Η Microsoft λανσάρει το Εργαλείο εισαγωγής για μέγιστη απόδοση του Google Ads

October 31, 2022

Η Microsoft Advertising κυκλοφορεί μια λύση που επιτρέπει στους διαφημιστές να αντιγράφουν τις καμπάνιες τους στο Google Ads Performance Max. Η νέα δυνατότητα εισαγωγής θα επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να εισάγουν τις καμπάνιες τους ως έξυπνες καμπάνιες αγορών της Microsoft ή διαφημίσεις τοπικού αποθέματος.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εργαλείο εισαγωγής, πώς λειτουργεί η αντιστοίχιση εισαγωγής και πώς να το ρυθμίσετε μπορείτε να βρείτε εδώ: Η μέγιστη απόδοση του Google Ads στις έξυπνες καμπάνιες Αγορών της Microsoft λειτουργεί ως εξής:

  • Καμπάνια: Οι ρυθμίσεις καμπάνιας θα εισαχθούν ως έχουν από τις καμπάνιες Μέγιστης απόδοσης στις Έξυπνες καμπάνιες Αγορών.
  • Όνομα ομάδας διαφημίσεων: Τα ονόματα ομάδων στοιχείων θα αντιστοιχιστούν στα ονόματα ομάδων διαφημίσεων. Ωστόσο, τα στοιχεία κειμένου και εικόνας δεν θα εισαχθούν.
  • Ομάδα προϊόντων: Οι ομάδες καταχώρισης από καμπάνιες Μέγιστου Απόδοσης θα αντιστοιχιστούν ως έχουν στις ομάδες προϊόντων στις Έξυπνες καμπάνιες Αγορών/Καμπάνιες διαφημίσεων τοπικού αποθέματος.

Η Microsoft προσφέρει μια λίστα ελέγχου που πρέπει να ακολουθήσουν για όσους θέλουν να εισαγάγουν καμπάνιες Google Ads Performance Max ως καμπάνιες Microsoft Advertising Shopping. Η διαδικασία ξεκινά με την ολοκλήρωση της δημιουργίας ενός καταστήματος Merchant Center εντός της Microsoft και τον καθορισμό ενός ρεαλιστικού στόχου απόδοσης διαφημιστικής επένδυσης (ROAS). Είναι επίσης σημαντικό η καθολική παρακολούθηση συμβάντων (UET) και η παρακολούθηση μετατροπών να έχουν ρυθμιστεί με ακρίβεια. Εάν στοχεύετε πολλές χώρες, βεβαιωθείτε ότι υπάρχει μια ροή για κάθε αγορά που χρησιμοποιείται από τις καμπάνιες (ρύθμιση χώρας/περιοχής πώλησης). Τέλος, ενεργοποιήστε τυχόν καμπάνιες που έχουν τεθεί σε παύση που έχουν εισαχθεί σκόπιμα και ελέγξτε τις απορρίψεις ροών και διορθώστε αμέσως προβλήματα μορφοποίησης με τις απορρίψεις ροής και προϊόντων. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία εισαγωγής στην πλήρη ανάρτηση ιστολογίου της Microsoft.

Εάν δεν βλέπετε απόδοση της επένδυσής σας στη ΔΕΗ, δεν είναι απαραίτητα επειδή χάνετε χρήματα - το πιθανότερο είναι ότι απλώς τα σπαταλάτε.

Σε μια πρόσφατη ανάρτηση στο ιστολόγιο WordStream, ο Chuck Price συζητά τη διαφορά μεταξύ της απώλειας χρημάτων στη ΔΕΗ και της σπατάλης χρημάτων στη ΔΕΗ και προσφέρει μερικές συμβουλές για το πώς να αποφύγετε το τελευταίο.

Η τιμή ορίζει το «χάνοντας χρήματα» ως το να ξοδεύετε περισσότερα στη ΔΕΗ από ό,τι βγάζετε σε έσοδα, ενώ η «σπατάλη χρημάτων» ορίζεται ως το να ξοδεύετε άσκοπα στη ΔΕΗ χωρίς να βλέπετε απόδοση. Υποστηρίζει ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις κάνουν στην πραγματικότητα το δεύτερο παρά το πρώτο.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορεί να σπαταλούν χρήματα στη ΔΕΗ χωρίς να το συνειδητοποιούν, όπως:

  • Μη παρακολούθηση μετατροπών: Εάν δεν παρακολουθείτε μετατροπές, δεν μπορείτε να ξέρετε με βεβαιότητα εάν οι καμπάνιες PPC σας έχουν πράγματι ως αποτέλεσμα πωλήσεις ή δυνητικούς πελάτες. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ρυθμίσει την παρακολούθηση μετατροπών στο Google Analytics ή σε άλλη πλατφόρμα, ώστε να μπορείτε να δείτε πόσους δυνητικούς πελάτες ή πωλήσεις δημιουργούν οι καμπάνιες PPC σας.

    • Μη χρήση αρνητικών λέξεων-κλειδιών: Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά βοηθούν να διασφαλιστεί ότι οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται μόνο για σχετικές αναζητήσεις. Εάν δεν τις χρησιμοποιείτε, μπορεί να σπαταλάτε χρήματα με την εμφάνιση των διαφημίσεών σας για άσχετες αναζητήσεις που δεν θα μετατρέψουν ποτέ.

    • Υπερβολικά χαμηλή προσφορά: Η πολύ χαμηλή προσφορά μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα οι διαφημίσεις σας να ενταφιάζονται στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης, όπου είναι λιγότερο πιθανό να τις δουν οι δυνητικοί πελάτες. Βεβαιωθείτε ότι υποβάλλετε αρκετές προσφορές για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί, αλλά όχι τόσο πολύ ώστε να κάνετε υπερβολικές δαπάνες.

    • Μη βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές: Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για αναζήτηση στον ιστό, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας έχουν βελτιστοποιηθεί για κινητές συσκευές. Εάν δεν είναι, μπορεί να χάσετε πολλούς πιθανούς πελάτες.

    • Όχι δοκιμή A/B: Η δοκιμή A/B είναι απαραίτητη για να μάθετε τι λειτουργεί και τι όχι όταν πρόκειται για καμπάνιες PPC. Χωρίς τη δοκιμή A/B, θα μπορούσατε να σπαταλάτε χρήματα σε αναποτελεσματικές καμπάνιες χωρίς καν να το καταλαβαίνετε.

Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι δεν σπαταλάτε άσκοπα χρήματα στις καμπάνιες σας στη ΔΕΗ - και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να δείτε απόδοση της επένδυσής σας.

Η μελέτη βρίσκει στοιχεία ότι οι χρήστες είναι δυσαρεστημένοι με τα αποτελέσματα της Google
Σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε από το SEMRush, ένα σημαντικό ποσοστό των χρηστών δεν είναι ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα που παίρνουν όταν κάνουν αναζήτηση στο Google. Η έρευνα δείχνει ότι...
Διαβάστε περισσότερα
Η Google παρουσιάζει 2 νέους τρόπους ανάλυσης δεδομένων στο Ads Data Hub
Η Google λανσάρει δύο νέα εργαλεία - το Ads Data Hub για Marketers και το Ads Data Hub για Measurement Partners - για να βοηθήσει τους χρήστες να αναλύουν καλύτερα τα δεδομένα. Το Ads Data Hub για Mar...
Διαβάστε περισσότερα