Τον Απρίλιο του 2021, η Google μοιράστηκε ενημερώσεις κριτικών προϊόντων με στόχο την προώθηση περιεχομένου υψηλής ποιότητας. Κυκλοφορούν μια νέα ενημέρωση τώρα, η πρώτη σημαντική ενημέρωση από τον Απρίλιο, που θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο κατάταξης των κριτικών προϊόντων σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Συγκεκριμένα, εάν έχετε κάνει θετικές αλλαγές στο περιεχόμενο, μπορεί να δείτε αυτή τη βελτίωση να αντικατοπτρίζεται σε αυτήν την τελευταία έκδοση. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η αυτοματοποιημένη αξιολόγηση του περιεχομένου κριτικής προϊόντος είναι μόνο ένας από τους πολλούς παράγοντες που χρησιμοποιούνται για την κατάταξη του περιεχομένου, επομένως μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή για διάφορους λόγους.
Με την πάροδο του χρόνου, έλαβαν περισσότερα σχόλια από τους χρήστες σχετικά με τους τύπους περιεχομένου κριτικής που κρίθηκαν αξιόπιστοι και χρήσιμοι. Οι χρήστες τους λένε ότι εμπιστεύονται τις κριτικές με αποδείξεις ότι δοκιμάζουν πραγματικά το προϊόν και θα προτιμούσαν να έχουν περισσότερες επιλογές για να αγοράσουν το προϊόν. Ως εκ τούτου, η Google εισάγει δύο νέες βέλτιστες πρακτικές για τις κριτικές προϊόντων που θα τεθούν σε ισχύ σε μελλοντικές ενημερώσεις.
Η Google ενημέρωσε τις οδηγίες της για τη σύνταξη κριτικών προϊόντων υψηλής ποιότητας. Οι νέες κατευθυντήριες γραμμές ενθαρρύνουν τους αναθεωρητές να παρέχουν στοιχεία για να υποστηρίξουν την πείρα τους και να ενισχύσουν την αυθεντικότητα της κριτικής τους. Η σύνδεση με πολλούς πωλητές ενθαρρύνεται επίσης, δίνοντας στους αναγνώστες τη δυνατότητα να αγοράσουν από τους αγαπημένους τους εμπόρους. Μπορείτε να βρείτε πρόσθετες συμβουλές για τη δημιουργία υπέροχου περιεχομένου στις σελίδες βοήθειας και στα δημόσια φόρουμ του Κέντρου αναζήτησης της Google.