Η Google επεκτείνει την καταλληλότητα για βελτιωμένη εμπειρία προϊόντος στα αποτελέσματα αναζήτησης σε ιστότοπους που εφαρμόζουν δομημένα δεδομένα. Υπάρχουν δύο μεγάλες κατηγορίες εμπειριών που είναι διαθέσιμες στους κατόχους ιστότοπων: η εμπειρία καταχώρισης επιχειρήσεων για σελίδες που επιτρέπουν στους αγοραστές να αγοράζουν προϊόντα στον ιστότοπο και αποσπάσματα προϊόντων για ευρύτερες σελίδες που περιέχουν πληροφορίες προϊόντων.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις απαιτήσεις για αυτές τις εμπειρίες, ανατρέξτε στην τεκμηρίωση για Δομημένα δεδομένα προϊόντος. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την Αναφορά Προϊόντα στο Search Console για να δείτε εάν οι σελίδες σας πληρούν τις προϋποθέσεις για μια βελτιωμένη εμπειρία προϊόντος.
Η Google ανακοίνωσε ότι έχει βελτιώσει την καταλληλότητα της εμπειρίας καταχώρισης εμπόρων στα αποτελέσματα αναζήτησης, επιτρέποντας στους εμπόρους να παρέχουν δεδομένα προϊόντων στον ιστό χωρίς να απαιτείται λογαριασμός στο Google Merchant Center. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω πρόσφατων επεκτάσεων σε χαρακτηριστικά και τύπους που σχετίζονται με προϊόντα στο schema.org, όπως μεγέθη ρούχων και αξιολογήσεις ενεργειακής απόδοσης.
Ορισμένα παραδείγματα εμπειριών καταχώρισης επιχειρήσεων που είναι διαθέσιμα τώρα περιλαμβάνουν:
- Περιγραφή προϊόντος
- Διαθεσιμότητα
- τιμή
- Επωνυμία και λογότυπο επιχείρησης
- Εικόνα προϊόντος
- Βαθμολογία (εάν υπάρχει)
Η εμπειρία καταχώρισης παρέχει μια βελτιωμένη εμπειρία, συμπεριλαμβανομένου του Πίνακα Γνώσεων Αγορών και Δημοφιλή προϊόντα και [Google Images](https : //images.google.com/){rel="nofollow"} και Google Lens. Η Τεκμηρίωση δομημένων δεδομένων προϊόντος περιγράφει τι απαιτείται για τις καταχωρίσεις εμπόρων και τα δομημένα δεδομένα αποσπασμάτων προϊόντων.
Εικόνα 2. Παράδειγμα αποσπάσματος προϊόντος στα αποτελέσματα αναζήτησης
Ενώ η Google συλλέγει δομημένα δεδομένα προϊόντων από ιστότοπους σε όλο τον κόσμο, η εμπειρία αγορών μπορεί να είναι διαθέσιμη σε περιορισμένο σύνολο χωρών.
Για να βοηθήσει τους ιστότοπους να αξιοποιήσουν μια εμπειρία αναζήτησης που σχετίζεται με προϊόντα, η Google αντικατέστησε την υπάρχουσα αναφορά δομημένων δεδομένων προϊόντος της κονσόλας αναζήτησης με δύο νέες αναφορές: την αναφορά Καταχωρίσεις επιχειρήσεων και την αναφορά Αποσπάσματα προϊόντων. Αυτές οι αναφορές ομαδοποιούνται στη νέα ενότητα Αγορές στη γραμμή πλοήγησης του Search Console.
Η αναφορά καταχώρισης επιχειρήσεων προσδιορίζει ζητήματα δομημένων δεδομένων με την εμπειρία δωρεάν καταχώρισης στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η αναφορά Product Fragments σάς επιτρέπει να προβάλλετε ενεργές σελίδες για σφάλματα, προειδοποιήσεις και σήμανση που έχουν εφαρμοστεί στον ιστότοπό σας. Οι αλλαγές στις αναφορές αντικατοπτρίζονται επίσης στο εργαλείο δοκιμών εμπλουτισμένων αποτελεσμάτων.
Η αναφορά "Αποσπάσματα προϊόντος" προσδιορίζει ζητήματα δομημένων δεδομένων με αποσπάσματα προϊόντων στα αποτελέσματα αναζήτησης και αντικαθιστά την προηγούμενη αναφορά δομημένων δεδομένων προϊόντος. Αυτή η αναφορά είναι σχετική για σελίδες που μοιράζονται πληροφορίες κριτικών προϊόντων ή συγκεντρώνουν δεδομένα προϊόντων από πολλούς ιστότοπους. Λάβετε υπόψη ότι οι σελίδες που πωλούν προϊόντα ενδέχεται να περιέχουν επίσης κριτικές προϊόντων.
Η αναφορά "Περίληψη προϊόντος" σχετίζεται με σελίδες που πωλούν προϊόντα και καλύπτει ένα ευρύτερο φάσμα χαρακτηριστικών και τύπων δομημένων δεδομένων schema.org που χρησιμοποιούνται από τύπους προϊόντων, όπως μεγέθη ρούχων και αξιολογήσεις ενεργειακής απόδοσης. Η αναφορά περιλαμβάνει ιστορικό προηγούμενων σφαλμάτων επικύρωσης.
Οι εμφανίσεις αποτελεσμάτων προϊόντων δεν εμφανίζονται πλέον στην αναφορά Αποσπάσματα προϊόντος, αλλά μπορείτε να δείτε τις εμφανίσεις αποτελεσμάτων προϊόντων στην αναφορά απόδοσης.
Εάν έχετε έναν ιστότοπο που δημοσιεύει κριτικές προϊόντων αλλά δεν πουλά προϊόντα, θα πρέπει να ανατρέξετε στην αναφορά Αποσπάσματα προϊόντος στο Google Search Console. Η αναφορά θα σας ενημερώσει εάν υπάρχουν προβλήματα με δομημένα δεδομένα στον ιστότοπό σας.