Στο podcast της Freakonomics, ο παρουσιαστής Stephen Dubner παίρνει συνέντευξη από τη Marissa Mayer, πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Yahoo! και ένας από τους 20 κορυφαίους υπαλλήλους της Google. Συζητούν την παρουσία της Google στην αναζήτηση και αν έχει πέσει η ποιότητά της.
Ο Meyer προτείνει ότι η ερώτηση είναι εσφαλμένη. Επειδή προϋποθέτει ότι υπάρχει μια τέλεια περίοδος αναζήτησης. στην πραγματικότητα Υπάρχει πάντα περιθώριο βελτίωσης. Το πραγματικό πρόβλημα, υποστηρίζει, είναι ότι ο ίδιος ο Ιστός γίνεται όλο και πιο κατακερματισμένος και δύσκολος στην πλοήγηση.
Έδωσε το παράδειγμα της προσπάθειας να βρει ένα παλιό άρθρο των New York Times από το 2001. Στις πρώτες μέρες της Google, αυτό θα ήταν μια πολύ απλή εργασία, αλλά τώρα, με τόσο πολύ περιεχόμενο πίσω από τοίχους πληρωμής και τοίχους σύνδεσης, είναι λίγο μια αγγαρεία. Άρα είναι πολύ πιο δύσκολο.
Ο Meyer δήλωσε επίσης ότι εισερχόμαστε σε μια εποχή όπου οι άνθρωποι είναι οι μηχανές αναζήτησης για τον εαυτό τους. Βασιζόμαστε όλο και περισσότερο στα κοινωνικά δίκτυα για συμβουλές σχετικά με το τι να αγοράσουμε, τι να διαβάσουμε και πού να φάμε, επομένως είναι λιγότερο πιθανό να απευθυνθούμε στην Google για αυτά τα πράγματα.
Συνοπτικά, ο Mayer προτείνει ότι το πραγματικό ερώτημα που πρέπει να θέσουμε δεν είναι αν η Google χειροτερεύει. Αλλά εξαρτάται από το αν ο ιστότοπος είναι χειρότερος ή όχι.
Η Freakonomics δημοσίευσε πρόσφατα ένα άρθρο σχετικά με τις σκέψεις της Marissa Mayer για την τρέχουσα κατάσταση της Google.Στο άρθρο, η Mayer υποστηρίζει ότι η ποιότητα του διαδικτύου έχει υποχωρήσει τα τελευταία χρόνια. Απέδωσε αυτή την πτώση στην αύξηση του αριθμού των ιστοσελίδων. Εξαιτίας αυτού, οι χρήστες βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις και ανεπιθύμητες σελίδες κατά την αναζήτηση στο Google.
Η λύση της Mayer είναι να δώσει στους χρήστες περισσότερες επιλογές με δυνατότητα κλικ και να θυμάστε ότι το Google είναι απλώς ένα παράθυρο στο Διαδίκτυο. Οι χρήστες θα μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της συνολικής ποιότητας του Διαδικτύου.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ: https://freakonomics.com/marissa-mayer-says-google-is-just-a-window/
Σήμερα στην εκπομπή, ο οικοδεσπότης ρώτησε τη Marissa Mayer γιατί τα αποτελέσματα αναζήτησης φαίνονται χειρότερα από ό,τι ήταν παλιά.
Ο Mayer απάντησε ότι ήταν φυσιολογικό να κατηγορούμε την Google για αυτό. Αλλά θα πρέπει να ρωτήσουμε γιατί ο Ιστός είναι εκτός λειτουργίας.
Εξήγησε ότι πλέον υπάρχουν περισσότερα κίνητρα για πράγματα όπως η παραπληροφόρηση και η απάτη. Και αυτός είναι ο λόγος που ο Ιστός είναι χειρότερος από ό,τι πριν από 20 χρόνια.
Σε μια πρόσφατη συνέντευξη, ο προγραμματιστής ιστού Paul Ford υποστηρίζει ότι το πρόβλημα του Διαδικτύου δεν είναι ότι δεν είναι ανεξέλεγκτη. Υπάρχουν όμως ψευδή οικονομικά κίνητρα που οδηγούν σε μείωση της ποιότητας.
Η Ford πιστεύει ότι το βάρος πρέπει να βαρύνει τους διαμεσολαβητές δεδομένων για να προσπαθήσουν να ξεπεράσουν αυτά τα προβλήματα. αντί να είναι λειτουργία κρατικών υπηρεσιών Προτείνει ότι χρειάζονται αλληλεπιδράσεις με οικολογικό τρόπο παρά απλές διορθώσεις. από έναν μόνο ερμηνευτή
Παρόλο που υπάρχουν κρατικές υπηρεσίες αφιερωμένες στην προστασία των καταναλωτών από δόλιες διαδικτυακές δραστηριότητες, όπως η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτειών. [Οδηγίες διαφήμισης, έγκρισης και μάρκετινγκ](https://www.ftc.gov/business-guidance/advertising-marketing/ Endorsements-Influencer-Reviews){rel="nofollow"} Η Ford πιστεύει. ότι αυτοί οι κανόνες είναι ανεπαρκείς για βελτίωση την ποιότητα του Διαδικτύου
Στο podcast Freakonomics, "Είναι το Google χειρότερο;", ο οικοδεσπότης συζητά πώς η Google ελέγχει το Διαδίκτυο. Και η ενημέρωση αυτού του αλγορίθμου λειτουργεί ή όχι. Η ικανότητα της Google να ελέγχει το διαδίκτυο επεκτείνεται και στην ποιότητα του περιεχομένου. Αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι το 2022, από τις 8 ενημερώσεις αλγορίθμων, οι 6 επικεντρώθηκαν στα ανεπιθύμητα μηνύματα. κριτικές προϊόντων και υποβάθμιση μη χρήσιμου περιεχομένου
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι ενημερώσεις αλγορίθμων της Google αποδεικνύουν ότι η Google δίνει προτεραιότητα στην επεξεργασία περιεχομένου Διαδικτύου από τη βελτίωση της τεχνολογίας για την επιστροφή σχετικών αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι περισσότερες προσπάθειες της Google επικεντρώνονται στην προώθηση. Αυτό συνάδει με την παρατήρηση της Marissa Mayer ότι το πρόβλημα με την αναζήτηση είναι ο ιστότοπος και όχι το Google.
Η Αναζήτηση Google είναι χειρότερη επειδή οι σημερινοί ιστότοποι είναι χειρότεροι. Ή μήπως είναι πρόβλημα με την ίδια την Google που δεν φαίνεται; Μπορείτε να ακούσετε το πλήρες podcast εδώ.
Η κατηγορία ειδήσεων του Search Engine Journal καλύπτει τα τελευταία γεγονότα στον κλάδο του SEO, από ενημερώσεις αλγορίθμων έως νέες δυνατότητες στο Google. Αυτή η ενότητα τα έχει όλα. Μείνετε ενημερωμένοι με τα τελευταία νέα SEO για να είστε μπροστά από τον ανταγωνισμό.