Google Search Console: παρασκηνιακές πληροφορίες

August 9, 2021

Το Google Search Console Insights είναι μια νέα εμπειρία που καθιστά διαθέσιμα και προσαρμοσμένα δεδομένα τόσο του Google Search Console (GSC) όσο και του Google Analytics (GA) για δημιουργούς περιεχομένου και κατόχους ιστοτόπων.

Μετά την ανακοίνωση του περασμένου μήνα, η εταιρεία έλαβε πολλά σχόλια από την κοινότητα, καθώς και ερωτήσεις σχετικά με τα δεδομένα. Σε μια πρόσφατη ανάρτηση ιστολογίου, η Google έδωσε απαντήσεις σε ορισμένες από αυτές τις ερωτήσεις και έκανε ορισμένα σημεία.

Για παράδειγμα, αν οι χρήστες προσπαθήσουν να συγκρίνουν τα δεδομένα που βλέπουν στο GSC Insights με τα δεδομένα που βλέπουν στο GA, ενδέχεται να βρουν κάποιες αποκλίσεις - γιατί συμβαίνει αυτό; Σύμφωνα με την Google, εάν οι χρήστες συσχετίσουν σωστά το GA με το Search Console, θα αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες που τους βοηθούν να κατανοήσουν την απόδοση του περιεχομένου τους. Εάν δεν δημιουργήσουν σύνδεσμο, θα έχουν πρόσβαση μόνο στην Κάρτα Αναζήτησης Google.

Ακολουθούν απαντήσεις σε ορισμένες συχνές ερωτήσεις σχετικά με το GSC Insights:

*Γιατί δεν μπορώ να δω δεδομένα του Google Analytics στο Search Console Insights; *

Εάν συνδέσετε σωστά το GA με το Search Console, θα μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου σας. Εάν δεν δημιουργήσετε σύνδεσμο, θα έχετε πρόσβαση μόνο στην Κάρτα Αναζήτησης Google.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους τα δεδομένα GA σας ενδέχεται να μην εμφανίζονται στο GSC Insights:

  1. Η ιδιοκτησία GSC σας δεν είναι συνδεδεμένη με ιδιοκτησία GA: Επισκεφτείτε το Κέντρο βοήθειας για να μάθετε πώς να δημιουργήσετε μια συσχέτιση. Συγκεκριμένα, εάν έχετε ξεχωριστές ιδιότητες για επισκεψιμότητα HTTP και HTTPS στο GSC, φροντίστε να συσχετίσετε την ιδιότητα που λαμβάνει τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή εξετάστε το ενδεχόμενο [επικύρωση ιδιοτήτων τομέα](https://support.google.com/webmasters/answer/9008080 # domain%5Fname%5Fverification){rel="nofollow"} για να συμπεριλάβετε όλη την επισκεψιμότητά σας σε ένα μέρος. Λάβετε υπόψη ότι προς το παρόν δεν μπορείτε να συνδέσετε το χαρακτηριστικό Google Analytics 4, αλλά εργαζόμαστε πάνω σε αυτό.
  2. Δεν έχετε επαρκή δικαιώματα GA: Εάν τα χαρακτηριστικά GSC σας συσχετίζονται με χαρακτηριστικά GA και εξακολουθείτε να μην μπορείτε να δείτε τα δεδομένα GA, ελέγξτε ότι έχετε [δικαιώματα ανάγνωσης και ανάλυσης](https:// support . google.com/analytics/answer/2884495){rel="nofollow"} στη συσχετισμένη ιδιοκτησία GA.

Τα δεδομένα του Google Analytics (GA) και της Κονσόλας αναζήτησης Google (GSC) είναι εξ ορισμού διαφορετικά επειδή το GA αντιπροσωπεύει τη συμπεριφορά των χρηστών στον ιστότοπό σας, ενώ το GSC αντιπροσωπεύει τη δραστηριότητα που εμφανίζεται στην Αναζήτηση Google. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα συγκεκριμένα δεδομένα που μπορεί να διαφέρουν:

Τίτλοι και διευθύνσεις URL σελίδων: Άλλες αναφορές στο GSC βασίζονται σε διευθύνσεις URL, ενώ το GSC Insights χρησιμοποιεί την ιδιότητα τίτλου σελίδας GA. Για κάθε τίτλο σελίδας, ενδέχεται να υπάρχουν πολλές διευθύνσεις URL. Το GSC Insights εξάγει την πιο εμφανή κανονική διεύθυνση URL για δεδομένα αναζήτησης.

