Επτά (όχι και τόσο θανατηφόρα) αμαρτήματα Link-Building

August 27, 2013
SEO

Το να εργάζεσαι σε μια εταιρεία που προσπαθεί να δημιουργήσει το όνομά της στον Παγκόσμιο Ιστό δεν είναι απλώς περίπλοκο: είναι κάτι παραπάνω από περίπλοκο, ειδικά αν το αφεντικό ή ο πελάτης σου σάς έχει δώσει την τιμή να κάνετε τον κλάδο διάσημο. Όποιος είπε τις φράσεις «Πιο εύκολο να το πεις παρά να το κάνεις». πρέπει να σε άκουσα από όλο τον πλανήτη. Για όσους βρίσκονται στην υψηλή έδρα της εταιρείας σας, η εργασία που σας έχει ανατεθεί είναι απλώς μια απλή προώθηση.

Αυτό που θέλουν είναι η Google, η Yahoo ή η Bing να εμφανίζουν τον ιστότοπο της εταιρείας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης κάθε φορά που ένας πελάτης δείχνει ενδιαφέρον για τον τομέα στον οποίο επιχειρείτε. Τις περισσότερες φορές, επιθυμείτε να καταλάβουν ότι η διαδικτυακή καμπάνια είναι κάτι περισσότερο από λέξεις-κλειδιά στη γραμμή αναζήτησης.

Πιθανότατα είστε σε θέση να τραβάτε τα μαλλιά σας και να αντιμετωπίζετε τον τοίχο λόγω του άγχους. Πάρε μια βαθιά ανάσα. Δεν μπορείτε να περιμένετε από όλους να κατανοήσουν την πολυπλοκότητα του SEO, πολύ περισσότερο από το αφεντικό ή τον πελάτη σας. Δεν μπορείτε να τους κατηγορήσετε, έχουν μια εταιρεία να διευθύνουν και απλά δεν θέλουν τίποτα από την ταλαιπωρία να μάθουν τι είναι το link building.

Αν και πιθανότατα θα κάνει τη ζωή όλων πιο εύκολη εάν, από καιρό σε καιρό, μπορείτε να τους εξηγήσετε, με απλά λόγια, τα βασικά του link building. Με έναν προσιτό τρόπο, μπορείτε να ζήσετε ένα μήνυμα για το αφεντικό σας να διαβάσει αυτό το άρθρο.

1. Οι σύνδεσμοι είναι απαραίτητοι . Ανεξάρτητα από το πόσο πολλοί θα πουν ότι το link building είναι νεκρό, δεν μπορούν ποτέ να έχουν δίκιο. Μηχανές αναζήτησης της γραμμής Bing, Yahoo! και η Google βασίζονται σε συνδέσμους για την κατάταξη των αποτελεσμάτων. Αυτό δεν σημαίνει ότι το link building πριν είναι το ίδιο με το link building τώρα. Ο χρόνος έχει αλλάξει και έχουμε προχωρήσει από την παραδοσιακή λίστα καταλόγων σε μια πιο κοινωνική σύνταξη περιεχομένου ιστολογίου. Συμβατικά ή διαφορετικά, οι άνθρωποι θα χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης όταν θέλουν να μάθουν κάτι και οι μηχανές αναζήτησης θα χρησιμοποιούν συνδέσμους.

2. Λυπούμαστε, δεν μπορούμε να σας δώσουμε τον ακριβή αριθμό, δοκιμάστε ξανά αργότερα . Πόσους συνδέσμους χρειάζεσαι για να κλέψεις αυτό το πιο μπερδεμένο Νο. 1 σημείο; Θα είναι αρκετά 100; Δεν ξέρουμε. Δεν έχουμε έναν σίγουρο τρόπο να γνωρίζουμε τα ακριβή στοιχεία που μπορούν να σας φέρουν στην κορυφή. Εφόσον δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη γνώση σχετικά με τον αλγόριθμο των μηχανών αναζήτησης, αρκεί να γνωρίζουμε ότι η ποιότητα των συνδέσμων θα είναι πιο σημαντική από την ποσότητα. Πρέπει να μηδενιστούν πολλοί παράγοντες: οι προσπάθειες που καταβάλλετε, οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε και η διάθεση της Google, εννοώ η πρόβλεψη της μηχανής αναζήτησης σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά.

3. Το καλό περιεχόμενο δεν βγαίνει από ένα μπουκάλι. Όχι, μην υποθέτετε ότι μπορούμε να σας φέρουμε το τέλειο περιεχόμενο που αναζητάτε με μια κίνηση. Πρέπει να σκεφτούμε σκληρά ποιες λέξεις-κλειδιά θα ταιριάζουν υπέροχα για εσάς και τους μελλοντικούς πελάτες. Φανταστείτε κάτι τόσο ασήμαντο όσο μια ανάρτηση στο Facebook μπορεί να διαρκέσει έως και 15 λεπτά για να δημιουργηθεί. Εάν θέλετε ένα μεγαλύτερο έργο, μπορεί να μας πάρει μέρες και εβδομάδες. Δεν βιαζόμαστε γιατί μόνο ένα ποιοτικό περιεχόμενο μπορεί να σας οδηγήσει σε αυτό το υψηλό σημείο. Οτιδήποτε λιγότερο από αυτό είναι άκαρπο.

