Η Google μόλις ολοκλήρωσε την έκδοση Νοεμβρίου του SEO Office Hours, όπου μέλη της ομάδας Αναζήτησης Google έδωσαν απαντήσεις στις ερωτήσεις σας. Η πλήρης ηχογράφηση είναι διαθέσιμη στο YouTube και μια μεταγραφή της ερώτησης δημοσιεύεται σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου. Η ομάδα πειραματίζεται με διάφορες μορφές ωρών γραφείου για να τις δημοσιεύσει πιο εύκολα και να επιτρέψει σε άλλα μέλη της ομάδας να συνεισφέρουν, επί του παρόντος στοχεύοντας σε μηνιαία μορφή μόνο ήχου. Όσοι ενδιαφέρονται να υποβάλουν θέματα για την κυκλοφορία του επόμενου μήνα μπορούν να το κάνουν μέσω αυτής της [φόρμας](https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScA%5FW4aN1BTt7q8slLTg4ymCfqQD2V3s5VkthbokfaYCkPAcA/nofollow"{rel. εάν έχετε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με τον ιστότοπό σας, είναι καλύτερο να μεταβείτε στο Φόρουμ του Κέντρου Αναζήτησης Google. Αυτή η ανάρτηση ιστολογίου από τον συνήγορο προγραμματιστή John Mueller συζητά τη χρήση κόμματος για τον διαχωρισμό πολλαπλών τιμών σε ένα πεδίο ετικέτας σχήματος. Σε απάντηση στο ερώτημα της Lizzi σχετικά με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά GTIN και ISBN, ο John πρότεινε ότι θα ήταν καλύτερο να καθορίσετε μια τιμή για κάθε πεδίο. Επίσης, εάν παρέχονται και GTIN και ISBN, φροντίστε να χρησιμοποιήσετε το χαρακτηριστικό GTIN πριν από το χαρακτηριστικό ISBN, ώστε κάθε τιμή να ισχύει στο σωστό πεδίο. Η ανάρτηση ολοκληρώνεται ζητώντας από τους χρήστες να αφήσουν σχόλια για αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου ή το βίντεο YouTube μέσω του κουμπιού "Αποστολή σχολίων". Περιλαμβάνει επίσης έναν σύνδεσμο προς ένα βίντεο YouTube που συζητά επιλογές για τη χρήση της δυνατότητας απόρριψης για ιδιότητες τομέα στο Search Console. Σύνδεσμοι: John Mueller, [YouTube Video](https://www.youtube.com/ v=TepFVYrBVg0){rel="nofollow "} Ο John και ο Duy απαντούν σε δύο ερωτήσεις από τον Pierre και τον Latha, αντίστοιχα, κατά τις ώρες γραφείου SEO τους. Στην ερώτηση του Pierre, "Η λειτουργία άρνησης στο Search Console δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη για χαρακτηριστικά τομέα. Ποιες είναι λοιπόν οι επιλογές;" Ο John προτείνει ότι η επιλογή είναι να επικυρώσετε το επίπεδο του προθέματος χωρίς να απαιτούνται πρόσθετα διακριτικά, αλλά προειδοποιεί επίσης για τη σπατάλη χρόνου απόρριψη τυχαίων συνδέσμων που έχουν επισημάνει ορισμένα εργαλεία. Συνιστά τη χρήση εργαλείων απόρριψης μόνο εάν πληρώνετε για συνδέσμους και δεν μπορείτε να τους αφαιρέσετε στη συνέχεια. Ο Latha ρώτησε σχετικά με χρήσιμες ενημερώσεις περιεχομένου για ιστότοπους που δέχονται αναρτήσεις επισκεπτών για να βγάλουν χρήματα και ο Duy απάντησε ότι τα συστήματά μας μπορούν να αναγνωρίσουν περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας ή χαμηλής αξίας που δημιουργείται από μηχανές αναζήτησης και ότι οι ιστότοποι που δέχονται αναρτήσεις επισκεπτών κινδυνεύουν να πέσει η κατάταξη, όχι