Οι κριτικές προϊόντων είναι μια πολύτιμη πηγή για τους χρήστες να ερευνήσουν ποιο προϊόν να αγοράσουν. Οι κριτικές προϊόντων συχνά περιέχουν λίστες με πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, τα οποία η έρευνά μας δείχνει ότι είναι δημοφιλή στους αγοραστές όταν λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς. Λόγω της σημασίας τους για τους χρήστες, οι αναζητήσεις Google ενδέχεται να επισημαίνουν υπέρ και μειονεκτήματα στο τμήμα κριτικής προϊόντων των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Μπορείτε να πείτε στην Google τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά σας παρέχοντας δομημένα δεδομένα πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων στη σελίδα σχολίων σύνταξης. Όταν προσθέτετε δομημένα δεδομένα σε μια ιστοσελίδα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Rich Results Test για να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστό και Η αναζήτηση λειτουργεί. Εκτός από όλους τους άλλους τύπους δομημένων δεδομένων που υποστηρίζονται από την Αναζήτηση Google, το εργαλείο επεκτάθηκε πρόσφατα για να εξετάσει τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία των δομημένων δεδομένων.
Εάν δεν παρέχετε δομημένα δεδομένα, η Google μπορεί να προσπαθήσει να εντοπίσει αυτόματα τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία που αναφέρονται στη σελίδα. Ωστόσο, η Google θα δώσει προτεραιότητα στα δομημένα δεδομένα που παρέχονται από εσάς έναντι των δεδομένων που εξάγονται αυτόματα. Οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων το έχουν δοκιμάσει και έχουν δώσει θετικά σχόλια.
Για παράδειγμα, εδώ είναι ένα παράδειγμα ιστοσελίδας με δομημένα δεδομένα κωδικοποιημένα JSON-LD που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παραπάνω εμπειρία αποτελεσμάτων αναζήτησης. Σημειώστε ότι το κείμενο στα δομημένα δεδομένα πρέπει να ταιριάζει ακριβώς με το κείμενο στη σελίδα σας.
Το κείμενο παρέχει μια λεπτομερή περίληψη των δυνατών και αδυναμιών του προϊόντος. Οι θετικές πτυχές αυτού του προϊόντος περιλαμβάνουν τα σταθερά αποτελέσματα και τη σαφήνειά του. Ωστόσο, τα μειονεκτήματα περιλαμβάνουν την έλλειψη παιδικής προστασίας και προηγμένες δυνατότητες.
Επί του παρόντος, μόνο οι σελίδες κριτικών προϊόντων σύνταξης είναι κατάλληλες για βελτιώσεις πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων στην αναζήτηση, όχι σελίδες προϊόντων εμπόρων ή κριτικές προϊόντων πελατών. Η εμπειρία είναι διαθέσιμη στα Ολλανδικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ισπανικά και Τουρκικά σε όλες τις χώρες όπου υποστηρίζεται η Αναζήτηση Google.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων των δομημένων δεδομένων, ανατρέξτε στην [τεκμηρίωση του Κέντρου Αναζήτησης Google σχετικά με τα δομημένα δεδομένα προϊόντων](https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/product #pros -cons){rel="nofollow"}. Για περισσότερες συμβουλές, ανατρέξτε στη σελίδα βοήθειας του Κέντρου αναζήτησης Google και στο δημόσιο μας [φόρουμ](https://support .google .com/webmasters/community){rel="nofollow"}.