ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ

Με τη συνεχή επιρροή που ασκούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινή μας ζωή, αλλάζουν αμετάκλητα τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε για τη διεξαγωγή της επιχείρησής μας σε όλα τα επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, άλλαξε το πρόσωπο του μάρκετινγκ από αυτό που έχουμε συνηθίσει, δημιουργώντας ουσιαστικά νέες πηγές θέσεων εργασίας.

Ας δώσουμε λίγη έμφαση στα αποτελέσματα των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στο δελτίο τύπου, στις βαρετές διαδικασίες της σύνθεσης μιας τρίτης κυκλοφορίας γεμάτη με γεγονότα, που ήταν αναπόσπαστο μέρος μιας δουλειάς κειμενογράφου καθώς έγινε μια περίπλοκη μυριάδα διαδικασιών. Πρόκειται για το δελτίο ειδήσεων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ ενός δελτίου ειδήσεων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ενός παραδοσιακού δελτίου τύπου;

Το πιο σίγουρα! Δεν είναι είδηση ότι και οι δύο παρέχουν στον πληθυσμό σημαντικές πρωτοσέλιδες ειδήσεις, αλλά εκεί τελειώνει. Μια όχι και τόσο κατάλληλη σύγκριση όσον αφορά τις διαφορές τους είναι ο κανονικός τύπος που πηγαίνει για προπόνηση σε τακτική βάση και ο χολκ που ζει με στεροειδή και μπορεί να φύγει κάτω από ένα βουνό. Ο μάγκας με τους μεγάλους μυς και το τεντωμένο δέρμα είναι το δελτίο τύπου των social media.

Ο Todd Defren, ο εγκέφαλος πίσω από τον διευθυντή επικοινωνίας του SHIFT και το δελτίο τύπου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το σχεδίασε (δελτίο τύπου social media) με τρόπο που ελκύει και ελκύει τους εκπροσώπους των διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης. Λαμβάνει υπόψη όλα τα εργαλεία που σχετίζονται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη διάθεσή τους και δημιουργεί μια ευδιάκριτη, φιλική προς τον Ιστό μορφή.

Ακριβώς όπως στην παραδοσιακή έκδοση, ξεκινά με έναν τίτλο και μια συνοπτική περίληψη, συχνά σε μία πρόταση. Ξεκινά επίσης με?

  • Ενδιαφέρουσες εικόνες
  • Συνοπτικά σημεία σε μορφή κουκκίδων σε αντίθεση με τα μακροσκελή δοκίμια που κάνουν τους δημοσιογράφους να σκάβουν σε ξένο περιεχόμενο για να βρουν τις απαραίτητες πληροφορίες.
  • Σύνδεσμοι ιστότοπου που οδηγούν σε λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πηγές πληροφοριών και ιστολόγια για εταιρείες.
  • Εύκολη πρόσβαση στις επιλογές κοινής χρήσης της έκδοσης.
  • Ενσωματωμένα βίντεο στο YouTube για γρήγορη πρόσβαση.

Υπάρχουν μειονεκτήματα στη δημοσιοποίηση ειδήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Από τη δική μου οπτική γωνία, το προφανές μειονέκτημα είναι η αδυναμία της κυκλοφορίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να αντικαταστήσει την παραδοσιακή έκδοση. μπορεί να ρωτήσετε γιατί το λέω αυτό. Το λέω αυτό γιατί?

  • Για να αποκτήσετε οποιονδήποτε αριθμό πιεστηρίου, εξακολουθεί να είναι απαραίτητο να φτάσετε σε παραδοσιακά καταστήματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού είναι όταν θέλετε να λάβετε κάλυψη στην τοπική εφημερίδα. θα πρέπει να στείλετε μια κανονική έκδοση.
  • Πολλοί ιστότοποι που κάνουν δελτίο τύπου θα δέχονται αποκλειστικά την παραδοσιακή κυκλοφορία. Αυτό κάνει την εμφάνιση εκεί και τη λήψη των συνδέσμων να υπόκεινται στη σύνθεση μιας τυπικής έκδοσης για υποβολή.

Εδώ τελειώνει κάθε αδυναμία. Εκτός από τα παραπάνω πράγματα, η σύνταξη μιας κυκλοφορίας μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα αυξήσει την έκθεσή σας, κάτι που είναι ακριβώς αυτό που θα χρειαστείτε για την επιχείρησή σας.