μόνο Λόγω αυτής της ενημέρωσης, υπάρχουν ήδη άλλα συστήματα. Τόσο ο John όσο και ο Gary ρώτησαν για την κανονική ετικέτα της Google και πώς αυτή επηρεάζει την ανίχνευση και την ευρετηρίαση περιεχομένου ιστού. Η κανονικοποίηση δεν βασίζεται αποκλειστικά στη σύνδεση rel="canonical" στοιχείων. Το σύστημα της Google λαμβάνει υπόψη ανακατευθύνσεις, χάρτες ιστότοπου, εσωτερικούς συνδέσμους, εξωτερικούς συνδέσμους και πολλά άλλα όταν αποφασίζει ποια διεύθυνση URL αντιπροσωπεύει καλύτερα το περιεχόμενο. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι όλα αυτά τα σήματα είναι συνεπή εάν πρέπει να επιλεγεί η σωστή διεύθυνση URL. Η διαδικασία κανονικοποίησης δεν επηρεάζει την κατάταξη της σελίδας, παρά μόνο τη διεύθυνση URL που εμφανίζεται. Ο Gary ρώτησε εάν η Google ήταν πιο πιθανό να ανιχνεύει και να ευρετηριάζει σελίδες με πιο σύντομο περιεχόμενο, επειδή θα ήταν φθηνότερο να τις αποθηκεύσει στο ευρετήριο. Δεν είναι σαφές πώς αυτό θα επηρεάσει την ανίχνευση, καθώς εξαρτάται επίσης από άλλα σήματα, όπως εσωτερικούς/εξωτερικούς συνδέσμους που οδηγούν σε συγκεκριμένες σελίδες ή καταλόγους. Ο Paul έθεσε το ενδιαφέρον ερώτημα εάν η δυναμική ταξινόμηση της καταχώρισης μπορεί να είναι ο λόγος για τη μη ευρετηρίαση εικόνων προϊόντων. Ο Alan από την Google παρείχε χρήσιμες πληροφορίες για αυτό το θέμα, εξηγώντας ότι η δυναμική παραγγελία είναι απίθανο να είναι ο λόγος που οι εικόνες προϊόντων δεν ευρετηριάζονται. Συνιστά την αναφορά σε εικόνες προϊόντων από τις σελίδες περιγραφής των προϊόντων σας, καθώς και τη δημιουργία ενός αρχείου χάρτη ιστότοπου ή την παροχή ροής του Google Merchant Center για να διασφαλιστεί ότι η Google μπορεί να βρει όλες τις σελίδες των προϊόντων σας χωρίς να βασίζεται σε σελίδες καταχώρισης. Επίσης, ο Paul ρώτησε αν υπήρχε χρονοδιάγραμμα για τη μετεγκατάσταση του ιστότοπου, αλλά δεν αναφέρθηκε στο κείμενο. Σύνδεσμος 1, Σύνδεσμος 2. Ο Sergey έθεσε μια ερώτηση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για τη μετεγκατάσταση του ιστότοπου, καθώς τέσσερις μήνες αργότερα δεν υπάρχει ακόμη καμία ένδειξη ότι ο νέος τομέας θα κερδίσει τη θέση SERP του παλιού τομέα. Είναι φυσιολογικό να βλέπετε διακυμάνσεις κατάταξης, ειδικά κατά τη διάρκεια μιας μετανάστευσης. Η μετακίνηση μόνο ενός μέρους ενός ιστότοπου δεν αντικατοπτρίζει απαραίτητα μια μετακίνηση ολόκληρου του ιστότοπου και είναι δύσκολο να προτείνετε κατάλληλα επόμενα βήματα χωρίς να δείτε έναν συγκεκριμένο ιστότοπο. Για πιο συγκεκριμένες συμβουλές, ο Σεργκέι συνιστάται να δημοσιεύσει στο φόρουμ που δείχνει τη συγκεκριμένη κατάστασή του. Ο Flavio έθεσε επίσης το ερώτημα εάν το HTTP/3 θα μπορούσε να βελτιώσει το SEO βελτιώνοντας την απόδοση. Ενώ το HTTP/3 βελτιώνει την απόδοση, δεν υποδηλώνει απαραίτητα βελτιωμένο SEO, εκτός εάν συμβάλλει σε άλλες μετρήσεις -- όπως καλύτερη εμπειρία χρήστη και συνάφεια περιεχομένου -- που χρησιμοποιούνται από αλγόριθμους μηχανών αναζήτησης για την κατάταξη ιστοτόπων. Η