Η Google παρουσιάζει 2 νέους τρόπους ανάλυσης δεδομένων στο Ads Data Hub

October 31, 2022

Η Google λανσάρει δύο νέα εργαλεία - το Ads Data Hub για Marketers και το Ads Data Hub για Measurement Partners - για να βοηθήσει τους χρήστες να αναλύουν καλύτερα τα δεδομένα.

Το Ads Data Hub για Marketers έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τις επωνυμίες και τις εταιρείες να απλοποιούν την ανάλυση των δεδομένων τους και να αποκτούν ταχύτερη πρόσβαση σε πληροφορίες. Το εργαλείο εστιάζει σε πληροφορίες που ενημερώνουν τον τρόπο με τον οποίο οι επωνυμίες και οι εταιρείες αγοράζουν μέσα.

Ένα παράδειγμα για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Ads Data Hub for Marketers παρέχεται από την Riot Games, προγραμματιστές του παιχνιδιού για υπολογιστή League of Legends. Η Riot Games χρησιμοποιεί το Ads Data Hub για να αναλύσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ της.

Το Ads Data Hub για Measurement Partners έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους συνεργάτες μέτρησης να διεξάγουν αξιολογήσεις μετρήσεων από τρίτους, όπως η εμφανισιμότητα βίντεο και η προσέγγιση κοινού.

Και τα δύο εργαλεία είναι πλέον διαθέσιμα στους χρήστες.

Η Riot Games απέδωσε πίστωση σε διάφορα σημεία επαφής διαφημίσεων, μέτρησε με ακρίβεια την απόδοση διαφημιστικών δαπανών (ROAS) και καθιέρωσε ένα νέο σημείο αναφοράς που δείχνει ότι για κάθε 1 $ που ξοδεύεται η Riot Games σε μέσα Google, λάμβανε έσοδα 2 $, χάρη στο Ads Data Hub της Google. Το Ads Data Hub επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να συγκεντρώνουν τις πληροφορίες τους και να τις συνδυάζουν με δεδομένα Display & Video 360 και Campaign Manager 360. Καθώς οι έμποροι χρησιμοποιούν την απλοποιημένη έκδοση του Ads Data Hub και συγκεντρώνουν νέα πρότυπα ερωτημάτων και ροές εργασιών, η Google προτείνει ότι θα υπάρξει λιγότερη ανάγκη για πρόσθετους τεχνικούς πόρους. Σε μελλοντικές ενημερώσεις, οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ θα μπορούν να ενεργοποιούν τμήματα κοινού σε νέο απόθεμα, συμπεριλαμβανομένου του YouTube. Η έκδοση του Ads Data Hub που έχει σχεδιαστεί για συνεργάτες μετρήσεων διευκολύνει την προσφορά ακριβών και σχεδόν σε πραγματικό χρόνο πληροφοριών.

Η Google ανακοίνωσε ότι επεκτείνει τις υπηρεσίες μέτρησής της στο Ads Data Hub για να ενεργοποιήσει λύσεις πολλαπλών μέσων για το YouTube. Αυτό θα καταστήσει δυνατή την ανάλυση της απόδοσης των καμπανιών YouTube σε σχέση με άλλα κανάλια μέσων.

Αυτή η επέκταση των δυνατοτήτων μέτρησης του Ads Data Hub έρχεται ως μέρος της μεγαλύτερης προσπάθειας της Google να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να κατανοήσουν καλύτερα και να βελτιστοποιήσουν τις διαφημιστικές τους καμπάνιες στο YouTube. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η Google κυκλοφόρησε επίσης μια νέα υπηρεσία που επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να συνεργάζονται με ανεξάρτητους τρίτους συνεργάτες για τον υπολογισμό και την αναφορά της απόδοσης των διαφημίσεων YouTube σε συσκευές, μορφές και μετρήσεις.

Η Microsoft λανσάρει το Εργαλείο εισαγωγής για μέγιστη απόδοση του Google Ads
Η Microsoft Advertising κυκλοφορεί μια λύση που επιτρέπει στους διαφημιστές να αντιγράφουν τις καμπάνιες τους στο Google Ads Performance Max. Η νέα δυνατότητα εισαγωγής θα επιτρέψει στους διαφημιζόμεν...
Διαβάστε περισσότερα
Το Instagram διορθώνει το bug που προκάλεσε διακοπές στην υπηρεσία
Το Instagram παρουσίασε μεγάλη διακοπή υπηρεσιών στις 31 Οκτωβρίου 2022, με τους χρήστες να αναφέρουν απενεργοποιημένους λογαριασμούς και επαναλαμβανόμενα σφάλματα εφαρμογών. Το πρόβλημα παρέμεινε για...
Διαβάστε περισσότερα