Οι πελάτες συχνά αναζητούν τρόπους επικοινωνίας με τις επιχειρήσεις και η Google προσπαθεί να τους βοηθήσει [με κάθε τρόπο] παρουσιάζοντας τις καλύτερες διαθέσιμες πληροφορίες (https://developers.google.com/search/docs/appearance/search-result-feature) {rel="nofollow"}. Μπορείτε να μας βοηθήσετε ακολουθώντας ορισμένες βέλτιστες πρακτικές που διασφαλίζουν ότι εμφανίζουμε τις πιο ακριβείς πληροφορίες για την επιχείρηση ή την υπηρεσία σας.
Με τη σειρά του, η τήρηση αυτών των βέλτιστων πρακτικών βοηθά να διασφαλιστεί ότι οι άνθρωποι επικοινωνούν απευθείας με τις επιχειρήσεις, αντί για τρίτους που ισχυρίζονται ότι έχουν μια μη επαληθεύσιμη σχέση εξουσιοδότησης. Βοηθά επίσης την Google να καθοδηγεί τους χρήστες μέσω της διόρθωσης μηχανισμών υποστήριξης, όπως η καταχώριση του αριθμού τηλεφώνου υποστήριξης μιας εταιρείας αντί για έναν γενικό αριθμό πίνακα διανομής.
Ένας τρόπος για να βοηθήσετε την Google να εμφανίζει τις πιο ακριβείς πληροφορίες για την επιχείρησή σας είναι να προσθέσετε μια σελίδα επικοινωνίας ή υποστήριξης στον ιστότοπό σας. Φροντίστε να παρέχετε μια σελίδα επικοινωνίας ή υποστήριξης που μπορούν να βρουν εύκολα τόσο οι επισκέπτες όσο και το Googlebot. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι χρήσιμο για τους επισκέπτες να παράσχουν έναν σύνδεσμο προς τη σελίδα επικοινωνίας σας στο κάτω μέρος της αρχικής σελίδας ή από μια εύκολη στην εύρεση επιλογή μενού. Το Googlebot μπορεί συνήθως να βρει αυτήν τη σελίδα κατά την ανίχνευση και ευρετηρίαση του ιστότοπού σας. Επιπλέον, μπορείτε να συμπεριλάβετε τη σελίδα επικοινωνίας σας στον Χάρτη ιστότοπου.
Είναι σημαντικό να περιγράφετε ξεκάθαρα και συνοπτικά τον τρόπο με τον οποίο παρέχετε υποστήριξη στον ιστότοπό σας. Αυτό περιλαμβάνει μεθόδους όπως email, συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφωνικές κλήσεις ή άλλες μεθόδους. Η κατοχή ενός επίσημου αριθμού τηλεφώνου με τεκμηριωμένες πληροφορίες σχετικά με τις επιλογές υποστήριξής σας είναι χρήσιμη για την Google και τους πελάτες σας. Εάν συνεργάζεστε με ένα εξουσιοδοτημένο τρίτο μέρος για την παροχή υποστήριξης, εξετάστε το ενδεχόμενο να τα καταχωρήσετε στη σελίδα υποστήριξής σας. Αυτό θα βοηθήσει τους πελάτες σας να γνωρίζουν ότι η υποστήριξη είναι νόμιμη. Εάν δεν συνεργάζεστε με τρίτο μέρος, διευκρινίστε το επίσης.
Εάν θέλετε η σελίδα υποστήριξης ή επικοινωνίας σας να εμφανίζεται στα Επιλεγμένα αποσπάσματα της Google, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Πρώτα, βεβαιωθείτε ότι η σελίδα είναι καλά γραμμένη και ενημερωτική. Η Google θα προσπαθήσει να εμφανίσει το πιο σχετικό υλικό σε επιλεγμένα αποσπάσματα, αλλά δεν είναι πάντα τέλεια. Εάν έχετε πληροφορίες στον ιστότοπό σας που δεν θέλετε να εμφανίζονται σε ένα επιλεγμένο απόσπασμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα data-nosnippet για να αποτρέψετε την εμφάνισή του. Τέλος, εάν είστε τοπική επιχείρηση, δημιουργήστε ένα επιχειρηματικό προφίλ Google και βεβαιωθείτε ότι παρέχει τις καλύτερες πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο χρήσης δομημένων δεδομένων για επιχειρήσεις εντός της εγκατάστασης.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την Αναζήτηση Google, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Danny Sullivan στην κοινότητα του Κέντρου Αναζήτησης Google ή στο Twitter. Η Κοινότητα του Κέντρου Αναζήτησης Google είναι ένα φόρουμ όπου μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις και να λαμβάνετε βοήθεια από ειδικούς. Ο Danny Sullivan είναι ο σύνδεσμος αναζήτησης της Google που μπορεί να σας βοηθήσει με οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχετε σχετικά με την Αναζήτηση.