Πώς να προστατέψετε τον ιστότοπό σας από κακόβουλα ανεπιθύμητα μηνύματα

May 26, 2021

Ως κάτοχος ιστότοπου, μπορείτε να παρέχετε ορισμένα κανάλια μέσω των οποίων οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδρούν, όπως φόρουμ{rel="nofollow"}, [βιβλία επισκεπτών](https : / /en.wikipedia.org/wiki/Guestbook){rel="nofollow"}, πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης{rel="nofollow"}, [αρχείο μεταφορτώσεις υπηρεσία φιλοξενίας{rel="nofollow"}, υπηρεσία φιλοξενίας{rel= "nofollow" } ή υπηρεσία εσωτερικής αναζήτησης{rel="nofollow"}. Αυτές οι υπηρεσίες επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν λογαριασμούς για να δημοσιεύουν περιεχόμενο, να ανεβάζουν αρχεία ή να αναζητούν στον ιστότοπό σας. Δυστυχώς, οι αποστολείς ανεπιθύμητης αλληλογραφίας συχνά εκμεταλλεύονται αυτούς τους τύπους υπηρεσιών για να δημιουργήσουν εκατοντάδες σελίδες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας με μικρή ή καθόλου αξία για τον ιστό. Σύμφωνα με τις αρχές που ορίζονται στις Οδηγίες για Webmasters Google{rel="nofollow"}, αυτό μπορεί να προκαλέσει τη στόχευση της Google επηρεασμένη σελίδα. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα: ![Κατάχρηση Φόρουμ/Βιβλίο επισκεπτών](https://static1-www-anon-opensocial-googleusercontent-com/search/blog/images/abused-forumpng "Βιβλίο επισκεπτών φόρουμ κατάχρησης"){rel=" nofollow" } ![Κατάχρηση προγράμματος μεταφόρτωσης αρχείων με ανεπιθύμητα αρχεία PDF](https://static2-www-anon-opensocial-googleusercontent-com/search/blog/images/abused-fileuploaderpng "Κατάχρηση με ανεπιθύμητο πρόγραμμα μεταφόρτωσης αρχείων PDF"){rel= "nofollow"} ![Κατάχρηση υπηρεσιών φιλοξενίας](https://static3-wwwgooglegroupscom/-search/-blog/-images/-abusedfreehostingpng "Κατάχρηση υπηρεσιών φιλοξενίας"){rel="nofollow" } ![Κατάχρηση αποτελεσμάτων εσωτερικής αναζήτησης] ( data:imagegif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAP//wAAACH5BAEAAAAAALAAAAAAAAAAEAAAICRAEAOw== "Κατάχρηση αποτελεσμάτων εσωτερικής αναζήτησης"){rel="nofollow"} Τα ανεπιθύμητα μηνύματα μπορεί να είναι επιβλαβή για τον ιστότοπό σας με διάφορους τρόπους. Αυτό περιλαμβάνει τη μείωση του περιεχομένου του ιστότοπού σας σε επιβλαβές, , και προκαλώντας απροσδόκητη επισκεψιμότητα που μπορεί να επιβραδύνει τον ιστότοπό σας. Η Google παρέχει ορισμένες συμβουλές για την αποτροπή κατάχρησης του ιστότοπού σας από τους ανεπιθύμητους χρήστες, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης CAPTCHA ή παρόμοιων εργαλείων επαλήθευσης για να επιτρέπονται μόνο ανθρώπινες υποβολές και αποτρέποντας τα αυτοματοποιημένα σενάρια να δημιουργούν λογαριασμούς και περιεχόμενο. Τα spam bots μπορούν να προκαλέσουν πολλά προβλήματα στους κατόχους ιστότοπων, αλλά υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να τα αποτρέψετε. Το ένα είναι να απαιτείται από τους νέους χρήστες να επαληθεύουν τις πραγματικές τους διευθύνσεις email κατά την εγγραφή τους. Αυτό θα σταματήσει πολλά spam bots να δημιουργούν αυτόματα λογαριασμούς. Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε φίλτρα για να αποκλείσετε ύποπτες διευθύνσεις email ή υπηρεσίες email που δεν εμπιστεύεστε. Ένα άλλο καλό βήμα είναι να ενεργοποιήσετε τα σχόλια και τις λειτουργίες εποπτείας προφίλ που απαιτούν από τους χρήστες να έχουν μια συγκεκριμένη φήμη πριν δημοσιεύσουν συνδέσμους. Εάν είναι δυνατόν, αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας για να μην επιτρέπεται η ανώνυμη ανάρτηση και να απαιτούν οι αναρτήσεις από νέους χρήστες έγκριση προτού είναι ορατές δημόσια. Τέλος, είναι καλή ιδέα να παρακολουθείτε τον ιστότοπό σας για ανεπιθύμητα μηνύματα και να καθαρίζετε τυχόν προβλήματα. Μπορείτε να εγγραφείτε και να επαληθεύσετε την ιδιοκτησία του ιστότοπού σας στο Search Console{rel="nofollow"}. Στη συνέχεια, ρίξτε μια ματιά στην Αναφορά προβλήματος ασφαλείας{rel="nofollow"} και την [Μη αυτόματη αναφορά ενεργειών](https://support.google.com/ webmasters/ answer/9044175){rel="nofollow"} Ελέγξτε στο Search Console για να δείτε εάν η Google εντοπίζει προβλήματα. