Αντιγράψτε τα 4 πράγματα που πρέπει να έχετε στη σελίδα προορισμού σας για να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες

Είμαστε κυρίως εξοικειωμένοι με τη δημοφιλή ιδέα ότι η πρώτη εντύπωση διαρκεί περισσότερο, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να προκαλέσει ή να χαλάσει τις σχέσεις σας. Καθώς η σελίδα προορισμού σας είναι το πρώτο σημείο επαφής ενός χρήστη στον ιστότοπό σας, πρέπει να έχετε ένα σωστά αρθρωμένο και διαμορφωμένο αντίγραφο που να κολλά την προσοχή του χρήστη επιτόπου, να τον κερδίζει και να τον πείθει να δράσει περαιτέρω. Η εμπειρία της συγγραφής σε αμέτρητες σελίδες γραφής μου έχει διδάξει πολλά ανεκτίμητα μαθήματα.

Η επιλογή της παρτίδας, ωστόσο, είναι ότι ένα αποτελεσματικό αντίγραφο μιας σελίδας προορισμού πρέπει να αποτελείται από τέσσερα βασικά στοιχεία:

1. Σύντομη, ελκυστική και σκόπιμη επικεφαλίδα

Ως το πρώτο στοιχείο του ιστότοπού σας που θα συναντήσει ο επισκέπτης, τις περισσότερες φορές καθορίζει εάν ο επισκέπτης ενδιαφέρεται για αυτό που έχετε ή όχι. Η επικεφαλίδα σας πρέπει να είναι κάτι διεγερτικό και ελκυστικό για τον επισκέπτη, για να κρατά την προσοχή του κολλημένη στη σελίδα σας. Πρέπει να χαρακτηρίζεται με συντομία, ομορφιά και σκοπό. Μπορείτε να δοκιμάσετε διάφορους τίτλους για να δείτε ποιος ταιριάζει περισσότερο.

2. Προφανή κέρδη

Αυτό επισημαίνει τι ακριβώς κερδίζει ο επισκέπτης σας από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, πώς, τα ζητήματα της ζωής που επιδιώκει να αντιμετωπίσει και μια επισκόπηση του πώς βελτιώνει την ποιότητα ζωής. Αυτά θα πρέπει να πάρουν το προσκήνιο και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων σας θα ακολουθήσουν αργότερα. Από την πείρα σας, ίσως είναι καλύτερο να επισημάνετε και να απαριθμήσετε τα οφέλη για χάρη της ιδιαιτερότητας και της ευκολίας κατανόησης.

3. Στοιχεία που εδραιώνουν την εμπιστοσύνη

Λόγω του αυξημένου αριθμού σκιερών και δόλιων εταιρειών που ψάχνουν στο Διαδίκτυο, οι καταναλωτές δικαίως είναι παρανοϊκοί αυτές τις μέρες. Γι’ αυτό είναι υψίστης σημασίας να προσέχετε για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των επισκεπτών στα προϊόντα σας. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορούν να γίνουν, οι οποίοι περιλαμβάνουν: Η συμπερίληψη αξιολογήσεων και σχολίων από ικανοποιημένους πελάτες, που υποδεικνύουν βραβεία, πιστοποίηση, κάλυψη μέσων ή διακρίσεις που έχει λάβει η εταιρεία σας, εγγυάται μια σταθερή πολιτική επιστροφής, η οποία καταργεί κάθε αμφιβολία και είναι εύκολα προσβάσιμη.

4. ερέθισμα δράσης

– Για να μεγιστοποιήσετε τη δημιουργία δυνητικών πελατών, πρέπει να συγκεντρώσετε δεδομένα και πληροφορίες από επισκέπτες στον ιστότοπό σας, είτε μέσω μιας φόρμας δεδομένων, είτε μέσω συλλογής διευθύνσεων email σε αντάλλαγμα για μια επίδειξη προϊόντος/υπηρεσίας ή eBook, επικοινωνία μέσω κλήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου ή να επιλέξετε μια διαφορετική είδος δράσης. Ο σκοπός αυτού του στοιχείου είναι να τους υποκινήσει να κάνουν μια ενέργεια που θέλετε να κάνουν. Είναι σημαντικό να έχετε ένα σαφές, αλλά βαθύ χαρακτηριστικό για την τόνωση της δράσης.

Εάν πιστεύετε ότι υπάρχουν άλλα ζωτικής σημασίας στοιχεία που αποτελούν ένα καλό αντίγραφο της σελίδας προορισμού που δεν συμπεριλήφθηκε σε αυτήν την εγγραφή, μπορείτε να μοιραστείτε τις απόψεις σας στην παρακάτω ενότητα σχολίων.