Google δεν χρησιμοποιεί προς το παρόν το πρωτόκολλο HTTP/3 ως παράγοντα στους αλγόριθμους κατάταξης, ούτε ως μέρος της διαδικασίας ανίχνευσης. Επιπλέον, τα κέρδη απόδοσης από τη χρήση αυτού του πρωτοκόλλου είναι πιθανό να είναι αμελητέα και να μην έχουν καμία επίδραση στη ζωντάνια του βασικού ιστού που χρησιμοποιείται στον παράγοντα κατάταξης εμπειρίας σελίδας. Για να απαντήσει στην ερώτηση του Andrea σχετικά με το γιατί η Google συνεχίζει να χρησιμοποιεί τα backlinks ως παράγοντα κατάταξης παρά την απαγόρευση της δραστηριότητας δημιουργίας συνδέσμων, ο Duy εξηγεί το ζήτημα περαιτέρω, ξεκινώντας σημειώνοντας ότι τα backlinks επηρεάζουν την κατάταξη περισσότερο τώρα από ό,τι όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά η Αναζήτηση Google Small. Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι οι πλήρεις καμπάνιες δημιουργίας συνδέσμων θεωρούνται ανεπιθύμητες συνδέσεις σύμφωνα με την πολιτική ανεπιθύμητης αλληλογραφίας της εταιρείας και εντοπίζονται από τους αλγόριθμους τους σε κλίμακα και ακυρώνονται ανάλογα. Αυτό σημαίνει ότι οι spammers ή οι SEO που ξοδεύουν χρήματα σε συνδέσμους δεν μπορούν να γνωρίζουν αν αξίζουν τον κόπο, καθώς μπορεί να έχουν ήδη ακυρωθεί από το σύστημα της Google. Ο John και η Lizzi απαντούν σε δύο ερωτήσεις που σχετίζονται με το on-page SEO: Έχει σημασία αν η συντριπτική πλειοψηφία των συνδέσμων εσωτερικού περιεχομένου έχουν την ίδια άγκυρα; Εάν προσθέσατε την αρχιτεκτονική του ιστότοπου, προσθέσατε και την αρχιτεκτονική της εφαρμογής λογισμικού; Ο John εξήγησε ότι όταν πρόκειται για μενού και προϊόντα, είναι φυσιολογικό να συνδέονται πάντα με την ίδια άγκυρα. Επομένως, δεν χρειάζεται να εστιάσετε στο SEO σε αυτή την περίπτωση. Ο Lizzi πρότεινε εάν η αρχιτεκτονική εφαρμογών λογισμικού θα πρέπει επίσης να προστεθεί εξαρτάται από τον ιστότοπό του, αλλά πρότεινε ότι τα δομημένα δεδομένα θα πρέπει να είναι ένθετα έτσι ώστε μόνο ένας κόμβος ιστότοπου να εμφανίζεται στην αρχική σελίδα. Η Google ενημέρωσε την τεκμηρίωσή της προσθέτοντας Αρχιτεκτονική επώνυμης τοποθεσίας[1]. [1] https://developers.google.com/search/docs/data-types/corporate-contact Ο Gary απαντά στο "noindex" ως απάντηση σε μια ερώτηση σχετικά με το πόσο υψηλός είναι ο αριθμός των σελίδων "noindex" που μπορεί να επηρεάσει την Google πολύ ισχυρό εργαλείο και η ύπαρξη πολλών από αυτές τις σελίδες δεν επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο η Google ανιχνεύει και ευρετηριάζει τον ιστότοπό σας. Απαντώντας στην ερώτηση του Yasser σχετικά με το εάν η ύπαρξη URL σε διαφορετική γλώσσα από το περιεχόμενο της σελίδας θα επηρέαζε την κατάταξη ενός ιστότοπου, ο Alan δήλωσε ότι δεν υπάρχει αρνητικός αντίκτυπος από την άποψη του SEO, αν και οι χρήστες μπορεί να ανησυχούν για το αν μοιράζονται μια διεύθυνση URL με άλλους . (Πηγή 1) (πηγή 2). Η Kristin ρώτησε πώς πρέπει να ανταποκρίνονται οι δημιουργοί περιεχομένου σε ιστότοπους που διαγράφουν το περιεχόμενό τους, το