Όταν σχεδιάζετε τη στρατηγική SEO της εταιρείας σας, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου τη μεγάλη εικόνα. Η πρόσβαση στα πιο πρόσφατα δεδομένα είναι απαραίτητη για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων που θα σας βοηθήσουν να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Η ετήσια κατάσταση του SEO: Η Αναφορά Οργανισμού καλύπτει τα πάντα, από μισθούς και δεξιότητες μέχρι προϋπολογισμούς και αναφορές, με πληροφορίες από πραγματικούς ειδικούς SEO πρακτορείων. Η φετινή έκθεση εξετάζει επίσης τον αντίκτυπο της μηχανικής μάθησης και της τεχνητής νοημοσύνης σε κυβερνητικά περιβάλλοντα.
Εάν θέλετε να δημιουργήσετε την εταιρεία σας για επιτυχία το 2023, αυτό είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε.
Μια νέα μελέτη ρίχνει φως στην εσωτερική λειτουργία των τμημάτων SEO του πρακτορείου. Διεξήχθη από την Searchmetrics, η μελέτη εξέτασε πάνω από 500 επαγγελματίες SEO από όλο τον κόσμο για να αποκτήσει γνώσεις σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, τον τρόπο με τον οποίο αποζημιώνονται και τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν για την επίτευξη αποτελεσμάτων για τους πελάτες τους.
Σύμφωνα με την έρευνα, η εξαιρετικά εξειδικευμένη φύση του SEO πρακτορείων δημιουργεί λιγότερα προβλήματα από ό,τι εσωτερικά όσον αφορά τη λήψη υποστήριξης και πόρων. Ωστόσο, η συνεργασία με μια ποικιλία πελατών φέρνει μοναδικές προκλήσεις, όπως: Β. τη διαχείριση μεγάλου αριθμού βασικών δεικτών απόδοσης.
Κατά μέσο όρο, οι επαγγελματίες SEO πρακτορείων κερδίζουν λίγο περισσότερα από τους εσωτερικούς ομολόγους τους, αλλά η τοποθεσία είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας. Γενικά, οι επαγγελματίες SEO στη Βόρεια Αμερική και τη Δυτική Ευρώπη τείνουν να κερδίζουν περισσότερα από άλλα μέρη του κόσμου.
Οι επαγγελματίες SEO της εταιρείας εργάζονται μέσα σε ένα ευρύτερο φάσμα ορίων προϋπολογισμού σε σύγκριση με τους εσωτερικούς επαγγελματίες. Οι στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες SEO πρακτορείων τείνουν να ποικίλλουν ανάλογα με το μέγεθος του προϋπολογισμού - οι στρατηγικές ποικίλλουν επίσης μεταξύ επιχείρησης σε καταναλωτή (B2C) και επιχείρησης σε επιχείρηση (B2B).
Οι μισθοί των επαγγελματιών SEO εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από παράγοντες όπως η εμπειρία και η τοποθεσία. Μόλις οι επαγγελματίες SEO των πρακτορείων φτάσουν το όριο της πενταετίας σταδιοδρομίας, οι μισθοί τους, κατά μέσο όρο, τείνουν να τείνουν προς τα υψηλότερα επίπεδα.
Για παράδειγμα, οι επαγγελματίες SEO στην Ινδία κερδίζουν συχνά 34.000 $ ή λιγότερα μετά από 10 χρόνια στον κλάδο, ενώ οι ομολόγοι τους στις ΗΠΑ με συγκρίσιμη εμπειρία συνήθως κερδίζουν μεταξύ 50.000 και 100.000 $.
Οι μισθοί SEO σε διαφορετικές πόλεις, πολιτείες και περιοχές εντός των ΗΠΑ ποικίλλουν επίσης σημαντικά.
Οι περιφερειακές τάσεις μισθών είναι σημαντικό να ληφθούν υπόψη, ειδικά για εταιρείες που θέλουν να προσελκύσουν και να διατηρήσουν κατάλληλους υποψηφίους SEO.
Ο αντίκτυπος της μηχανικής μάθησης και της τεχνητής νοημοσύνης
Καθώς ξεκινά το 2023, είναι σημαντικό για τους επαγγελματίες SEO να αρχίσουν να σχεδιάζουν τη στρατηγική τους για τη νέα χρονιά. Αυτό μπορεί να είναι ένα τρομακτικό έργο, αλλά ευτυχώς υπάρχουν πόροι που μπορούν να σας βοηθήσουν.
Ένας τέτοιος πόρος είναι το State of SEO: Agency Report from Search Engine Journal. Αυτή η αναφορά περιέχει βασικές πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε τη στρατηγική σας και να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Μερικά από τα βασικά σημεία της έκθεσης είναι η σημασία της μηχανικής εκμάθησης, οι εμπνευσμένες στρατηγικές ML που χρησιμοποιούν οι επωνυμίες και οι τάσεις που πρέπει να προσέξουν το επόμενο έτος.
Με αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τη στρατηγική SEO για το 2023 και να βεβαιωθείτε ότι είστε προετοιμασμένοι για οτιδήποτε μπορεί να φέρει η νέα χρονιά.