Ένας βασικός λόγος για τη διαφορά μεταξύ των δεδομένων GA και GSC είναι ότι το GA παρακολουθεί τη δραστηριότητα στον ιστότοπό σας, ενώ το GSC παρακολουθεί τη δραστηριότητα που σχετίζεται με τον ιστότοπό σας στην Αναζήτηση Google. Επίσης, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το GSC Insights χρησιμοποιεί την ιδιότητα τίτλου σελίδας GA αντί για διεύθυνση URL. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε τίτλο σελίδας, ενδέχεται να υπάρχουν πολλαπλές διευθύνσεις URL που σχετίζονται με αυτόν. Το GSC Insights εξάγει την πιο εμφανή κανονική διεύθυνση URL για δεδομένα αναζήτησης.

Το Google Search Console Insights είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιεί δεδομένα από το Google Analytics και τα συνδυάζει με μετρήσεις αναζήτησης για να παρέχει στους χρήστες μια πιο ολοκληρωμένη προβολή του ιστότοπού σας. Αν και αυτά τα δεδομένα μπορούν να συγκριθούν με τις προηγούμενες 28 ημέρες, εμφανίζονται οι πιο πρόσφατες 28 ημέρες. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το Google Analytics και το Search Console Insights έχουν διαφορετικά προεπιλεγμένα χρονικά πλαίσια, επομένως οι χρήστες θα πρέπει να φροντίζουν να ελέγχουν την ευθυγράμμιση ημερομηνιών όταν κάνουν συγκρίσεις. Επίσης, ενώ οι χρήστες μπορούν να ορίσουν τη ζώνη ώρας τους στο GA, το GSC Insights θα χρησιμοποιεί πάντα την θερινή ώρα Ειρηνικού. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ορισμένες αποκλίσεις ακόμη και κατά τη σύγκριση συγκεκριμένων ημερομηνιών. Μια νέα κάρτα περιεχομένου στο GSC Insights εμφανίζει σελίδες ιστότοπων που έλαβαν την πρώτη προβολή σελίδας τις τελευταίες 28 ημέρες. Για κάθε τίτλο, υπάρχει επίσης μια ένδειξη των κορυφαίων ερωτημάτων αναζήτησης που οδηγούν στην κανονική διεύθυνση URL. Το περιεχόμενο ταξινομείται κατά πρόσφατο και πρέπει να λάβει τουλάχιστον μερικές προβολές για να εμφανίζεται σε αυτήν την κάρτα. Οι τρεις κύριες πληροφορίες που χρησιμοποιούνται για τη συμπλήρωση αυτής της κάρτας είναι οι εξής:

  • Δεδομένα Google Analytics: Αυτά τα δεδομένα παρέχουν πληροφορίες όπως προβολές σελίδων και μέσο χρόνο παραμονής στη σελίδα.
  • Μετρήσεις αναζήτησης: Αυτές οι μετρήσεις περιλαμβάνουν πράγματα όπως τα κλικ και η μέση θέση. Αντιπροσωπεύουν διαφορετικές πτυχές του ιστότοπού σας από τις μετρήσεις GA και υπολογίζονται διαφορετικά.
  • Ταξινόμηση περιεχομένου: Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, το περιεχόμενο ταξινομείται κατά πρόσφατο περιεχόμενο. Για να εμφανιστεί στην κάρτα Νέου περιεχομένου, ένα τμήμα περιεχομένου πρέπει να έχει την πρώτη του προβολή σελίδας τις τελευταίες 28 ημέρες και να έχει δημιουργήσει τουλάχιστον κάποια συνολική προβολή σελίδας.

Το Search Console Insights είναι μια λειτουργία του Google Search Console που σας βοηθά να παρακολουθείτε το πιο δημοφιλές περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Για να γίνει αυτό, το Search Console Insights εξετάζει τους τίτλους σελίδων που έλαβαν επισκεψιμότητα τις τελευταίες 28 ημέρες, αλλά δεν έλαβαν καμία επισκεψιμότητα το προηγούμενο έτος. Στη συνέχεια, εφαρμόζει ορισμένους κανόνες για τον καθαρισμό των δεδομένων και το φιλτράρισμα σελίδων που είναι απίθανο να είναι νέες (π.χ. αλλαγές τίτλου, σελίδες σχολίων, εσωτερικές σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης κ.λπ.). Τέλος, φιλτράρει τις μεταφράσεις του ίδιου περιεχομένου και διατηρεί τους τίτλους με την κορυφαία απόδοση. Λάβετε υπόψη ότι το Search Console Insights δεν συγκεντρώνει μετρήσεις για μεταφρασμένες σελίδες για να αποφευχθεί η σύγχυση με τις μετρήσεις στη διεπαφή GA.

