Η Google ενημέρωσε πρόσφατα την τεκμηρίωσή της σχετικά με τον τρόπο σύνταξης κριτικών προϊόντων. Προσθέστε παραδείγματα διαφορετικών αναθεωρητών προϊόντων. και εντείνει την εστίαση του εγγράφου με πιο ακριβή διατύπωση.
Συνολικά αφαιρέθηκαν 3 πρωτότυπα έγγραφα (από 21 γραμμές) και προστέθηκαν άλλα επτά, με αποτέλεσμα συνολικά 24 γραμμές.
Ο σκοπός αυτού του εγγράφου είναι να συμβουλεύει τους εκδότες και τους πωλητές κριτικών προϊόντων σχετικά με το τι συνιστά κριτικές προϊόντων υψηλής ποιότητας. για να δώσετε σε αυτές τις σελίδες περισσότερες πιθανότητες να εμφανιστούν από τους καταναλωτές στην Αναζήτηση Google.
Οι αλλαγές που έγιναν στην τεκμηρίωση καθιστούν σαφέστερο ποιοι τύποι βέλτιστων πρακτικών εκδότη είναι. Αυτό το έγγραφο παραθέτει τρεις τύπους παραδειγμάτων εκδοτών αξιολόγησης προϊόντων:
- Ένας ιστότοπος κριτικών που εστιάζει σε ένα μόνο προϊόν, όπως φορητό υπολογιστή ή καροτσάκι μωρού.
- Ιστότοποι που πωλούν προϊόντα και γράφουν κριτικές για αυτά.
- Ιστότοποι που γράφουν πολλές κριτικές προϊόντων από διαφορετικές μάρκες.
Η δεύτερη αλλαγή στις βέλτιστες πρακτικές αξιολόγησης προϊόντων είναι να καταστεί σαφέστερο σε τι αναφέρονται αυτές οι βέλτιστες πρακτικές στη σελίδα κριτικής προϊόντος. Δεν είναι μόνο κριτικές προϊόντων.
Είναι μια μικρή διαφορά που φαίνεται να το κάνει πιο εμφανές.
Το έγγραφο εξακολουθεί να περιέχει την επιβεβαίωση ότι οι σελίδες αξιολόγησης προϊόντων μπορούν να περιέχουν συνδέσμους συνεργατών.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις αλλαγές εδώ: https://www.searchenginejournal.com/google-updates-product-review-best-practices/395767/
Η Google κυκλοφόρησε ένα σύνολο βέλτιστων πρακτικών για τη δημιουργία σελίδων αξιολόγησης προϊόντων. για να βοηθήσετε τους αγοραστές να τα βρουν στην Αναζήτηση Google και σε άλλες πλατφόρμες. Αυτές οι βέλτιστες πρακτικές έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν τους εμπόρους να δημιουργήσουν σελίδες αξιολόγησης προϊόντων υψηλής ποιότητας σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου ή αξιολόγησης προϊόντων.
Μερικές σημαντικές συστάσεις περιλαμβάνουν:
- Χρησιμοποιήστε εξειδικευμένο προσωπικό ή bloggers για να γράψετε κριτικές. αντί να είναι συντακτικό σε έναν ειδησεογραφικό ιστότοπο. Αυτό θα διασφαλίσει ότι η αναθεώρηση είναι ανεξάρτητη και αμερόληπτη.
- Βεβαιωθείτε ότι οι κριτικές είναι καλογραμμένες και ενημερωτικές. με έμφαση στη βοήθεια των αγοραστών να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς.
- Συμπεριλάβετε εμπλουτισμένα μέσα (όπως εικόνες, βίντεο και αξιολογήσεις χρηστών) στις σελίδες κριτικών για να τις κάνετε πιο ελκυστικές και ενημερωτικές.
- Βελτιστοποιήστε τις σελίδες κριτικών για τις μηχανές αναζήτησης συμπεριλαμβάνοντας σχετικές λέξεις-κλειδιά στον τίτλο, τις μετα-ετικέτες και το περιεχόμενο της κριτικής.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για αυτές τις βέλτιστες πρακτικές. καθώς και άλλες συμβουλές Για να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα αξιολόγησης του προϊόντος σας, ανατρέξτε στο άρθρο του Κέντρου βοήθειας Google σχετικά με αυτό το θέμα.
Η Google ενημέρωσε πρόσφατα την τεκμηρίωση βέλτιστων πρακτικών για κριτικές προϊόντων. Η ενημέρωση διευκρινίζει ότι η τεκμηρίωση προορίζεται για σελίδες αξιολόγησης προϊόντων που έχουν γραφτεί από προσωπικό καταστήματος, bloggers ή άλλους συντάκτες ειδήσεων ή εκδοτικά πρακτορεία. Όχι για κριτικές που δημιουργούνται από χρήστες.
Αυτή είναι μια μικρή αλλαγή. Αλλά είναι μια σημαντική διευκρίνιση. Η αρχική ιστοσελίδα στο μηχάνημα Wayback βρίσκεται παρακάτω. καθώς και μια ενημερωμένη και ενημερωμένη ιστοσελίδα.