Η Yelp κυκλοφόρησε πρόσφατα την Έκθεση Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας του 2022, η οποία περιγράφει λεπτομερώς τα βήματα που λαμβάνουν για την καταπολέμηση των γεννητριών μολύβδου, των πλαστών ομάδων κριτικών και των επιχειρήσεων που δίνουν κίνητρα για κριτικές. Για να αντιμετωπίσει αυτές τις ανησυχίες, το Yelp εντόπισε διευθύνσεις IP που σχετίζονται με θετικές κριτικές από ψεύτικους λογαριασμούς και έχει συνεργαστεί με πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Twitter, το Facebook, το Instagram και το LinkedIn για να καταργήσει αυτές τις διαδικτυακές ομάδες κριτικών. Επιπλέον, το Yelp παρακολουθεί διαδικτυακές ομάδες για καλύτερη στόχευση και μείωση του περιεχομένου από τις διαδικτυακές ανταλλαγές κριτικών εκτελώντας λειτουργίες δολώματος. Για περισσότερα σχετικά με την καταπολέμηση των ψεύτικων κριτικών, διαβάστε την ανάρτηση ιστολογίου του 2021 σχετικά με το λογισμικό συστάσεων [εδώ](https://blog.yelp.com/news/yelp-updates-recommendation-software-to-better-target - and-mitigate -content-from-online-review)
Η αναφορά εμπιστοσύνης και ασφάλειας του Yelp περιγράφει τις προσπάθειές τους να προστατεύσουν τους χρήστες από καμπάνιες ελέγχου με κίνητρα και επί πληρωμή το 2022. Η ομάδα λειτουργιών χρηστών του Yelp εξέδωσε περισσότερες από 415 προειδοποιήσεις σε επιχειρήσεις που εμπλέκονται σε αυτές τις δραστηριότητες και 88 ειδοποιήσεις καταναλωτών σε επαγγελματικές σελίδες που προσφέρουν στοιχεία για μετρητά ή άλλα κίνητρα σε αντάλλαγμα για κριτικές. Εκδίδουν επίσης μια ειδοποίηση Δραστηριότητας ύποπτων σχολίων 405 όταν το σύστημά τους ανιχνεύει μεγάλο αριθμό θετικών σχολίων από μια μεμονωμένη διεύθυνση IP ή από χρήστες που είναι συνδεδεμένοι σε μια ομάδα που συντονίζει σχόλια με κίνητρα. Στο τέλος, έστειλαν περισσότερες από 1.100 αναφορές σε ιστότοπους τρίτων, όπως το Twitter (150 αναφορές), το Facebook (130 αναφορές), το Instagram (110 αναφορές) και το LinkedIn (70 αναφορές), προειδοποιώντας τους για τους κινδύνους της εμπλοκής σε διαδικτυακές δραστηριότητες. Ύποπτες ομάδες, αναρτήσεις ή μεμονωμένες ανταλλαγές σχολίων. Μάθετε περισσότερα για την αναφορά εμπιστοσύνης και ασφάλειας της Yelp εδώ: https://www.yelp-press.com/trust_safety_report_2022
Η Yelp κυκλοφόρησε πρόσφατα την Αναφορά Εμπιστοσύνης και Ασφάλειας, η οποία αποκάλυψε ότι 77.000 λογαριασμοί χρηστών έκλεισαν λόγω παραβίασης των όρων παροχής υπηρεσιών και 32.800 πιθανές νέες επιχειρηματικές σελίδες απορρίφθηκαν λόγω καμπανιών ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αυτές οι ενέργειες γίνονται για την προστασία των χρηστών του από παραπλανητικές και καταχρηστικές πρακτικές.
Ένα σημαντικό εύρημα ήταν ότι η Yelp κατέστειλε τις επιχειρήσεις παραγωγής δυνητικών πελατών που δημιουργούν ψεύτικες επιχειρηματικές σελίδες και πωλούν δυνητικούς πελάτες σε άλλους εργολάβους. Αυτό συχνά περιλαμβάνει τη στόχευση ευάλωτων πελατών για υπηρεσίες όπως κλειδαράδες, μετακομίσεις, καθαρισμός σπιτιού κ.λπ., με στόχο την επιβολή υπερβολικών τελών. Σχεδόν 2.000 επαγγελματικές σελίδες καταργήθηκαν επειδή συσχετίστηκαν με μια συσκευή δημιουργίας πελατών που παραβίαζε την πολιτική του Yelp [1].
Συνολικά, οι πλατφόρμες τρίτων ανέλαβαν δράση για αμφιλεγόμενο περιεχόμενο στο 77% περίπου των αναφερόμενων κριτικών[2], αποδεικνύοντας τη δέσμευση της Yelp να διασφαλίζει ένα ασφαλές διαδικτυακό περιβάλλον τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις επιχειρήσεις.
[1] https://trustandsafety.yelpblog.com/2020/08/yelps-trust-and-safety-report-2020.html [2] https://www.bbb.org/article/news-releases/21808-yels-releases-covid-19-consumer-protection
Η ομάδα Yelp User Operations προσπαθεί να διασφαλίσει την ακεραιότητα των κριτικών της και άλλων μορφών συνεισφορών χρηστών. Το 2022, η Yelp ανέφερε ότι η ομάδα λειτουργιών χρηστών αφαίρεσε το 2% όλων των συνεισφορών χρηστών. Αυτό περιλαμβάνει σχόλια, φωτογραφίες, δημοσκοπήσεις σχολίων και άλλες μορφές συνεισφοράς.
Το Yelp χρησιμοποιεί λογισμικό συστάσεων ως πρώτη γραμμή άμυνας ενάντια σε παραπλανητικές πρακτικές. Λειτουργεί κρατώντας καρτέλες σε χρήστες και επιχειρήσεις για να μάθετε περισσότερα για αυτούς καθώς αλληλεπιδρούν με την πλατφόρμα. Επιπλέον, έχουν ανθρώπινους αναθεωρητές στην ομάδα λειτουργιών χρηστών τους, οι οποίοι ελέγχουν με μη αυτόματο τρόπο τις αναφορές που δημιουργούνται από χρήστες, επιχειρήσεις ή αυτοματοποιημένα συστήματα. Μαζί, αυτά τα δύο μέτρα συμβάλλουν στη διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου εμπιστοσύνης και ασφάλειας στην πλατφόρμα Yelp.