Η διατήρηση της εμπειρίας σας στην Αναζήτηση Google ασφαλή και χωρίς ανεπιθύμητα μηνύματα είναι πάντα σημαντική για την Google. Το 2020, η Google έχει επενδύσει σε πολλές καινοτομίες για να διατηρεί καθαρά τα αποτελέσματα αναζήτησης και να παρέχει αποτελέσματα από ιστότοπους υψηλής ποιότητας και όχι από ανεπιθύμητα μηνύματα. Ωστόσο, αυτή η αποστολή δεν είναι κάτι που η Google μπορεί να πραγματοποιήσει μόνη της και είναι στην ευχάριστη θέση να έχουν μαζί τους webmasters σε αυτό το ταξίδι.
Κοιτάζοντας πίσω τον περασμένο χρόνο, ακολουθούν τα βήματα που εργάζεται η Google με τους webmasters για να επιτύχουν τον κοινό τους στόχο να παρέχουν στους χρήστες την καλύτερη εμπειρία Αναζήτησης Google:
- Παρέχετε καλύτερες πληροφορίες, εργαλεία και πόρους: Η Google εργάζεται πάντα για να παρέχει στους webmasters καλύτερες πληροφορίες, εργαλεία και πόρους για να τους διευκολύνει να δημιουργήσουν ιστότοπους με την καλύτερη εμπειρία χρήστη.
- Βελτιωμένο σύστημα ανίχνευσης ανεπιθύμητων μηνυμάτων: Πέρυσι, η Google βελτίωσε το σύστημά της για τον εντοπισμό ανεπιθύμητων μηνυμάτων σε ιστότοπους. Έχουν επίσης λανσάρει ένα νέο εργαλείο για να βοηθήσει τους webmasters να αντιμετωπίσουν τα ανεπιθύμητα μηνύματα στους ιστότοπούς τους.
- Συνεργαστείτε πιο στενά με την κοινότητα των webmasters: Η Google συνεργάζεται στενότερα με την κοινότητα των webmaster για να λάβει σχόλια σχετικά με τις πρωτοβουλίες τους και να βοηθήσει τους webmasters να κατανοήσουν πώς μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση των ανεπιθύμητων μηνυμάτων.
Το Google Search Console είναι μια δωρεάν υπηρεσία που βοηθά τους κατόχους ιστοτόπων να παρακολουθούν την απόδοση του ιστότοπού τους στην Αναζήτηση Google. Το 2020, η Google έστειλε πάνω από 140 εκατομμύρια μηνύματα στους χρήστες του Search Console, αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Αυτό οφείλεται κυρίως σε νέους ιστότοπους που χρησιμοποιούν το Search Console, καθώς και σε νέες λειτουργίες που κυκλοφόρησαν κατά τη διάρκεια του COVID-19 για να βοηθήσουν τους κατόχους ιστότοπων. Από όλα τα μηνύματα, 2,9 εκατομμύρια αφορούσαν χειροκίνητες λειτουργίες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αυτό είναι μειωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, επειδή ο αλγόριθμος της Google έχει φροντίσει για πολλά από τα προβλήματα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αυτές είναι χρήσιμες πληροφορίες — για παράδειγμα, αποστολή ενός μηνύματος στον κάτοχο ενός ιστότοπου που έχει παραβιαστεί, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν έγκαιρα ζητήματα ασφάλειας και να ελαχιστοποιήσουν την αναστάτωση και τη ζημιά στους χρήστες. Σε συνδυασμό με τη νέα διεπαφή χρήστη μηνυμάτων, η Google θέλει τα Μηνύματά της να γίνονται πιο προσιτά και χρήσιμα στους κατόχους ιστοτόπων.
Η ομάδα του Search Console της Google εργάστηκε σκληρά φέτος, κυκλοφορώντας νέες δυνατότητες για να βοηθήσει τους κατόχους ιστότοπων να εντοπίσουν και να καταπολεμήσουν τα ανεπιθύμητα μηνύματα και να βελτιώσουν τη συνολική ποιότητα του περιεχομένου του ιστότοπου. Αυτές οι δυνατότητες περιλαμβάνουν το εργαλείο σύνδεσης απόρριψης, μια νέα έκδοση της αναφοράς Στατιστικά στοιχεία ανίχνευσης και την αναφορά φίλτρου Ασφαλούς Αναζήτησης. Η ομάδα εργάζεται επίσης σε λειτουργίες που βοηθούν τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν ιστότοπους με δομημένα δεδομένα υψηλής ποιότητας, όπως δοκιμές εμπλουτισμένων αποτελεσμάτων και υποστήριξη για τύπους εμπλουτισμένων αποτελεσμάτων, όπως εκδηλώσεις και αναρτήσεις εργασίας.
