Η εκπαίδευση του Search Console συνεχίζεται.

October 2, 2020

Τον Νοέμβριο του 2019, η Google ανακοίνωσε τη σειρά Search Console Training YouTube, με στόχο τη δημιουργία ενημερωμένου περιεχομένου βίντεο για χρήση με τεκμηρίωση αναζήτησης. Μέχρι στιγμής, η σειρά έχει κυκλοφορήσει 12 επεισόδια, το καθένα επικεντρώνεται σε διαφορετικό μέρος του εργαλείου.

Τα κυριότερα σημεία του πρώτου κύματος βίντεο που θα εγγραφεί από την ομάδα του Google Developer Studio στο στούντιο Google στο Λονδίνο. Αυτή η σειρά έχει βοηθήσει πολλούς ανθρώπους να μάθουν πώς να χρησιμοποιούν το Search Console, έτσι η Google αποφάσισε να συνεχίσει την εγγραφή βίντεο...στο σπίτι!

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον κύλινδρο χαρακτηριστικών εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=5YGc4zOqmRg&feature=youtu.be

Μπορείτε να δείτε ολόκληρη τη σειρά εκπαίδευσης Search Console εδώ: https://www.youtube.com/playlist?list=PLKoqnv2vTMUOnQn-lNDfT38X9gA%5FCHxTo

Η ομάδα του Google Search Console αλλάζει τη στρατηγική περιεχομένου βίντεο. Από τον επόμενο μήνα, η ομάδα θα κυκλοφορεί νέα βίντεο κάθε μήνα αντί για εβδομαδιαία. Επιπλέον, η εστίαση του βίντεο θα μετατοπιστεί από τις μεμονωμένες αναφορές στον τρόπο με τον οποίο το Search Console μπορεί να βοηθήσει ολόκληρη την επιχείρησή σας.

Κάθε βίντεο θα επικεντρώνεται σε έναν συγκεκριμένο τύπο ιστότοπου ή ρόλου εργασίας, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο ή ο προγραμματιστής. Με αυτόν τον τρόπο, οι θεατές μπορούν να λάβουν προσαρμοσμένες πληροφορίες που είναι πιο σχετικές με αυτούς.

Μπορείτε να εγγραφείτε στο κανάλι YouTube Search Console Google για τα πιο πρόσφατα βίντεο. Μπορείτε επίσης να παρέχετε σχόλια στο Twitter.

Νέα υποστήριξη για πληροφορίες αποστολής μεταπωλητών στο Schema.org.
Από σήμερα, η Google υποστηρίζει τη σήμανση shippingDetails schema.org ως εναλλακτικό τρόπο για τους λιανοπωλητές να πληρούν τις προϋποθέσεις για λεπτομέρειες αποστολής στα αποτελέσματα αναζήτησης Goo...
Διαβάστε περισσότερα
Βέλτιστες πρακτικές για πάρτι Black Friday και Cyber Monday
Η περίοδος των εορτών είναι περίοδος αιχμής για πολλούς εμπόρους. Η Google συνιστά σε αυτούς τους έμπορους να παρέχουν σχετικό περιεχόμενο και εικόνες υψηλής ποιότητας στις σελίδες προορισμού τους για...
Διαβάστε περισσότερα