Πώς διακρίνει το Panda την ποιότητα του περιεχομένου σας;

Η Google χρησιμοποιεί μια κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνικές μηχανής εκμάθησης που χρησιμοποιεί πραγματικό άνθρωπο για να διαβάσει το περιεχόμενό σας και να απαντήσει σε πολλές ερωτήσεις για να δει αν ο ιστότοπός σας πέρασε τη λίστα ελέγχου ποιότητας.

Εδώ είναι το δείγμα ερώτησης που κάνουν στον εαυτό τους για να διαφοροποιήσουν την υψηλή από τη χαμηλή ποιότητα.

1. Θα εμπιστευόσασταν τις πληροφορίες που παρουσιάζονται σε αυτό το άρθρο;

2. Είναι αυτό το άρθρο γραμμένο από ειδικό ή ενθουσιώδη που γνωρίζει καλά το θέμα ή είναι πιο ρηχό;

3. Έχει ο ιστότοπος διπλότυπα, επικαλυπτόμενα ή περιττά άρθρα για τα ίδια ή παρόμοια θέματα με ελαφρώς διαφορετικές παραλλαγές λέξεων-κλειδιών;

4. Θα ήσασταν άνετα να δίνετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας σε αυτόν τον ιστότοπο;

5. Αυτό το άρθρο έχει ορθογραφικά, στιλιστικά ή πραγματολογικά λάθη;

6. Τα θέματα καθοδηγούνται από γνήσια ενδιαφέροντα των αναγνωστών του ιστότοπου ή ο ιστότοπος δημιουργεί περιεχόμενο προσπαθώντας να μαντέψει τι μπορεί να κατατάσσεται καλά στις μηχανές αναζήτησης;

7. Το άρθρο παρέχει πρωτότυπο περιεχόμενο ή πληροφορίες, πρωτότυπες αναφορές, πρωτότυπη έρευνα ή πρωτότυπη ανάλυση;

8. Παρέχει η σελίδα σημαντική αξία σε σύγκριση με άλλες σελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης;

9. Πόσος ποιοτικός έλεγχος γίνεται στο περιεχόμενο;

10. Το άρθρο περιγράφει και τις δύο πλευρές μιας ιστορίας;

11. Είναι ο ιστότοπος αναγνωρισμένη αρχή για το θέμα του;

12. Το περιεχόμενο παράγεται μαζικά από ή ανατίθεται σε εξωτερικούς συνεργάτες μεγάλου αριθμού δημιουργών ή εξαπλώνεται σε ένα μεγάλο δίκτυο ιστότοπων, έτσι ώστε μεμονωμένες σελίδες ή ιστότοποι να μην τραβούν την τόση προσοχή ή φροντίδα;

13. Έγινε καλή επεξεργασία του άρθρου ή φαίνεται ατημέλητο ή βιαστικά;

14. Για ένα ερώτημα σχετικά με την υγεία, θα εμπιστευόσασταν τις πληροφορίες από αυτόν τον ιστότοπο;

15. Θα αναγνωρίζατε αυτόν τον ιστότοπο ως έγκυρη πηγή όταν αναφέρεται ονομαστικά;

16. Αυτό το άρθρο παρέχει πλήρη ή περιεκτική περιγραφή του θέματος;

17. Περιέχει αυτό το άρθρο διορατική ανάλυση ή ενδιαφέρουσες πληροφορίες που είναι πέρα από προφανείς;

18. Είναι αυτό το είδος σελίδας που θα θέλατε να προσθέσετε σελιδοδείκτη, να μοιραστείτε με έναν φίλο ή να προτείνετε;

19. Αυτό το άρθρο έχει υπερβολικό αριθμό διαφημίσεων που αποσπούν την προσοχή ή παρεμβαίνουν στο κύριο περιεχόμενο;

20. Θα περιμένατε να δείτε αυτό το άρθρο σε έντυπο περιοδικό, εγκυκλοπαίδεια ή βιβλίο;

21. Είναι τα άρθρα σύντομα, άνευ ουσίας ή άλλως στερούνται χρήσιμες λεπτομέρειες;

22. Οι σελίδες παράγονται με μεγάλη προσοχή και προσοχή στη λεπτομέρεια έναντι λιγότερης προσοχής στη λεπτομέρεια;

23. Θα παραπονιούνταν οι χρήστες όταν βλέπουν σελίδες από αυτόν τον ιστότοπο;

Αυτές είναι οι ερωτήσεις που θέτει η Google στους πραγματικούς αναγνώστες για να αποφασίσουν εάν ο ιστότοπός σας είναι αξιόπιστος ή αξιόλογος. Αυτές οι απαντήσεις συγκεντρώνονται και συγχωνεύονται με την τεχνική μηχανικής εκμάθησης για να διακρίνουν εάν το περιεχόμενο του ιστότοπού σας περιέχει πληροφορίες υψηλής ποιότητας και αξιόπιστες πληροφορίες. Ορισμένοι από αυτούς τους ιστότοπους που θεωρούνται αξιόπιστοι από την Google λαμβάνουν τον ιστότοπο HTTPS ή ασφαλή διακομιστή που σημαίνει ότι ο ιστότοπός σας εκτελείται σε ασφαλή διακομιστή και έχει επαληθευτεί από την Google.