Η αναφορά Εμπειρίας σελίδας στο Search Console κυκλοφόρησε νωρίτερα αυτό το έτος για να δώσει στους εκδότες και στους κατόχους ιστοτόπων έναν γρήγορο τρόπο να κατανοήσουν πώς ο ιστότοπός τους ανταποκρίνεται στα σήματα εμπειρίας σελίδας. Σήμερα, κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση της αναφοράς που απλοποιεί τις αναφορές καταργώντας τα γραφικά στοιχεία Ασφαλούς περιήγησης και Διαφημιστικής εμπειρίας.
Η ενημέρωση της Κατάταξης Εμπειρίας Σελίδας άρχισε να κυκλοφορεί αργά στις 15 Ιουνίου 2021 και θα κυκλοφορήσει πλήρως έως τις 31 Αυγούστου 2021.
Το σύστημα Ασφαλούς περιήγησης της Google έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί τους χρήστες ασφαλείς στο Διαδίκτυο. Μερικές φορές οι ιστότοποι πέφτουν θύματα αεροπειρατείας από τρίτους, κάτι που μπορεί να προκαλέσει την εμφάνιση προειδοποιήσεων Ασφαλούς περιήγησης. Διευκρινίστηκε ότι η Ασφαλής περιήγηση δεν χρησιμοποιείται ως σήμα κατάταξης και δεν εμφανίζεται στις αναφορές Εμπειρίας Σελίδας. Τυχόν ετικέτες Ασφαλούς περιήγησης θα συνεχίσουν να εμφανίζονται στο Search Console εκτός της αναφοράς Εμπειρία σελίδας.
Η Google κάνει κάποιες αλλαγές στο Search Console της για να απλοποιήσει τις πληροφορίες που παρουσιάζονται στους χρήστες και να τις κάνει πιο φιλικές προς τον χρήστη. Αρχικά, η εταιρεία καταργεί το γραφικό στοιχείο διαφημιστικής εμπειρίας από το Search Console. Αυτό το γραφικό στοιχείο εμφανίζει πληροφορίες ήδη στην Αναφορά διαφημιστικής εμπειρίας, ένα αυτόνομο εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προβολή της κατάστασης του ιστότοπου και τον εντοπισμό τυχόν διαφημιστικών εμπειριών που παραβιάζουν τα πρότυπα Καλύτερων Διαφημίσεων. Η Google κάνει αυτήν την αλλαγή ώστε οι χρήστες να μην χρειάζεται να βλέπουν τις ίδιες πληροφορίες σε δύο διαφορετικά μέρη. Η Αναφορά διαφημιστικής εμπειρίας εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο της κατάστασης της εμπειρίας σελίδας του ιστότοπού σας (χρόνος φόρτωσης, διαδραστικότητα, οπτική σταθερότητα, φιλικότητα προς κινητά, HTTPS και έλλειψη παρεμβατικών παρενθετικών διαφημίσεων).
Εκτός από την κατάργηση του γραφικού στοιχείου διαφημιστικής εμπειρίας, η Google έχει κάνει κάποιες άλλες βελτιώσεις στην αναφορά. Η εταιρεία προσθέτει νέες ετικέτες κατάστασης για να διευκολύνει την κατανόηση ποια ζητήματα πρέπει να επιλυθούν και ποια έχουν επιλυθεί. Πρόσθεσαν επίσης ένα νέο φίλτρο, ώστε οι χρήστες να μπορούν να προβάλλουν δεδομένα για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Αυτές οι αλλαγές θα διευκολύνουν τους χρήστες να κατανοήσουν την κατάσταση του ιστότοπού τους και να ενεργήσουν ανάλογα.
Η ομάδα Αναζήτησης Google ανακοίνωσε αρκετές βελτιώσεις στην εμπειρία της σελίδας της και στον τρόπο με τον οποίο η βασική αναφορά Web Vitals χειρίζεται δεδομένα που λείπουν.
Συγκεκριμένα, η ομάδα πρόσθεσε ένα banner "Χωρίς πρόσφατα δεδομένα" στην αναφορά Core Web Vitals και στην αναφορά Page Experience και διόρθωσε ένα σφάλμα που έκανε το τελευταίο να εμφανίζει "HTTPS απέτυχε" όταν έλειπαν τα δεδομένα Core Web Vitals. Επιπλέον, το κενό κείμενο κατάστασης και στις δύο αναφορές έχει αναδιατυπωθεί για λόγους σαφήνειας.
Αυτές οι βελτιώσεις θα κάνουν την αναφορά Εμπειρία σελίδας πιο εύκολη στη χρήση και θα βοηθήσουν τους webmasters να δημιουργήσουν ιστότοπους με εξαιρετικές εμπειρίες σελίδας. Οποιοσδήποτε έχει ερωτήσεις ή σχόλια ενθαρρύνεται να επισκεφτεί το Φόρουμ βοήθειας της Google ή να ενημερώσει την ομάδα μέσω Twitter.