Η Αναζήτηση Google προσπαθεί πάντα να παρουσιάζει τις πιο χρήσιμες και χρήσιμες πληροφορίες μέσω μιας διαδικασίας δοκιμής, πειραματισμού και αναθεώρησης. Από αυτό, γνωρίζουμε ότι στους ανθρώπους αρέσει να μοιράζονται καλά ερευνημένες κριτικές προϊόντων αντί να συνοψίζουν απλώς ένα σωρό λεπτό περιεχόμενο σε ένα προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μοιραζόμαστε βελτιώσεις στο σύστημα κατάταξής μας, το οποίο ονομάζουμε Ενημερώσεις αναθεώρησης προϊόντων, που έχουν σχεδιαστεί για την καλύτερη ανταμοιβή αυτού του τύπου περιεχομένου.
Η ενημέρωση, η οποία θα κυκλοφορήσει σήμερα, καλύπτει προς το παρόν μόνο σχόλια στην αγγλική γλώσσα. Πιστεύουμε ότι αυτό θα βοηθήσει περαιτέρω όσους παράγουν πλούσιο περιεχόμενο στον χώρο αναθεώρησης προϊόντων.
Αν και αυτό είναι ξεχωριστό από τις τακτικές βασικές ενημερώσεις μας, οι συμβουλές μας σχετικά με την παραγωγή περιεχομένου υψηλής ποιότητας για αυτές τις ενημερώσεις είναι επίσης σημαντικές εδώ. Η συνολική εστίαση είναι να παρέχει στους χρήστες περιεχόμενο που παρέχει διορατική ανάλυση και πρωτότυπη έρευνα, γραμμένη από ειδικούς ή λάτρεις που είναι εξοικειωμένοι με το θέμα.
Όπως μπορεί να επιβεβαιώσει όποιος έχει περάσει από τη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου, μπορεί να είναι πολλή δουλειά. Ωστόσο, εάν δημιουργείτε μια κριτική προϊόντος, θα πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας ορισμένες επιπλέον ερωτήσεις για να διασφαλίσετε ότι η κριτική σας είναι όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη και επαγγελματική.
Για παράδειγμα, η κριτική σας εκφράζει εμπειρία σχετικά με το προϊόν; Δείχνεις τις φυσικές ιδιότητες του προϊόντος ή τον τρόπο χρήσης του και πέρα από αυτό που προσφέρει ο κατασκευαστής μοναδικά;
Είναι επίσης σημαντικό να παρέχονται ποσοτικά μέτρα για την απόδοση ενός προϊόντος σε διάφορες κατηγορίες. Αυτό βοηθά στη διαφοροποίηση του προϊόντος από τον ανταγωνισμό και δίνει στους αναγνώστες μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα του προϊόντος που σκέφτονται να αγοράσουν.
Φυσικά, είναι επίσης χρήσιμο να συζητάμε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός συγκεκριμένου προϊόντος με βάση την έρευνα. Εάν ισχύει, μπορεί να είναι χρήσιμο να περιγράψετε πώς το προϊόν έχει εξελιχθεί από ένα προηγούμενο μοντέλο ή έκδοση.
Ο εντοπισμός βασικών παραγόντων απόφασης για τις κατηγορίες προϊόντων είναι ένας άλλος τρόπος παροχής πολύτιμων πληροφοριών στους πιθανούς αγοραστές. Για παράδειγμα, εάν γράφετε μια κριτική αυτοκινήτου, παράγοντες όπως η οικονομία καυσίμου, η ασφάλεια και ο χειρισμός μπορεί να είναι καθοριστικοί παράγοντες για πολλούς ανθρώπους. Αξιολογώντας την απόδοση του αυτοκινήτου σας σε αυτούς τους τομείς, μπορείτε να παρέχετε στους αναγνώστες πληροφορίες για να τους βοηθήσετε να λάβουν μια τεκμηριωμένη απόφαση αγοράς.
Σε μια πρόσφατη ανάρτηση ιστολογίου, η Google παρείχε οδηγίες για το πώς να δημιουργήσετε καλύτερες περιγραφές προϊόντων για τους αγοραστές. Αυτό το άρθρο καλύπτει βασικές επιλογές στο σχεδιασμό του προϊόντος και τον αντίκτυπό τους στους χρήστες, πέρα από αυτό που λέει ο κατασκευαστής. Η Google παρέχει πόρους για τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων εργαλείων, σελίδων βοήθειας και φόρουμ.