Η αποστολή της Google είναι να οργανώνει τις πληροφορίες του κόσμου. Μέρος αυτής της αποστολής περιλαμβάνει να διευκολύνει τους αγοραστές να βρίσκουν πληροφορίες για το προϊόν. Πέρυσι, η Google παρουσίασε πολλές νέες εμπειρίες για να βοηθήσει τις επωνυμίες και τους εμπόρους λιανικής να καταχωρούν τα προϊόντα τους στις καρτέλες Αναζήτηση και Αγορές Google.
Για να βοηθήσει τους χρήστες να βρίσκουν προϊόντα πιο εύκολα, η Google συνιστά στους ιστότοπους να χρησιμοποιούν σαφή και ακριβή δεδομένα προϊόντων. Αυτά τα δεδομένα βοηθούν την Google να εντοπίσει προϊόντα που είναι διαθέσιμα στους αγοραστές.
Συνιστούμε να παρέχετε σαφή αναγνώριση προϊόντος για να βοηθήσετε την Google να αντιστοιχίσει προσφορές σε προϊόντα και να αντιστοιχίσει προϊόντα σε σχετικά ερωτήματα αναζήτησης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μοναδικά αναγνωριστικά προϊόντων, όπως Παγκόσμιους Αριθμούς Στοιχείων Εμπορίου (GTINs™), Αριθμούς Ανταλλακτικών Κατασκευαστή (MPN) και επωνυμίες για να βελτιώσετε την κατανόηση των προϊόντων σας από την Google. Όταν χρησιμοποιείτε αναγνωριστικά προϊόντος, συνιστούμε τα αναγνωριστικά να ακολουθούν τις ακόλουθες βέλτιστες πρακτικές:
Μοναδικότητα: Κάθε προϊόν πρέπει να έχει ένα μοναδικό αναγνωριστικό που μπορεί να μοιράζεται με συνέπεια και ακρίβεια σε όλο το οικοσύστημα για τον εντοπισμό προϊόντων στον φυσικό και ψηφιακό επιχειρηματικό κόσμο. Επαληθευσιμότητα: Η ταυτότητα του προϊόντος (π.χ. ποιος είναι ο κατασκευαστής) και άλλα δεδομένα προϊόντος θα πρέπει να επαληθεύονται από αξιόπιστη πηγή. Αυτό επιτρέπει στην αγορά να επαληθεύει την ακρίβεια και την πληρότητα των δεδομένων προϊόντων μέσω παγκόσμιων μητρώων (οργανισμοί που εκδίδουν και διαχειρίζονται αναγνωριστικά). **Παγκόσμια εμβέλεια:**Καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο φέρνει τον κόσμο πιο κοντά, το να βασίζεσαι σε ένα σύστημα αναγνώρισης που καλύπτει τον κόσμο θα βοηθήσει στη διατήρηση της απρόσκοπτης αναγνώρισης προϊόντων για τους ενδιαφερόμενους σε όλες τις χώρες.
Η Google υιοθέτησε τα GTIN ως πρότυπο το 2015 στις επιχειρήσεις μπορεί να προσεγγίσει περισσότεροι πελάτες στο διαδίκτυο.
Το σύστημα GS1 Global Trade Item Number (GTIN) είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο σύστημα για την παροχή τυπικών αναγνωριστικών για μοναδικά προϊόντα σε καταστήματα και πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εγγραφή μέσω του συστήματος GTIN δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αναγνωρίσουν την προέλευση του προϊόντος.
Οι επωνυμίες και οι κατασκευαστές μπορούν να υποβάλουν δεδομένα προϊόντων μέσω του Google Manufacturer Center και να μοιραστούν το προϊόν Google στη διαδικασία Οι πληροφορίες παρέχεται για τη μοναδική αναγνώριση του προϊόντος. Για να μάθετε πώς να εκχωρείτε GTIN σε προϊόντα, επισκεφτείτε τον τοπικό σας ιστότοπο GS1.