Για να βοηθήσει τους κατόχους ιστοτόπων να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτά τα εργαλεία, η Google διαθέτει μια σειρά εκπαίδευσης Search Console. Για να συγκεντρώσει όλους τους πόρους για τους κατόχους ιστότοπων, η Google ξεκίνησε επίσης το Κέντρο Αναζήτησης Google και μετέφερε τα ιστολόγιά της σε αυτήν τη νέα πλατφόρμα. Τέλος, ξεκινήσαμε ένα νέο κανάλι υποστήριξης για να βοηθήσουμε τους κατόχους ιστότοπων να αναφέρουν συνεχή ζητήματα ασφαλείας που προκαλούνται από κακόβουλο λογισμικό, παραβίαση ή επιβλαβείς λήψεις.
Το 2020, η κοινότητα βοήθειας του Search Central έλαβε πάνω από 39.000 αναρτήσεις από κατόχους ιστότοπων. Αυτό δείχνει ότι οι επιχειρήσεις παίρνουν την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο πιο σοβαρά από ποτέ. Η κοινότητα είναι σε θέση να βοηθήσει εταιρείες όλων των μεγεθών να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο ή να βγουν ζωντανά για πρώτη φορά.
Το 2020, η κοινότητα επέκτεινε την παγκόσμια εμβέλειά της στα αραβικά, κινέζικα (απλοποιημένα), πολωνικά και τουρκικά. Ειδικοί Προϊόντων (PE) από όλο τον κόσμο συγκεντρώθηκαν για την πρώτη εικονική Σύνοδο Εμπειρογνωμόνων Προϊόντων.
Εάν έχετε ερωτήσεις ή θέλετε να αμφισβητήσετε τον εαυτό σας και να βοηθήσετε άλλους ταυτόχρονα, μπορείτε να επισκεφτείτε την Κοινότητα Βοήθειας Κεντρικής Αναζήτησης.
Η ομάδα Αναζήτησης Google αναζητά πάντα περισσότερους τρόπους για να συνδεθεί με webmasters και να ενημερώνεται για τις τελευταίες τάσεις. Το 2020, μίλησαν σε περισσότερες από 50 εικονικές εκδηλώσεις και φιλοξένησαν περισσότερες από 80 εικονικές ώρες γραφείου. Παρόλο που δεν μπορούν να φιλοξενήσουν αυτοπροσώπως εκδηλώσεις αυτήν τη στιγμή, προσφέρουν ήδη διαδικτυακές συνομιλίες στο Search Central Lightning και Συνόδους Κορυφής Προϊόντων. Ξεκίνησαν επίσης το Search Off the Record podcast και την πρώτη εικονική συνεδρία webmaster.
Η ομάδα συνεχίζει να κινείται προς έναν ασφαλέστερο ιστό χωρίς ανεπιθύμητα μηνύματα! Εκτιμούν την ευκαιρία να συνεργαστούν με webmasters σε αυτό το ταξίδι και προσκαλούν όλους να παραμείνουν συνδεδεμένοι μέσω Twitter, YouTube, ιστολογίων και φόρουμ κοινότητας.
Στην ετήσια έκθεσή της για τα ανεπιθύμητα μηνύματα ιστού, η Google ανακοίνωσε ότι ακολουθεί μια πιο επιθετική προσέγγιση στα ανεπιθύμητα μηνύματα. Οι μηχανές αναζήτησης θα συνεργάζονται πλέον με webmasters και ιδιοκτήτες ιστότοπων για να τους βοηθήσουν να καθαρίσουν τους ιστότοπούς τους και να αποτρέψουν την ευρετηρίαση των ανεπιθύμητων μηνυμάτων.
Αυτή είναι μια ευπρόσδεκτη αλλαγή, καθώς θα συμβάλει στη μείωση του όγκου των ανεπιθύμητων μηνυμάτων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Σημαίνει επίσης ότι οι webmasters και οι ιδιοκτήτες ιστότοπων πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί στην παρακολούθηση των ιστότοπών τους για ανεπιθύμητα μηνύματα, καθώς η Google θα συνεργάζεται τώρα μαζί τους για να διατηρήσει τον ιστό καθαρό.
Η αναφορά περιέχει επίσης μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία σχετικά με την επικράτηση των ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Για παράδειγμα, η Google λέει ότι το 0,16% όλων των ερωτημάτων αναζήτησης καταλήγουν σε κλικ σε ανεπιθύμητα αποτελέσματα, ενώ το 0,78% όλων των σελίδων στον ιστό θεωρούνται ανεπιθύμητα.
Αν και αυτοί οι αριθμοί μπορεί να φαίνονται μικροί, αποτελούν σημαντικό πρόβλημα για την Google και τους χρήστες της. Καταπολέμηση ανεπιθύμητων μηνυμάτων @google.com.