τροποποιούν και στη συνέχεια τους υπερτερούν στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η Google διαθέτει αλγόριθμους που εντοπίζουν και υποβιβάζουν τέτοιους ιστότοπους από τα αποτελέσματα αναζήτησής τους και ενθαρρύνουν τους χρήστες να αναφέρουν ιστότοπους που παρουσιάζουν τέτοια συμπεριφορά χρησιμοποιώντας τη φόρμα αναφοράς ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Σε απάντηση στην ερώτηση του Ridwan «Είναι αλήθεια ότι η Google εναλλάσσει σελίδες ευρετηρίου;», η απάντηση είναι αρνητική. Η Google δεν εναλλάσσει το ευρετήριο με βάση την ημέρα της εβδομάδας. Η Google ενθαρρύνει τους χρήστες να αναφέρουν τυχόν ιστότοπους με ύποπτο αποκομμένο περιεχόμενο μέσω της φόρμας αναφοράς ανεπιθύμητης αλληλογραφίας: https://support.google.com/webmasters/answer/93713?hl=el Ο John και ο Alan της Google απάντησαν σε ερωτήσεις που έθεσαν οι χρήστες Anton και Joydev Two σχετικά με Search Console, ανίχνευση προϋπολογισμών για τον ιστότοπό σας, λειτουργίες Discover και ενεργοποίηση περιεχομένου για το Discover. Ο Anton ρώτησε εάν υπήρχε μια συγκεκριμένη αναλογία μεταξύ σελίδων με ευρετήριο και μη ευρετηριασμένων σελίδων που έπρεπε να προσέξει, προκειμένου να εντοπίσει τον προϋπολογισμό ανίχνευσης που μπορεί να σπαταληθεί σε σελίδες που δεν έχουν ευρετηριαστεί. Ο John απάντησε ότι δεν υπάρχει μαγική αναλογία που πρέπει να γνωρίζετε και ότι οι ιστότοποι μικρού και μεσαίου μεγέθους δεν χρειάζεται να ανησυχούν πολύ για τον προϋπολογισμό ανίχνευσης. Η κατάργηση περιττών εσωτερικών συνδέσμων είναι περισσότερο θέμα υγιεινής ιστότοπου παρά θέμα SEO. Ο Joydev τους ρώτησε πώς να ενεργοποιήσουν την ανακάλυψη. Ο Άλεν απάντησε ότι δεν απαιτείται καμία ενέργεια για την ενεργοποίηση του περιεχομένου για το Discover, επειδή έγινε αυτόματα από την Google. Επίσης, η Google χρησιμοποιεί διαφορετικά κριτήρια όταν αποφασίζει εάν θα εμφανίσει περιεχόμενο στο Discover και στα αποτελέσματα αναζήτησης - επομένως η λήψη επισκεψιμότητας από την Αναζήτηση δεν εγγυάται την επισκεψιμότητα από το Discover. Ο Gary και η Lizzi απαντούν σε δύο ερωτήσεις που σχετίζονται με το SEO σχετικά με τη χρήση του «noindex» και τη μείωση του περιεχομένου σε σχέση με μεγαλύτερα άρθρα. Ο Sam ρώτησε εάν πολλές σελίδες "noindex" που συνδέονται από ανεπιθύμητους ιστότοπους θα επηρεάσουν τον προϋπολογισμό ανίχνευσης. Σε αυτό, ο Gary είπε ότι το "noindex" έχει σχεδιαστεί για να αποκλείει ορισμένες σελίδες από την ευρετηρίαση, επομένως δεν έχει ανεπιθύμητες συνέπειες, όπως να επηρεάσει τον προϋπολογισμό ανίχνευσης. Απαντώντας στο ερώτημα του Lalindra σχετικά με το εάν ένα άρθρο που καλύπτει ένα μακροσκελές θέμα που αναλύεται σε μικρότερες ενότητες και συνδέεται το ένα με το άλλο θεωρείται ως λεπτό περιεχόμενο, η Lizzi είπε ότι εξαρτάται από το περιεχόμενο της σελίδας και από το τι είναι πιο χρήσιμο για τον χρήστη. Η εστίαση πρέπει να είναι η παροχή αρκετής αξίας για οποιοδήποτε θέμα μπορεί να καλύψει κάθε σελίδα. Ο Gary και ο