Από σήμερα, η Google υποστηρίζει τη σήμανση shippingDetails schema.org ως εναλλακτικό τρόπο για τους λιανοπωλητές να πληρούν τις προϋποθέσεις για λεπτομέρειες αποστολής στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Η αλλαγή έρχεται αφού η Google επέτρεψε στους λιανοπωλητές να καταχωρούν τα προϊόντα τους σε διαφορετικές πλατφόρμες Google τον Ιούνιο του 2020 χωρίς να πληρώνουν.
Οι λεπτομέρειες αποστολής, συμπεριλαμβανομένου του κόστους και του εκτιμώμενου χρόνου παράδοσης, αποτελούν συχνά βασικά στοιχεία για τους χρήστες κατά τη λήψη μιας απόφασης αγοράς. Στη δική μας έρευνα, έχουμε ακούσει για χρήστες που εγκαταλείπουν τα ταμεία λόγω απρόβλεπτων ή αβέβαιων τιμών αποστολής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο εμφανίζουμε συχνά πληροφορίες αποστολής σε συγκεκριμένους τύπους αποτελεσμάτων, συμπεριλαμβανομένων των καταχωρίσεων στην Αναζήτηση Google (προς το παρόν στις ΗΠΑ, διατίθενται μόνο στα Αγγλικά).
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν την αλλαγή μπορείτε να βρείτε εδώ: https://blog.google/products/shopping/bringing-free-retail-listings-google-search/
Από σήμερα, η Google υποστηρίζει πλέον τον τύπο σήμανσης shippingDetails schema.org για πωλητές λιανικής χωρίς ενεργό λογαριασμό Merchant Center με ροή προϊόντος. Αυτό επιτρέπει στους λιανοπωλητές να διαμορφώνουν τις ρυθμίσεις αποστολής για να εμφανίζουν αυτές τις πληροφορίες στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.
Για τους λιανοπωλητές που ενδιαφέρονται για αυτό το νέο σήμα, ανατρέξτε στην τεκμηρίωσή μας για να ξεκινήσετε.