς που έχουν λήξει είναι ιδανικοί για SEO καθώς είναι πιο πιθανό να εγκαταλειφθούν και να έχουν χαμηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, για να χρησιμοποιήσετε τομείς που έχουν λήξει για SEO, είναι σημαντικό να αξιολογήσετε την τρέχουσα κατάταξη, τη δημοτικότητα και τις δυνατότητες επισκεψιμότητας του τομέα.

Για να αξιολογήσετε την κατάταξη, τη δημοτικότητα και τις δυνατότητες επισκεψιμότητας ενός τομέα, υπάρχουν μερικοί βασικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη:

-Η ηλικία του τομέα: Οι παλαιότεροι τομείς είναι πιο πιθανό να έχουν εγκαταλειφθεί και να έχουν χαμηλότερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης. -Η τρέχουσα κατάταξη του τομέα στις μηχανές αναζήτησης: Αυτό μπορεί να ελεγχθεί χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της Google. -Δυνατότητα επισκεψιμότητας του τομέα: Αυτό μπορεί να ελεγχθεί χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως το Traffic Rank της Alexa.

Μόλις αξιολογηθεί ο τομέας, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε έναν νέο, νέο ιστότοπο στον τομέα που έχει λήξει και να τον προωθήσετε μέσω τεχνικών SEO.

Τι να κάνετε με τους τομείς που έχουν λήξει αφού τους βρείτε και τους αξιολογήσετε

Αφού βρείτε και αξιολογήσετε έναν τομέα που έχει λήξει ως προς το δυναμικό SEO, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι έχει ρυθμιστεί και φιλοξενηθεί σωστά και ότι όλες οι εικόνες και τα αρχεία είναι ενημερωμένα.

Αρχικά, ελέγξτε το περιεχόμενο του ιστότοπου για ξεπερασμένες πληροφορίες και συνδέσμους σε παρωχημένες σελίδες. Εάν κάποιο από τα περιεχόμενα είναι παλιό, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να το ενημερώσετε ή να το αφαιρέσετε εντελώς.

Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος έχει ρυθμιστεί και φιλοξενηθεί σωστά. Όλες οι εικόνες και τα αρχεία θα πρέπει να είναι ενημερωμένα και ο ιστότοπος θα πρέπει να είναι προσβάσιμος από όλα τα μεγάλα προγράμματα περιήγησης.

Τέλος, χρησιμοποιήστε ένα νέο, νέο όνομα τομέα για τον ιστότοπο. Αυτό θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι η πρόοδος SEO του ιστότοπου δεν παρεμποδίζεται από ένα ξεπερασμένο όνομα τομέα.

Συμπέρασμα

Οι τομείς που έχουν λήξει μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δώσετε ώθηση στο SEO σας. Βρίσκοντας και αξιολογώντας τομείς που έχουν λήξει, μπορείτε να βρείτε αυτούς που είναι κατάλληλοι για τον ιστότοπό σας και να τους χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας. Με λίγη προσπάθεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τομείς που έχουν λήξει για να βοηθήσετε τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.