Alan απαντούν σε δύο ερωτήσεις που σχετίζονται με την ανάπτυξη ιστού: τον αντίκτυπο των σφαλμάτων 404 στην ανίχνευση και την επεξεργασία διευθύνσεων URL και την κατάσταση της ετικέτας βίντεο Key Moments. Ο Gary απαντά στην ερώτηση της Michelle σχετικά με τον αντίκτυπο της ύπαρξης πολλών σφαλμάτων 404 στον ιστότοπό σας. Διευκρίνισε ότι οι κωδικοί κατάστασης HTTP, και όχι τα σφάλματα 404, μπορούν να αναγκάσουν τη διακοπή της ανίχνευσης σε επίπεδο ιστότοπου. Τα σφάλματα 404 με πολλούς συνδέσμους δεν θα επηρεάσουν τη συνολική ανίχνευση, καθώς αυτές οι σελίδες αποτελούν κανονικό μέρος του Διαδικτύου. Ο Άλεν απάντησε στο ερώτημα του Ιμάν σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της προσθήκης ετικετών σε βίντεο σε κρίσιμες στιγμές. Είναι ζωντανό και χρησιμοποιείται από πολλούς παρόχους εκτός από το YouTube, όπως το Vimeo. Εάν η ηλεκτρονική τεκμηρίωση δεν παρέχει αρκετές πληροφορίες, οι χρήστες μπορούν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αναζητήσουν απαντήσεις σε δημόσια φόρουμ. Ο John απαντά στις ερωτήσεις των χρηστών σχετικά με το γιατί ο ιστότοπός τους "Weird All" που ξεκίνησε πρόσφατα δεν εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν οι χρήστες πληκτρολογούν το πλήρες όνομα του ιστότοπου. Όπως αποδεικνύεται, αυτό πιθανότατα οφείλεται στην ομοιότητα του ονόματος με αυτό του τραγουδιστή «Weird Al». Ο John εξήγησε ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να ερμηνεύσουν το "Weird All" ως ορθογραφικό λάθος και να προσπαθήσουν να κατευθύνουν τους ανθρώπους σε αυτό που πραγματικά αναζητούσαν, ο Weird Al. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν το άτομο που αναζητά το "Weird All" είναι εξοικειωμένο με το έργο του Weird Al. Τελικά, ο John συμβουλεύει να μην χρησιμοποιείτε ανορθόγραφα ονόματα γνωστών οντοτήτων για σκοπούς SEO, καθώς μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσετε από αυτά. Ο Anonymous ρώτησε εάν ήταν δυνατή η ανάκτηση χαρακτηριστικών αποσπασμάτων με συχνές ερωτήσεις χρησιμοποιώντας μόνο HTML, χωρίς αναφορά σε σήμανση σχήματος. Η Lizzi απάντησε ότι, προς το παρόν, η σήμανση σχήματος FAQ είναι απαραίτητη για βελτιωμένα αποτελέσματα αναζήτησης. Ωστόσο, είναι σημαντικό να ελέγξετε τη συγκεκριμένη τεκμηρίωση για την εν λόγω συνάρτηση, καθώς ορισμένες συναρτήσεις ενδέχεται να μπορούν να ανακτηθούν σε HTML χωρίς ετικέτες σχήματος. Ο Έσμπεν ρώτησε τον Τζον τι πιστεύει για τις προδιαγραφές αυτοαναφοράς και αν θα βοηθούσαν με την αφαίρεση των αντιγράφων. Η άποψη του John είναι ότι δεν κάνουν τίποτα, αν και μπορούν να γίνουν χρήσιμα εάν η σελίδα αναφέρεται σε άλλες διευθύνσεις URL (όπως οι παράμετροι παρακολούθησης UTM). Όταν εξετάζετε τη σήμανση σχήματος και τις προδιαγραφές αυτοαναφοράς για σκοπούς βελτιστοποίησης, είναι σημαντικό να ελέγξετε τη συγκεκριμένη τεκμηρίωση. Ο Alan, ο Duy και ο John απαντούν σε πολλές ερωτήσεις που σχετίζονται με το SEO. Το πρώτο ερώτημα είναι αν πρέπει να υπάρχει κάποιο