Είναι σημαντικό να λαμβάνετε αναγνωριστικά προϊόντων από εξουσιοδοτημένες πηγές και να μην επαναχρησιμοποιείτε ποτέ τα GTIN (Global Trade Item Numbers) σε πολλά προϊόντα. Κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει τα δεδομένα του Καταλόγου Αγοράς να γίνουν ανακριβή και ασυνεπή.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι επωνυμίες ενδέχεται να χρησιμοποιούν μια αποκλειστική μέθοδο αναγνώρισης ενός προϊόντος χρησιμοποιώντας ένα μοναδικό SKU (αριθμός μονάδας διατήρησης αποθεμάτων) ή MPN (αριθμός ανταλλακτικού κατασκευαστή). Ωστόσο, οι κατασκευαστές πρέπει να διασφαλίσουν ότι αυτά τα αναγνωριστικά είναι μοναδικά, επαληθεύσιμα και παγκοσμίως προσβάσιμα για να συνειδητοποιήσουν τα οφέλη από την ύπαρξη αναγνωριστικών προϊόντων.
Ως έμπορος λιανικής, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι τα προϊόντα προσδιορίζονται με ακρίβεια στον ιστότοπό σας. Εκτός από τις Γενικές οδηγίες για τα GTIN, η Google συνιστά τα εξής:
Υποβάλετε δεδομένα προϊόντος υψηλής ποιότητας: Υποβάλετε δομημένα δεδομένα στην Google στη ροή προϊόντων ή προσθέστε δομημένο σήμανση δεδομένων στον ιστότοπό σας. Δώστε GTIN όπου υπάρχουν GTIN: Οι έμποροι λιανικής πρέπει να παρέχουν GTIN όταν πωλούν προϊόντα με GTIN. Τα GTIN μπορούν να συμπεριληφθούν στις ροές προϊόντων καθώς και σε δομημένα δεδομένα σε σελίδες. Εάν το προϊόν δεν διαθέτει GTIN, οι έμποροι λιανικής και οι πωλητές τρίτων θα πρέπει να βασίζονται στην επωνυμία και τον αριθμό ανταλλακτικού του κατασκευαστή για την αναγνώριση του προϊόντος. Χρησιμοποιήστε ένα έγκυρο και μοναδικό GTIN: Μην επαναχρησιμοποιείτε υπάρχοντα GTIN για νέα προϊόντα. Οι έμποροι λιανικής δεν θα πρέπει να εφευρίσκουν GTIN και δεν θα πρέπει να καταχωρούν τα δικά τους GTIN στο GS1 εκτός εάν είναι και ο κατασκευαστής του προϊόντος.
Όταν οι εκδότες δημιουργούν περιεχόμενο, είναι σημαντικό να προσδιορίζονται με ακρίβεια τα προϊόντα που αναφέρονται σε αυτές τις κριτικές. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν αυτές τις κριτικές κατά την αναζήτηση προϊόντων στο Google. Η Google συνιστά τη χρήση ακριβών ονομάτων προϊόντων, την προσθήκη δομημένων δεδομένων και τη χρήση έγκυρων και μοναδικών GTIN.
Η αναγνώριση προϊόντος είναι κρίσιμης σημασίας για τις επιχειρήσεις, καθώς διασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές γνωρίζουν ακριβώς από πού προέρχεται ένα προϊόν και το προσδιορίζει μοναδικά. Αυτό ισχύει επίσης για τον ιστό και την Αναζήτηση Google, γνωρίζοντας ακριβώς ποια προϊόντα σας βοηθούν να δείξετε τα σωστά προϊόντα στους σωστούς χρήστες τη σωστή στιγμή.
Σύνδεσμος:
- https://support.google.com/webmasters/answer/6345436?hl=el&ref_topic=6345146
- https://developers.google.com/search/docs/data-types/product
Οι Αγορές Google παρέχουν διάφορους τρόπους κατανόησης των δεδομένων και των ερωτήσεων προϊόντων. Το Φόρουμ Βοήθειας του Κέντρου αναζήτησης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε. Εκεί, θα βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες για μια ποικιλία θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων προϊόντων, των Αγορών Google και άλλων σχετικών θεμάτων. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω των άλλων καναλιών μας, όπως το Κέντρο βοήθειας αγορών Google.