Το Instagram παρουσίασε μεγάλη διακοπή υπηρεσιών στις 31 Οκτωβρίου 2022, με τους χρήστες να αναφέρουν απενεργοποιημένους λογαριασμούς και επαναλαμβανόμενα σφάλματα εφαρμογών. Το πρόβλημα παρέμεινε για περίπου οκτώ ώρες. Ωστόσο, δεν επηρεάστηκαν όλοι οι χρήστες από αυτό και όσοι επηρεάστηκαν ανέφεραν διάφορα ζητήματα.
Το Instagram αναγνώρισε επίσημα το ζήτημα στις 10:14 π.μ. ώρα ανατολικής ώρας, στέλνοντας το ακόλουθο tweet:
Γνωρίζουμε ότι ορισμένοι από εσάς αντιμετωπίζετε προβλήματα με την πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο Instagram. Το εξετάζουμε και ζητάμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία. #instagramdown
— Instagram Comms (@InstagramComms) 31 Οκτωβρίου 2022
Ο Adam Mosseri, επικεφαλής του Instagram, έστειλε ένα tweet τέσσερις ώρες αργότερα για να επιβεβαιώσει ότι εξακολουθούν να εργάζονται σε αυτό:
Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό 👇🏼 https://t.co/atZ3PgBOYg
— Adam Mosseri (@mosseri) 31 Οκτωβρίου 2022
Αναφορές για διακοπή του Instagram άρχισαν να κυκλοφορούν στο Twitter γύρω στις 10:00 σήμερα το πρωί. Οι χρήστες ανέφεραν ότι έχασαν χιλιάδες οπαδούς σε κάτι που φαινόταν να είναι μια εκκαθάριση λογαριασμών.
Η ξαφνική μείωση του αριθμού των ακολούθων πιθανότατα σχετίζεται με ένα άλλο συνεχές ζήτημα, με ορισμένους χρήστες να έχουν αποκλειστεί ή να έχουν ανασταλεί από τον λογαριασμό τους. Πολλοί λογαριασμοί παρουσίασαν επίσης μεγάλες πτώσεις στους ακόλουθους.
Το Instagram δεν έχει εκδώσει ακόμη δήλωση για το θέμα.
Χιλιάδες άνθρωποι έχουν επηρεαστεί από μια διακοπή του Instagram που ξεκίνησε σήμερα. Το πρόβλημα φαίνεται να επηρεάζει κυρίως άτομα που προσπαθούν να αποκτήσουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους από επιτραπέζιο υπολογιστή. Διεξάγαμε μια [δημοσκόπηση στο LinkedIn](https://www.linkedin.com/posts/search-engine-journal%5Fpoll-time -activity-6992865619494756354-%5FLTS?utm%5Fsource=share&utm%5Fmedium=member%5Fdesktop){rel="nofollow"}, η οποία έχει επί του παρόντος 425 ψήφους, ρωτώντας τους ανθρώπους εάν τους επηρέασε η διακοπή του Instagram. Μόνο το 20% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι επηρεάστηκε:
Αυτό είναι σύμφωνο με τη δημοσκόπηση που πραγματοποιήσαμε στο Twitter που έκανε την ίδια ερώτηση, αν και με μικρότερο μέγεθος δείγματος. Στο Twitter, το 24% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι επηρεάστηκε και το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δεν γνώριζε καν κάποιο πρόβλημα.
Στις 31 Οκτωβρίου 2022, το Search Engine Journal (@sejournal) έγραψε στο Twitter σχετικά με μια διακοπή λειτουργίας του Instagram, δηλώνοντας ότι πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι δεν μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους. Ο Alan Muther (@alanmuther) απάντησε ότι και αυτός είχε λάβει μια αναδυόμενη ειδοποίηση που έλεγε ότι ο λογαριασμός του είχε ανασταλεί.
Στις 6:00 μ.μ. ανατολικής ώρας το απόγευμα της Δευτέρας, το Instagram επιβεβαίωσε ότι είχε διορθώσει το σφάλμα που προκάλεσε τα προβλήματα. Σε ένα tweet (δηλώνοντας), το Instagram Comms έγραψε: "Επιλύσαμε αυτό το σφάλμα τώρα – προκαλούσε προβλήματα πρόσβασης στους λογαριασμούς τους σε άτομα σε διάφορα μέρη του κόσμου και προκάλεσε μια προσωρινή αλλαγή σε ορισμένους στον αριθμό των ακολούθων. Συγνώμη! 😵💫”
Ωστόσο, πολλοί χρήστες συνέχισαν να αναφέρουν προβλήματα πρόσβασης στους λογαριασμούς τους ακόμα και όταν το Instagram είπε το σφάλμα διορθώθηκε. Ο λογαριασμός Search Liaison έγραψε στο Twitter: «Βλέπουμε αναφορές από ανθρώπους ότι εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προβλήματα πρόσβασης στους λογαριασμούς τους. Λυπούμαστε για το συνεχές πρόβλημα και θα ενημερώσουμε μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες."
Το Instagram συνεχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα, με την εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών να υπερηφανεύεται πλέον για πάνω από ένα δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως.
Αυτή η ανάπτυξη οφείλεται στην αυξημένη χρήση μεταξύ των νεότερων δημογραφικών ομάδων, με μια πρόσφατη μελέτη να διαπιστώνει ότι το 42% των εφήβων στις ΗΠΑ θεωρούν πλέον το Instagram ως το αγαπημένο τους κοινωνικό δίκτυο.
Με μια τόσο μεγάλη και αφοσιωμένη βάση χρηστών, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις αναζητούν όλο και περισσότερο το Instagram ως πλατφόρμα μάρκετινγκ.
Ωστόσο, η εκτέλεση μιας αποτελεσματικής καμπάνιας μάρκετινγκ στο Instagram μπορεί να είναι δύσκολη, καθώς η πλατφόρμα έχει αυστηρές οδηγίες σχετικά με τους τύπους περιεχομένου που μπορεί να προωθηθεί.