ποσοστό τυχαίας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η απάντηση είναι ότι η παροχή των πιο χρήσιμων αποτελεσμάτων στο άτομο που εκτελεί την αναζήτηση είναι ο κύριος σκοπός μιας μηχανής αναζήτησης. Ο Kunal ρώτησε γιατί η Google δεν έλαβε μέτρα κατά των αντιγραμμένων ή κατασκευασμένων ιστοριών ιστού. Η απάντηση είναι ότι η Google γνωρίζει αυτές τις προσπάθειες και ερευνά. Οι ιστότοποι με ανεπιθύμητο περιεχόμενο παραβιάζουν τις πολιτικές ανεπιθύμητων μηνυμάτων και αυτοί οι αλγόριθμοι έχουν σχεδιαστεί για να κατατάσσονται χαμηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ο Tom ρωτά εάν οι σελίδες σχολίων ιστολογίου κριτικής με εσωτερικούς συνδέσμους link
rel="ugc"
έχουν αποδειχθεί. Η απάντηση είναι όχι, αλλά εάν θέλετε να αποτρέψετε την ευρετηρίαση των σελίδων, τότε θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε την ετικέτα «μετα» των ρομπότ «noindex». Ο Abdul Rahim ρώτησε πώς η Google αξιολογεί τις κριτικές προϊόντων για μη φυσικά προϊόντα χωρίς συνδέσμους συνεργατών, όπως ψηφιακά προϊόντα. Δεν είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε συνδέσμους συνεργατών κατά την αξιολόγηση ενός προϊόντος· προτείνονται χρήσιμοι σύνδεσμοι προς άλλους πόρους που μπορεί να είναι χρήσιμοι στους αναγνώστες. Ο Siddiq ρώτησε επίσης εάν υπήρχαν συντομεύσεις για τη σύνταξη περιγραφών για τις 10.000+ σελίδες στον ιστότοπό του. Αν και μπορεί να είναι καλή ιδέα να δημιουργείτε με προγραμματισμό μετα-περιγραφές, ειδικά για μεγάλους ιστότοπους που βασίζονται σε βάσεις δεδομένων, είναι σημαντικό οι περιγραφές να παραμένουν μοναδικές και σχετικές με κάθε σελίδα. Τα Έγγραφα Google έχουν οδηγίες σχετικά με αυτό το θέμα, τις οποίες μπορείτε να βρείτε εδώ: (εισαγωγή συνδέσμου). Ο John αναζητά βέλτιστες πρακτικές για την εξάλειψη 10.000 σελίδων κοκαλιάρικου περιεχομένου ιστολογίου. Ο καλύτερος τρόπος δράσης είναι απλώς να τα αφαιρέσετε· ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν κάνει απαραίτητα τον ιστότοπο πιο πολύτιμο. Ο Duy ήταν νέος στο SEO και αναρωτήθηκε αν τα backlinks ήταν ισχυρά ή αν έπρεπε να επικεντρωθούν στη μεγιστοποίηση της ποιότητας του ιστότοπου. Ενώ οι σύνδεσμοι έχουν χρησιμοποιηθεί εκτενώς τα τελευταία 20 χρόνια, πολλοί αλγόριθμοι έχουν εισαχθεί για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων συνδέσμων. Έτσι, αντί να σπαταλάτε χρήματα σε ανεπιθύμητα μηνύματα συνδέσμων, θα πρέπει να τα ξοδέψετε για τη δημιουργία ενός υπέροχου ιστότοπου με εξαιρετική εμπειρία χρήστη και χρήσιμο περιεχόμενο. Ο Γιάννης ρωτά εάν απαιτείται ένα αποθηκευμένο αντίγραφο της σελίδας για να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η απάντηση είναι όχι· το σύστημα προσωρινής αποθήκευσης είναι ανεξάρτητο από την ευρετηρίαση και την κατάταξη για αναζήτηση και η απουσία του δεν συνεπάγεται ποιότητα. Ο Esben Rasmussen αναρωτιέται γιατί το Google Search Console αναφέρει μια άγνωστη εσωτερική διεύθυνση URL ως παραπομπή για μια κακή διεύθυνση URL