Ο σύνδεσμος του Google Ads, Ginny Marvin, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η νέα λειτουργία αρνητικών λέξεων-κλειδιών σε επίπεδο λογαριασμού είναι πλέον διαθέσιμη στους διαφημιστές του Google Ads παγκοσμίως. Ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το 2020 και ήταν σε έκδοση beta για αρκετούς μήνες από τότε, η λειτουργία επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να εξαιρούν όλη τη δραστηριότητα Αναζήτησης και Αγορών και την επισκεψιμότητα στις ενότητες Αναζήτηση και Αγορές του Performance Max μέσω της Εξαίρεσης λέξεων-κλειδιών με ασφάλεια επωνυμίας.
Η ανακοίνωση δημοσιεύτηκε στο Twitter στις 27 Ιανουαρίου 2023 ([https://twitter.com/adslaison/status/1619026730450313217?ref%5Fsrc=twsrc%5Etfw](https://twitter.com/adslaison/status/ 161321420 5Fsrc=twsrc%5Etfw){rel="nofollow"}). Το tweet σημειώνει ότι οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά σε επίπεδο λογαριασμού διατίθενται πλέον παγκοσμίως και είναι προσβάσιμες από τις ρυθμίσεις λογαριασμού https://t.co/B0VBApPVCm . Οι διαφημιστές θα μπορούν να επωφεληθούν από αυτή τη νέα δυνατότητα για να βελτιώσουν την ασφάλεια και τη δυνατότητα εφαρμογής της επωνυμίας. Οι διαφημιστές μπορούν πλέον να προσθέτουν αρνητικές λέξεις-κλειδιά σε επίπεδο λογαριασμού στις καμπάνιες τους στο Google Ads. Με πρόσβαση από τη σελίδα ρυθμίσεων λογαριασμού, αυτή η δυνατότητα έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις επωνυμίες να διατηρήσουν τη φήμη τους αποφεύγοντας να βρίσκονται σε δυνητικά ακατάλληλες συνθήκες. Απλοποιεί επίσης τη διαχείριση της καμπάνιας και βελτιώνει την ακρίβεια στόχευσης διαφημίσεων αποτρέποντας διπλότυπες αρνητικές λέξεις-κλειδιά ή αρνητικές λέξεις-κλειδιά που λείπουν. Ως αποτέλεσμα, οι διαφημιστές επωφελούνται από υψηλότερη ποιότητα επισκεψιμότητας και καλύτερη απόδοση επένδυσης. Βοήθεια Google Ads: Προσθήκη αρνητικών λέξεων-κλειδιών σε επίπεδο λογαριασμού
Το Google Ads εισάγει ένα νέο σύνολο στοιχείων ελέγχου καταλληλότητας επωνυμίας που θα δώσει στις επωνυμίες περισσότερο έλεγχο στις διαφημίσεις τους και θα διασφαλίσει ότι οι καμπάνιες τους στοχεύουν στο σωστό κοινό. Αυτή η διάθεση περιλαμβάνει υπάρχοντες τύπους αποθέματος, ετικέτες ψηφιακού περιεχομένου, εξαιρέσεις τοποθετήσεων και αρνητικές λέξεις-κλειδιά σε επίπεδο καμπάνιας. Το Google Ads επεκτείνει επίσης τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά σε επίπεδο λογαριασμού για να αντιμετωπίσει διάφορες περιπτώσεις χρήσης και θα κοινοποιήσει περισσότερες σύντομα.
Τα στοιχεία ελέγχου καταλληλότητας νέας επωνυμίας είναι ζωτικής σημασίας για τις επωνυμίες προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι καμπάνιες τους στοχεύουν σωστά στο σωστό κοινό. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν την κυκλοφορία, ανατρέξτε στην ενότητα Στοιχεία ελέγχου καταλληλότητας επωνυμίας στο Google Ads.