Η Google ανακοίνωσε ότι τα σήματα εμπειρίας σελίδας θα συμπεριληφθούν στην κατάταξη αναζήτησης Google. Αυτά τα σήματα μετρούν τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αντιλαμβάνονται την εμπειρία της αλληλεπίδρασης με ιστοσελίδες και συμβάλλουν στη συνεχή εργασία μας για να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι θα έχουν την πιο χρήσιμη και ευχάριστη εμπειρία από τον ιστό. Τους τελευταίους μήνες, έχουμε δει μια μέση αύξηση 70% στον αριθμό των χρηστών που χρησιμοποιούν το Lighthouse και το PageSpeed Insights και πολλοί ιδιοκτήτες ιστότοπων χρησιμοποιούν την αναφορά Core Web Vitality της Search Console για να εντοπίσουν ευκαιρίες για βελτίωση.
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους παρακάτω συνδέσμους:
- https://www.blog.google/products/search/evaluation-page-experience/
- https://support.google.com/webmasters/answer/9364853?hl=el
Σήμερα, η Google ανακοίνωσε ότι τα νέα Page Experience Signals θα είναι διαθέσιμα τον Μάιο του 2021. Αυτά τα σήματα συνδυάζουν το Core Web Vitals με άλλα υπάρχοντα σήματα αναζήτησης, συμπεριλαμβανομένης της φιλικότητας προς κινητά, της ασφάλειας HTTPS και των παρεμβατικών παρενθετικών κατευθυντήριων γραμμών. Αυτή η αλλαγή θα καταστήσει επίσης περιεχόμενο που δεν είναι AMP κατάλληλο για εμφάνιση στη λειτουργία Κορυφαίες ιστορίες της Αναζήτησης για κινητές συσκευές. Οποιαδήποτε σελίδα συμμορφώνεται με τις πολιτικές περιεχομένου των Ειδήσεων Google θα είναι κατάλληλη και οι σελίδες με καλή εμπειρία σελίδας θα έχουν προτεραιότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Εκτός από αυτές τις ενημερώσεις, η Google σχεδιάζει να δοκιμάσει μια οπτική ένδειξη που επισημαίνει σελίδες με εξαιρετική εμπειρία σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τον Μάιο του 2021, η Google σχεδιάζει να εισαγάγει έναν νέο οπτικό δείκτη για τον εντοπισμό σελίδων που πληρούν όλα τα πρότυπα εμπειρίας σελίδας. Αυτή η αλλαγή έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους χρήστες να επιλέξουν τα αποτελέσματα αναζήτησης που θα τους προσφέρουν την καλύτερη εμπειρία.
Ως απάντηση σε αυτήν την αλλαγή, η Google κυκλοφόρησε πολλά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εκδότες για να αρχίσουν να βελτιώνουν την εμπειρία της σελίδας τους. Το πρώτο βήμα είναι να κάνετε έναν έλεγχο σε ολόκληρο τον ιστότοπο της σελίδας σας για να δείτε περιθώρια βελτίωσης. Η αναφορά Core Web Vitals του Search Console σάς παρέχει μια επισκόπηση της απόδοσης του ιστότοπού σας και εξετάζει προβλήματα. Μόλις εντοπίσετε μια ευκαιρία, το PageSpeed Insights και το Lighthouse μπορούν να σας βοηθήσουν καθώς επαναλαμβάνετε τυχόν προβλήματα που βρίσκετε.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε το web.dev/vitals-tools.
Η Αναζήτηση Google είναι αφιερωμένη στο να βοηθά τους χρήστες να βρίσκουν τους πιο σχετικούς και υψηλής ποιότητας ιστότοπους στον ιστό. Για το σκοπό αυτό, έχουν ανακοινώσει σχέδια να ενσωματώσουν περισσότερα σήματα εμπειρίας σελίδας στον αλγόριθμο κατάταξής τους, ο οποίος θα ενημερώνεται ετησίως.
Το AMP είναι ένας από τους ευκολότερους και οικονομικά αποδοτικούς τρόπους για τους εκδότες να επιτύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα εμπειρίας σελίδας. Σύμφωνα με την ανάλυση που έκανε η ομάδα AMP, οι περισσότερες σελίδες AMP επιτυγχάνουν ήδη μια εξαιρετική εμπειρία σελίδας.
Η Αναζήτηση Google θα συνεχίσει να συνδέεται με εκδόσεις περιεχομένου AMP που έχουν βελτιστοποιηθεί για την προσωρινή μνήμη για τη βελτιστοποίηση της παράδοσης στους χρήστες.
Η Αναζήτηση Google παρέχει εργαλεία και πόρους που διευκολύνουν τους εκδότες να δημιουργήσουν εξαιρετικούς ιστότοπους και να δημιουργήσουν τα οικοσυστήματα Ιστού που αγαπούν οι χρήστες.
Εάν έχετε ερωτήσεις ή σχόλια σχετικά με την Αναζήτηση Google, μπορείτε να επισκεφτείτε το Φόρουμ βοήθειας ή μέσω του [Twitter](https: // twitter.com/googlesearchc){rel="nofollow"}.