Το Google Analytics προσθέτει δύο νέες μετρήσεις στα χαρακτηριστικά GA4 - Προβολές ανά περίοδο σύνδεσης και Μέση διάρκεια περιόδου σύνδεσης. Αυτές οι μετρήσεις παρέχουν μια βαθύτερη κατανόηση του πόσες σελίδες είδαν οι επισκέπτες και πόσο καιρό παρέμειναν στον ιστότοπο.
Αυτή η ανάρτηση από την υπεύθυνη προϊόντων του Google Analytics Carly Boddy δείχνει πώς μπορείτε να προσθέσετε αυτές τις μετρήσεις κατά τη δημιουργία προσαρμοσμένων αναφορών.
Εάν παρακολουθείτε προβολές ανά περίοδο σύνδεσης και μέση διάρκεια περιόδου σύνδεσης για τις ιδιοκτησίες σας στο Universal Analytics (UA), υπάρχουν ορισμένες βασικές διαφορές που πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με το GA4:
- Το UA παρακολουθεί μόνο ιστοσελίδες, ενώ το GA4 μπορεί επίσης να παρακολουθεί οθόνες εφαρμογών.
- Το UA υπολογίζει τον μέσο όρο όλων των περιόδων σύνδεσης εντός ενός εύρους ημερομηνιών για τον υπολογισμό της μέσης διάρκειας περιόδου σύνδεσης, ενώ το GA4 υπολογίζει τον μέσο όρο για κάθε ημέρα ξεχωριστά.
Μπορεί να παρατηρήσετε διαφορά στον αριθμό περιόδων σύνδεσης μεταξύ των χαρακτηριστικών του Google Analytics 4 (GA4) και των χαρακτηριστικών του Universal Analytics (UA). Αυτή η παραλλαγή οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, όπως γεωγραφία, ετικέτες UTM, φίλτρα και μεθόδους εκτίμησης.
Οι ιδιότητες GA4 υπολογίζουν στατιστικά τον αριθμό των περιόδων σύνδεσης στον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας υπολογίζοντας τον αριθμό των μοναδικών αναγνωριστικών περιόδων σύνδεσης, ενώ οι ιδιότητες UA δεν υπολογίζουν τις περιόδους σύνδεσης. Το χαρακτηριστικό GA4 μετράει τις περιόδους σύνδεσης πιο αποτελεσματικά, με υψηλή ακρίβεια και χαμηλό ποσοστό σφαλμάτων.
Το Content Marketing Institute (CMI) και το MarketingProfs υποδεικνύουν τα περισσότερα Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ B2B (70%) δημιουργούν περισσότερο περιεχόμενο από ό,τι πριν από ένα χρόνο.
Η μελέτη, η οποία συμμετείχε σε περισσότερους από 1.000 B2B marketers σε όλο τον κόσμο, διαπίστωσε επίσης ότι κατά μέσο όρο, οι ομάδες μάρκετινγκ B2B ξοδεύουν το 38% του συνολικού προϋπολογισμού τους στη δημιουργία και διανομή περιεχομένου.
Όταν ρωτήθηκαν ποιοι παράγοντες θα τους οδηγούσαν να αυξήσουν τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ περιεχομένου τους τους επόμενους 12 μήνες, οι ερωτηθέντες ανέφεραν αυξημένους πελάτες (48%), αναγνωρισιμότητα επωνυμίας (47%) και επισκεψιμότητα ιστότοπου (41%).
Άλλα αξιοσημείωτα ευρήματα από τη μελέτη περιλαμβάνουν:
- Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ B2B παράγουν κατά μέσο όρο 13 κομμάτια περιεχομένου την εβδομάδα, από 9 πέρυσι.
- Το βίντεο είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τύπος περιεχομένου, με το 83% των ερωτηθέντων να λέει ότι το χρησιμοποιεί, από 74% πέρυσι.
- Το LinkedIn είναι η πιο αποτελεσματική πλατφόρμα διανομής περιεχομένου, ακολουθούμενη από το Twitter και το Facebook.