Το μέλλον φαίνεται πολλά υποσχόμενο για τους εσωτερικούς ειδικούς του SEO, παρά τη μακρά περίοδο αβεβαιότητας με συχνές αλλαγές αλγορίθμων και απολύσεις. Οι πρόσφατες τάσεις δείχνουν ότι οι εταιρείες προσπαθούν ολοένα και περισσότερο να ενσωματώσουν το SEO στις ευρύτερες προσπάθειες μάρκετινγκ τους, με τους εσωτερικούς επαγγελματίες SEO να κερδίζουν ανταγωνιστικούς μισθούς. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο κλάδος είναι χωρίς εμπόδια - οι εσωτερικοί ειδικοί SEO εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν ένα μοναδικό σύνολο προκλήσεων στον τομέα.
Έχουμε συλλέξει πληροφορίες από επαγγελματίες SEO όπως εσείς για θέματα όπως:
Είστε ειδικός SEO στην εταιρεία σας; Θέλετε να μάθετε πώς να προετοιμάσετε την ομάδα σας για επιτυχία την επόμενη χρονιά; Εάν ναι, πρέπει να ελέγξετε την αναφορά Κατάστασης SEO In-House του περιοδικού Search Engine.
Αυτή η αναφορά βασίζεται σε μια έρευνα πάνω από 500 εσωτερικών επαγγελματιών SEO. Καλύπτει μια ποικιλία θεμάτων, όπως μισθούς, προϋπολογισμούς, νέες επιχειρηματικές στρατηγικές, ποσοστά επιτυχίας και απόδοση επένδυσης.
Ακολουθούν ορισμένα σημεία από την έκθεση:
- Ο ανταγωνισμός είναι υψηλός για έμπειρους εσωτερικούς επαγγελματίες SEO που κερδίζουν υψηλούς μισθούς.
- Οι εσωτερικοί SEO αντιμετωπίζουν μοναδικές προκλήσεις στους ρόλους τους σε μεγαλύτερες εταιρείες.
- Οι δυνητικοί πελάτες δεν είναι καλά κατανοητοί και η απόδειξη απόδοσης επένδυσης μπορεί να είναι δύσκολη.
Όσον αφορά τους προϋπολογισμούς, περισσότερο από το 50% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είχαν εργαστεί με προϋπολογισμούς που δεν ξεπερνούσαν τα 5.000 $. Επίσης, οι προϋπολογισμοί των εσωτερικών ομάδων SEO ποικίλλουν πολύ. Για παράδειγμα, ενώ οι εσωτερικές ομάδες business-to-business (B2B) είχαν μέσο προϋπολογισμό 2.628,54 $, οι ομάδες business-to-consumer (B2C) και e-commerce είχαν σχεδόν 1.000 $ περισσότερα στη διάθεσή τους.
Οι 5 κορυφαίοι τομείς στους οποίους οι ειδικοί του εσωτερικού SEO έχουν αφιερώσει τα έξοδά τους είναι: SEO on-page, μάρκετινγκ περιεχομένου, τεχνικό SEO, ανάπτυξη ιστού και δημιουργία συνδέσμων.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 73,8% των επαγγελματιών του εσωτερικού SEO σημείωσαν αύξηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) φέτος. Ωστόσο, πολλοί λένε ότι έχουν δυσκολευτεί με τη στρατηγική, τη συνεργασία με άλλα τμήματα, την κλιμάκωση της στρατηγικής και το μεγαλύτερο εμπόδιο - την έλλειψη πόρων.
Εάν είστε ειδικός στο SEO, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να σχεδιάζετε την επόμενη μετακίνησή σας. Με την Κατάσταση του SEO: In-House Report, όλα τα δεδομένα που χρειάζεστε είναι στα χέρια σας.
Η έκθεση δείχνει ότι το 21,0% των εσωτερικών επαγγελματιών SEO αναγνώρισαν τους περιορισμούς πόρων ως σημαντική πρόκληση. Άλλες προκλήσεις περιλαμβάνουν την έλλειψη προϋπολογισμού (19,6%), την έλλειψη κατανόησης από τη διοίκηση (16,4%) και την έλλειψη αποδοχής από άλλα τμήματα (14,1%).
Για να μάθετε τη στρατηγική σας για το επόμενο έτος, διαβάστε την αποκλειστική αναφορά για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση του εσωτερικού SEO.