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τον πίνακα Μηνύματα στο Search Console για περισσότερες πληροφορίες. Η Google κυκλοφόρησε μια νέα ανάρτηση ιστολογίου που περιγράφει λεπτομερώς τον τρόπο καταπολέμησης ανεπιθύμητων μηνυμάτων τρίτων στον ιστότοπό σας. Η ανάρτηση ξεκινά λέγοντας ότι είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπο: Χρησιμοποιήστε περιστασιακά λέξεις-κλειδιά εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και εμπορικές ή ενήλικες στις αναζητήσεις Google για να ελέγξετε για τυχαία ή ανεπιθύμητα μηνύματα. Δίνουν ένα παράδειγμα αναζήτησης για [site:your-domain-name viagra] για τον εντοπισμό ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Στη συνέχεια συνεχίζουν λέγοντας ότι θα πρέπει να παρακολουθείτε τα αρχεία καταγραφής του διακομιστή ιστού σας για ξαφνικές αυξήσεις επισκεψιμότητας, ειδικά για σελίδες που δημιουργήθηκαν πρόσφατα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αναφορά Σελίδες στο Google Analytics για να προσδιορίσετε πιθανά προβλήματα URL με υψηλή επισκεψιμότητα. Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη ανάρτηση ιστολογίου εδώ: https://webmasters.googleblog.com/2017/10/combating-third-party-spam.html Για να αποτρέψετε τη δημοσίευση ακατάλληλου περιεχομένου στην πλατφόρμα σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα Όρων ανεπιθύμητων που θα διαγραφούν αυτόματα ή θα επισημαίνονται ως ανεπιθύμητα (π.χ.: ροή ή λήψη, ενήλικες, τζόγος, όροι που σχετίζονται με φαρμακευτικά προϊόντα). Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας ενσωματωμένες λειτουργίες ή πρόσθετα. Ένα άλλο εξαιρετικό εργαλείο είναι το Google Alerts{rel="nofollow"}. Μπορείτε να ρυθμίσετε ειδοποιήσεις για [site:your-domain-name spammy-keywords] με εμπορικές λέξεις-κλειδιά ή λέξεις-κλειδιά για ενηλίκους που δεν θέλετε να βλέπετε στον ιστότοπό σας. Οι Ειδοποιήσεις Google είναι επίσης ένα εξαιρετικό εργαλείο για τον εντοπισμό σελίδων που έχουν παραβιαστεί. Εκτός από τον αποκλεισμό ακατάλληλου περιεχομένου, θα πρέπει να παρακολουθείτε τα αρχεία καταγραφής του διακομιστή ιστού σας για εγγραφές χρηστών και να προσδιορίζετε τυπικά μοτίβα ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Για παράδειγμα: * Συμπληρώστε μεγάλο αριθμό εντύπων εγγραφής σε σύντομο χρονικό διάστημα. * Ο αριθμός των αιτημάτων που αποστέλλονται από το ίδιο εύρος διευθύνσεων IP. * Ένας απροσδόκητος παράγοντας χρήστη χρησιμοποιήθηκε κατά την εγγραφή. * Ονόματα χρήστη χωρίς νόημα ή άλλες ανούσιες τιμές που έχουν υποβληθεί κατά την εγγραφή (για παράδειγμα, ένα εμπορικό όνομα χρήστη που δεν μοιάζει με όνομα πραγματικού προσώπου και σύνδεσμοι προς έναν άσχετο ιστότοπο). Εάν ο ιστότοπός σας επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν σελίδες, όπως σελίδες προφίλ, νήματα φόρουμ ή ιστότοπους, μπορείτε να αποτρέψετε την κατάχρηση ανεπιθύμητων μηνυμάτων αποτρέποντας την εμφάνιση ή παρακολούθηση νέου ή μη αξιόπιστου περιεχομένου στην Αναζήτηση Google. Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας το noindex meta-standard{rel="nofollow"} που θα αποτρέψει μια μη αξιόπιστη επίσκεψη σε σελίδα. Για παράδειγμα:

Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρότυπο robots.txt{rel="nofollow"} για να αποκλείσετε προσωρινά τη σελίδα. Για παράδειγμα: Απαγορευμένο: /βιβλίο επισκεπτών/ Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το [rel="ugc"](https://developers.google.com) για να επισημάνετε συνδέσμους Περιεχομένου που δημιουργείται από το χρήστη (UGC) (όπως σχόλια και αναρτήσεις φόρουμ) ως UGC / search/docs/advanced/guidelines/qualify-outbound-links){rel="nofollow"} ή `[rel="nofollow"](/search/docs Οι ανεπιθύμητοι μπορούν να δημιουργήσουν πολλά ανεπιθύμητα στον ιστότοπό σας Οι σελίδες είναι σύντομες -ζωντανό και μπορεί να φιλοξενηθεί σε κατακερματισμένες διαδρομές αρχείων ή καταλόγους. Συνιστάται η ενσωμάτωση περιεχομένου που δημιουργείται από τον χρήστη σε μια κεντρική διαδρομή αρχείου ή κατάλογο για ευκολία συντήρησης και εντοπισμού ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Επίσης, αφιερώστε χρόνο για να διατηρείτε το λογισμικό σας ενημερωμένο - Ημερομηνία και δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε σημαντικές ενημερώσεις ασφαλείας. Οι ανεπιθύμητοι ενδέχεται να εκμεταλλευτούν ζητήματα ασφαλείας σε παλαιότερες εκδόσεις ιστολογίων, πινάκων ανακοινώσεων και άλλων συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου. Αυτό το άρθρο παρέχει μια επισκόπηση ορισμένων τρόπων αποτροπής ανεπιθύμητων μηνυμάτων στον ιστότοπό σας. Αυτοί περιλαμβάνουν τη χρήση ένα ολοκληρωμένο σύστημα κατά του ανεπιθύμητου περιεχομένου, όπως το Akismet, καθώς και εγκατάσταση προσθηκών ασφαλείας και επιτρέπονται οι βέλτιστες πρακτικές. Περισσότερες λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στον παρεχόμενο σύνδεσμο. Η ομάδα ποιότητας αναζήτησης της Google δημοσίευσε νέες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο καταπολέμησης των ανεπιθύμητων μηνυμάτων ιστού. Σε μια ανάρτηση στο ιστολόγιο Google Webmaster Central, η ομάδα εξήγησε ότι χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό αλγορίθμων και μη αυτόματων ενεργειών για να κρατήσει τα ανεπιθύμητα μηνύματα από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιεί η Google εξελίσσονται συνεχώς για να εντοπίζουν και να τιμωρούν καλύτερα τους ανεπιθύμητους ιστότοπους. Επιπλέον, η ομάδα ελέγχει χειροκίνητα ιστότοποι που έχουν επισημανθεί από χρήστες ή αλγόριθμους. Εάν διαπιστωθεί ότι ένας ιστότοπος παραβιάζει τις οδηγίες για webmaster της Google, μπορεί να τιμωρηθεί, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε πτώση της κατάταξης ή ακόμη και από την ευρετηρίαση αναζήτησης. Ο απώτερος στόχος της ομάδας Ποιότητας αναζήτησης είναι να παρέχει στους χρήστες με την καλύτερη εμπειρία κατά τη χρήση της Αναζήτησης Google. Αυτό σημαίνει ότι θα τους δείξετε τα πιο σχετικά και ποιοτικά αποτελέσματα για τα ερωτήματά τους. Για τον σκοπό αυτό, θα συνεχίσουν να καταπολεμούν τα ανεπιθύμητα μηνύματα και να διασφαλίζουν ότι εμφανίζονται μόνο ιστότοποι υψηλής ποιότητας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Πώς συνεργαζόμαστε για να δημιουργήσουμε μια ασφαλή και χωρίς ανεπιθύμητη εμπειρία περιήγησης το 2020;
Η διατήρηση της εμπειρίας σας στην Αναζήτηση Google ασφαλή και χωρίς ανεπιθύμητα μηνύματα είναι πάντα σημαντική για την Google. Το 2020, η Google έχει επενδύσει σε πολλές καινοτομίες για να διατηρεί κ...
Διαβάστε περισσότερα
Google I / O'da Ara 2021
Το Google I/O είναι το ετήσιο φεστιβάλ προγραμματιστών μας και είναι όλα εικονικά φέτος. Αλλά όπως συμβαίνει με κάθε εκδήλωση, είτε εικονική είτε αυτοπροσώπως, πολλές πληροφορίες καλύφθηκαν κατά τη δι...
Διαβάστε περισσότερα