Η Google διευκολύνει τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου να προβάλλουν τα προϊόντα τους στην καρτέλα Αγορές στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μια ενημέρωση στο Google Search Console καθιστά δυνατή τη λίστα προϊόντων στην καρτέλα Αγορές χωρίς να υποβάλετε ροή προϊόντος ή να επαληθεύσετε ξανά τον ιστότοπό σας.
Για να επωφεληθούν από αυτήν τη νέα δυνατότητα, οι κάτοχοι καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να συνδέσουν τον ιστότοπό τους σε έναν λογαριασμό Merchant Center μέσω του Search Console. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό στο Merchant Center, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν χρησιμοποιώντας μια απλοποιημένη διαδικασία εγγραφής.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς να επωφεληθείτε από αυτήν τη νέα δυνατότητα, ανατρέξτε στην ανάρτηση ιστολογίου προγραμματιστών Google που συνδέεται παρακάτω.
Αφού συνδέσετε τον λογαριασμό σας στο Merchant Center στο Search Console, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να διατηρείτε ενημερωμένα τα δομημένα δεδομένα σας για γρήγορη λίστα προϊόντων.
Εάν πουλάτε πολλές παραλλαγές ενός προϊόντος και η καθεμία έχει τον δικό της ιστότοπο, είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιείτε μοναδικά δομημένα δεδομένα για όλα τα είδη. Προηγουμένως, η Google δεν ανέφερε εάν οι παραλλαγές προϊόντων θα επωφεληθούν από μοναδικά δομημένα δεδομένα. Τώρα γνωρίζουμε ότι υπάρχει ένα πλεονέκτημα, τουλάχιστον όταν πρόκειται για δομημένα δεδομένα.
Αυτές οι πληροφορίες ελήφθησαν από την Google σε μια ανάρτηση ιστολογίου του Νοεμβρίου 2020 .