Εάν το νέο σας περιεχόμενο δεν εμφανίζεται στο Search Console Insights, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει επισκεψιμότητα GA ή δεν έχει ευρετηριαστεί. Το GSC Insights μπορεί να εμφανίσει περιεχόμενο που δεν είχε ευρετηριαστεί κατά την ανάκτηση δεδομένων από το GA. Λάβετε επίσης υπόψη ότι το νέο περιεχόμενο δεν συνδέεται με τον χρόνο πρώτης ανίχνευσης. Το περιεχόμενό σας δεν χρειάζεται να ανιχνευτεί ή να ευρετηριαστεί για να εμφανιστεί σε αυτήν την κάρτα.

Η πιο δημοφιλής κάρτα περιεχομένου στο Google Search Console Insights εμφανίζει τους τίτλους σελίδων με την κορυφαία απόδοση σε προβολές σελίδας τις τελευταίες 28 ημέρες. Για κάθε τίτλο, υπάρχουν επίσης δεδομένα για κορυφαία ερωτήματα αναζήτησης για κορυφαίες κανονικές διευθύνσεις URL.

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το Search Console Insights επιλέγει συνδέσμους παραπομπής από άλλους ιστότοπους.

Οι κάρτες Insight της Google Search Console (GSC) μπορούν να εμφανίζουν διαφορετικές πληροφορίες από τις κάρτες καναλιών παραπομπής του Google Analytics (GA). Η κάρτα κορυφαίων καναλιών επισκεψιμότητας στο GA εμφανίζει επισκεψιμότητα από google/οργανική αναζήτηση, αλλά αυτό δεν λαμβάνει υπόψη ότι το κλικ σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης μπορεί να ενεργοποιήσει πολλές προβολές σελίδας. Επιπλέον, οι προβολές σελίδων GA για Google/Οργανική Αναζήτηση περιλαμβάνουν κλικ από άλλες επιφάνειες, όπως ανακάλυψη, αναζητήσεις εικόνων και αναζητήσεις βίντεο. Τέλος, η GA και η GSC δεν αναφέρουν το ίδιο σύνολο σελίδων. Ένας λογαριασμός GSC μπορεί να περιέχει μόνο σελίδες HTTP, ενώ μια αναφορά επιλογής προβολής GA περιέχει σελίδες HTTP και HTTPS.

Τα σήματα στις κάρτες GSC Insights σάς βοηθούν να εστιάσετε σε ενδιαφέροντα μοτίβα στα δεδομένα σας. Επί του παρόντος, υπάρχουν τρία σήματα:

  1. Αυτό το άρθρο εξετάζει τη λειτουργικότητα του εργαλείου Google Search Console Insights. Το εργαλείο παρέχει στους χρήστες δεδομένα σχετικά με την απόδοση του ιστότοπού τους στην Αναζήτηση Google, συμπεριλαμβανομένης της μέσης θέσης, των οργανικών κλικ και της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.
  2. Η κάρτα "Υψηλή μέση διάρκεια" υποδεικνύει ότι αυτό το περιεχόμενο έχει υψηλή μέση διάρκεια σε σύγκριση με άλλο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι το κοινό σας βρίσκει το περιεχόμενο ελκυστικό.
  3. Η κάρτα "Top 5" υποδεικνύει ότι το περιεχόμενό σας έχει μέση θέση 5 ή μικρότερη στην Αναζήτηση Google (οργανική) τις τελευταίες 28 ημέρες.
  4. Η κάρτα "Τάσεις x%" αντιπροσωπεύει μια σύγκριση της προηγούμενης απόδοσης τις τελευταίες 28 ημέρες. Αυτή η σημαία εμφανίζεται μόνο όταν η τάση είναι σημαντικά μεγαλύτερη από τη γενική τάση του ιστότοπου.
  5. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με κάθε κάρτα στο GSC Insights, κάντε κλικ στο εικονίδιο του μικρού καπέλου. Εκεί, θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα και συμβουλές για τον τρόπο ερμηνείας τους.

Εάν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με το Google Search Console, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Search Console στο Twitter ή στην [Search Central Community] (https://support.google.com/webmasters/threads?thread%5Ffilter=%28category:search%5Fconsole%29){rel="nofollow"}.

Εύκολη αναφορά ποιότητας ιστότοπου
Η αναφορά Εμπειρίας σελίδας στο Search Console κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το έτος για να δώσει στους εκδότες και στους κατόχους ιστοτόπων έναν γρήγορο τρόπο να κατανοήσουν πώς ο ιστότοπός τους ανταποκρ...
Διαβάστε περισσότερα
Ένας νέος τρόπος δημιουργίας τίτλων ιστοσελίδων
Η Google εισήγαγε ένα νέο σύστημα για τη δημιουργία τίτλων για ιστοσελίδες. Το νέο σύστημα έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί τίτλους που είναι πιο σχετικοί με το περιεχόμενο της σελίδας, ανεξάρτητα απ...
Διαβάστε περισσότερα