Το 2002, η Google κυκλοφόρησε μια σελίδα με οδηγίες για τους κατόχους ιστότοπων που ονομάζεται "Οδηγίες για Webmaster". Αυτή η σελίδα περιείχε μια επισκόπηση των βέλτιστων πρακτικών για τη δημιουργία ενός ιστότοπου.
Πολλά έχουν αλλάξει από το 2002, επομένως η Google κυκλοφορεί σήμερα μια ανανεωμένη, απλοποιημένη έκδοση των Οδηγιών για Webmaster. Το νέο όνομα για αυτήν τη σελίδα είναι "Βασικά στοιχεία αναζήτησης Google".
Ο όρος "webmaster" είναι ένας ξεπερασμένος όρος και ελάχιστοι άνθρωποι ταυτίζονται με αυτόν. Το νέο όνομα υπογραμμίζει τη σημασία των σημείων που καλύπτονται σε αυτές τις σελίδες.
Η ομάδα του Google Search Central ανανέωσε τον ιστότοπό της με μερικές αλλαγές. Ο στόχος της ανανέωσης ήταν να απλοποιήσει τον ιστότοπο μεταφέροντας πολλές από τις προηγούμενες οδηγίες σε συγκεκριμένες ενότητες όπου ανήκουν. Η ομάδα εισήγαγε επίσης μια κατηγοριοποίηση των σημείων που καλύπτονταν στις πρώην Οδηγίες για Webmaster. Οι νέες κατηγορίες είναι οι εξής:
Η ενότητα τεχνικές απαιτήσεις καλύπτει το ελάχιστο για την είσοδο στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Ωστόσο, η ομάδα αναγνωρίζει ότι υπάρχουν περισσότερα για την ευρετηρίαση και την εξυπηρέτηση ενός ιστότοπου από την απλή ικανοποίηση αυτών των απαιτήσεων. Επομένως, ενθαρρύνουν τους δημιουργούς να σκέφτονται επίσης τις βασικές βέλτιστες πρακτικές κατά τη δημιουργία του περιεχομένου τους.
Οι πολιτικές ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καλύπτουν κοινές μορφές ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και συμπεριφοράς που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε χαμηλότερη κατάταξη ενός ιστότοπου ή να μην εμφανίζεται καθόλου στα αποτελέσματα αναζήτησης ιστού Google. Τα περισσότερα θέματα ελήφθησαν από τις πρώην "Οδηγίες ποιότητας" και άλλες στενά σχετικές υπάρχουσες οδηγίες που δημοσιεύτηκαν στο Κέντρο αναζήτησης, οι οποίες αρχικά ήταν αυτόνομες, όπως κακόβουλο λογισμικό και παραβιασμένο περιεχόμενο. Οι νέες προσθήκες και αξιοσημείωτες τροποποιήσεις είναι:
- Νέα παραπλανητική συμπεριφορά σχετικά με θέματα όπως παραπλανητική λειτουργικότητα
- Νέα ενότητα για άλλες συμπεριφορές που μπορεί να οδηγήσει σε υποβιβασμό ή/και κατάργηση, όπως διαδικτυακή παρενόχληση και απάτη και απάτη
- Συγκεντρωτικά θέματα που σχετίζονται με link spam
Η ομάδα Ποιότητας Αναζήτησης Google έχει ξαναγράψει το περιεχόμενο στον ιστότοπό της για να αντιμετωπίσει τα ανεπιθύμητα μηνύματα και να χρησιμοποιήσει πιο ακριβή γλώσσα. Πρόσθεσαν επίσης πιο συγκεκριμένα παραδείγματα που είναι σχετικά το 2022. Οι βασικές βέλτιστες πρακτικές επιτυχίας είναι ένα σύνολο πρακτικών που η ομάδα πιστεύει ότι οι άνθρωποι πρέπει να λαμβάνουν υπόψη κατά τη δημιουργία ιστότοπων. Αυτές οι βέλτιστες πρακτικές μπορούν να βοηθήσουν τους ιστότοπους να βρεθούν πιο εύκολα μέσω των μηχανών αναζήτησης.
Η Google κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα νέο σύνολο τεκμηρίωσης "Βασικά στοιχεία αναζήτησης", το οποίο έχει σχεδιαστεί για να είναι πιο φιλικό προς το χρήστη και χρήσιμο για τους webmasters. Η σελίδα Βασικά στοιχεία αναζήτησης περιλαμβάνει πληροφορίες για θέματα όπως η βελτίωση της ορατότητας του ιστότοπού σας στην Αναζήτηση Google, η κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των αλγορίθμων αναζήτησης και η αντιμετώπιση κοινών προβλημάτων. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τη νέα τεκμηρίωση, μπορείτε να αφήσετε ένα σχόλιο στο Twitter ή στα φόρουμ Βοήθειας του Κέντρου αναζήτησης. Μπορείτε επίσης να στείλετε σχόλια στην ίδια τη σελίδα τεκμηρίωσης κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αποστολή σχολίων".