4. Δεν μπορείτε να αγοράσετε έναν χάρτη συνδέσμων . Εμείς, οι δημιουργοί συνδέσμων ξεκινάμε πάντα από το μηδέν. Είναι πολύ αγχωτικό για εμάς όταν οι πελάτες μας μας δίνουν μια εντολή μίας γραμμής όπως "Λάβετε μερικούς συνδέσμους". Αν μόνο ένας χάρτης μπορεί να μας δείξει πού να βρούμε τον τέλειο σύνδεσμο με το τέλειο περιεχόμενο, η ζωή θα είναι ευτυχισμένη. Αλλά όχι. Ο εν λόγω χάρτης είναι ανύπαρκτος και πρέπει να βασιστούμε στις προσπάθειές μας και στις λέξεις κλειδιά.

5. Δεν είμαστε ζητιάνοι, είμαστε εκλεκτοί. Σε αντίθεση με τη δημοφιλή πεποίθηση, δεν ζητάμε από έναν μέσο Τζο να μας δώσει συνδέσμους. Λοιπόν, όχι εκτός αν πάρουν κάτι από τη «γενναιοδωρία» τους. Αυτό που κάνουμε λοιπόν είναι να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να "κερδίσουμε τον σύνδεσμο". Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να πετύχετε το Νο. 3, έχοντας καλό περιεχόμενο. Εάν προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε με 50 άτομα, δεν αποτελεί εγγύηση ότι μπορούμε να έχουμε 50 συνδέσμους. Αλλά μέσω προσπαθειών και θρησκευτικής σχέσης, 1 σύνδεσμος που αποκτάται από την προβολή μπορεί να είναι πολύ καλύτερος από 100 συνδέσμους που υποσχέθηκε μια ξένη εταιρεία δημιουργίας συνδέσεων.

6. Η υπομονή είναι αρετή. Μπορεί να είναι κλισέ, αλλά είναι αλήθεια. Δεν ξέρουμε πόσο καιρό θα αποδώσουν καρπούς μέσα από τις προσπάθειές μας. Απλά φανταστείτε πόσο χρόνο χρειάζεται για να φτιάξετε ένα καλό περιεχόμενο. Αυτό που μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε είναι ότι ανεξάρτητα από το πόσο καιρό, (συνήθως έως και 4 μήνες) τα αποτελέσματα είναι εγγυημένα. Είναι στη φύση του. Η δημιουργία συνδέσμων είναι μια πολύ αργή διαδικασία. Θα έρθει μια στιγμή που θα αμφιβάλλετε πραγματικά εάν όλος ο χρόνος, τα χρήματα και η προσπάθεια που ξοδέψατε θα καρποφορήσουν. Μην ανησυχείτε, συνήθως, τον πέμπτο μήνα, τα πράγματα θα αρχίσουν να πηγαίνουν προς το καλύτερο. Είναι απλώς ευγενικό να θέτεις τις προσδοκίες.

7. Δεν επιτρέπονται οι χρόνοι διαλείμματος. Αφού διαπιστώσετε ότι οι θέσεις σας κατατάσσονται υψηλότερα, μην υποθέτετε ποτέ ότι μπορείτε να σταματήσετε να δημιουργείτε συνδέσμους. Εάν το κάνετε, όλη η σκληρή δουλειά σας θα πάει χαμένη και θα ξεκινήσετε από το μηδέν. Πάλι. Η δημιουργία συνδέσμων είναι μια συνεχής διαδικασία. Δεν έχετε την πολυτέλεια να σταματήσετε. Εάν, για κάποιο λόγο το σταματήσατε, μπορεί να είστε σταθεροί για ένα μήνα περίπου, αλλά μόνο λόγω ιχνοστοιχείων από προηγούμενες προσπάθειες. Το να μην κάνεις τίποτα δεν θα σε βγάλει πουθενά.

Αυτό το συνοψίζει. Το SEO είναι μια περίπλοκη γνώση. Δεν θα το πάρουν όλοι αμέσως. Εάν ο CMO, ο πελάτης ή το αφεντικό του πελάτη σας δυσκολεύεται γιατί πιστεύει ότι σας αναθέτουν την πιο πεζή δουλειά. Ηρέμησε. Μην πηγαίνετε σε κατάσταση μανίας. Απλώς πλησιάστε ευγενικά το ενδιαφερόμενο μέρος και εξηγήστε γιατί το SEO και η δημιουργία συνδέσμων δεν είναι ποτέ εύκολη. Διαβεβαιώστε τους ότι τα χρήματά τους καλύπτονται εξίσου με τον χρόνο και τον κόπο σας. Με αυτόν τον τρόπο, επαναλαμβάνεται η ομαδική εργασία και αποφεύγονται οι συγκρούσεις.