Το Google I/O είναι το ετήσιο φεστιβάλ προγραμματιστών μας και είναι όλα εικονικά φέτος. Αλλά όπως συμβαίνει με κάθε εκδήλωση, είτε εικονική είτε αυτοπροσώπως, πολλές πληροφορίες καλύφθηκαν κατά τη διάρκεια της τριήμερης εκδήλωσης. Σε περίπτωση που το χάσατε, εδώ είναι μια λίστα με ορισμένες ειδήσεις και ανακοινώσεις που σχετίζονται με την αναζήτηση που μπορεί να σας ενδιαφέρουν.
Η κεντρική ομιλία καλύπτει τον τρόπο με τον οποίο η Google μπορεί να βοηθήσει όταν έχει σημασία. Η Sundar ανακοίνωσε ένα νέο ορόσημο ανάπτυξης προϊόντων που ονομάζεται Multitasking Unified Model (MUM), το οποίο βασίζεται σε ανοιχτές υπάρχουσες αρχιτεκτονικές τεχνητής νοημοσύνης για την επίλυση πολύπλοκων προκλήσεων πληροφοριών. Το MUM είναι σε θέση να εκπαιδεύει σε πολλές γλώσσες και εργασίες για να κατανοεί καλύτερα τις πληροφορίες. Οι εξελίξεις σε αυτόν τον τομέα θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε καλύτερα ερωτήματα και σελίδες στον ιστό. Αυτές οι αλλαγές δεν είναι ακόμη αποτελεσματικές και δεν χρειάζεται να κάνετε ενημερώσεις στον ιστότοπό σας για αυτό. Άλλες επερχόμενες λειτουργίες αναζήτησης περιλαμβάνουν το Google Lens, το AR στην Αναζήτηση και το About This Results.
Για SEO και προγραμματιστές, το βίντεό μας Search for what's new είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε. Σε αυτήν την ομιλία, θα ακούσετε δύο νέους δείκτες λειτουργίας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περιεχόμενο βίντεο. Η ετικέτα clip είναι πλέον διαθέσιμη για οποιονδήποτε ιστότοπο περιέχει βίντεο και το [ Ετικέτα SeekToAction] (https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/video#seek) {rel="nofollow"} βρίσκεται σε έκδοση beta. Αυτές οι ετικέτες επιτρέπουν στην Google να εμφανίζει βασικές στιγμές για το βίντεό σας στην Αναζήτηση.
Σε μια από αυτές τις συγκεντρώσεις, η Google ανακοίνωσε [Ακολουθήστε το Chrome Canary στις ΗΠΑ](https://blog.chromium.org
Η εκδήλωση Google I/O Adventure παρείχε ορισμένες ευκαιρίες στους SEO να μάθουν περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία σύγχρονου περιεχομένου στον ιστό. Η συνεδρία συζήτησε τον επιχειρηματικό αντίκτυπο του Core Web Vitals και πώς να δημιουργήσετε πιο καθηλωτικό περιεχόμενο αφήγησης. Επιπλέον, υπάρχει μια περιοχή αναζήτησης στο web dome όπου οι συμμετέχοντες μπορούν να επικοινωνούν και να κάνουν ερωτήσεις.