σειράς 400. Αυτό είναι πιθανό επειδή η Google δεν ευρετηριάζει κάθε σελίδα που ανιχνεύει, επομένως, εάν δεν έχει ευρετηριαστεί, θα αναφέρεται ως άγνωστη. Ο Yusuf ρώτησε εάν ένας ιστότοπος ή ένα ιστολόγιο WordPress πρέπει να επισημαίνει τις σελίδες που δημιουργούνται αυτόματα (όπως abc.com/page/one και page/two) ως nofollow. Αντ' αυτού, είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε κανόνες απαγόρευσης του robots.txt, καθώς αυτό δίνει περισσότερο έλεγχο στην ανίχνευση ή την ευρετηρίαση ορισμένων σελίδων στον ιστότοπό σας και απαιτεί λιγότερη εργασία από τις διευθύνσεις URL που δεν ακολουθούν που παραπέμπουν σε αυτές τις σελίδες. Ο John και η Lizzi έχουν δύο προβλήματα με την αναφορά απόδοσης του Search Console και το περιεχόμενο επί πληρωμή. Σε απάντηση στην ερώτηση του Bobby σχετικά με τις μπερδεμένες μετρήσεις στις αναφορές απόδοσης, αυτό είναι φυσιολογικό λόγω της διαφοράς κατά την προβολή κατά ερώτημα έναντι σελίδας και κάποιου φιλτραρίσματος απορρήτου που συμβαίνει στα δεδομένα ανά ερώτημα. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι τάσεις τείνουν να είναι οι ίδιες και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το θέμα μπορείτε να βρείτε στο [Διερεύνηση σε δεδομένα απόδοσης](https://developers.google.com/search/blog/2022/10/performance -data- deep-dive){rel="nofollow"}. Όταν απαντάτε στην ερώτηση του Michal σχετικά με την αποτροπή εμφάνισης περιεχομένου επί πληρωμή στα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι έχει εφαρμοστεί σωστά η σωστή σήμανση περιεχομένου επί πληρωμή. Αυτό θα βοηθήσει στην αποτροπή προβολής περιεχομένου από δυσαρεστημένους χρήστες που δεν έχουν πληρώσει για πρόσβαση. Αυτό το άρθρο περιγράφει πώς να επιλέξετε το σωστό περιεχόμενο paywall και εάν οι βαθμολογίες ανεπιθύμητων μηνυμάτων μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη μιας μεμονωμένης σελίδας στο Google. Ο Usama ρώτησε εάν υπήρχε κάποιος τρόπος να βελτιωθεί η βαθμολογία ανεπιθύμητης αλληλογραφίας οποιουδήποτε ιστότοπου εκτός από την απόρριψη συνδέσμων. Ο John απάντησε ότι η Google δεν χρησιμοποιεί εργαλεία SEO τρίτων για τον προσδιορισμό των βαθμολογιών μεμονωμένων σελίδων, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτά τα εργαλεία δεν είναι χρήσιμα. Αντίθετα, είναι σημαντικό να προσπαθήσετε να καταλάβετε τι σας λέει το εργαλείο και αν υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει πράξη πίσω από αυτό. Για να αποτρέψετε καθόλου την εμφάνιση περιεχομένου paywall στην αναζήτηση, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε το "noindex" για αυτές τις σελίδες. Τόσο ο Alan όσο και ο John απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με τις σελίδες προϊόντων και τις ετικέτες hreflang. Ο Alan προτείνει ότι η κατάργηση της σελίδας είναι αποδεκτή από την άποψη της αναζήτησης όταν το προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν θα ξαναγεμιστεί, αλλά από την άποψη της χρηστικότητας μπορεί να είναι ωφέλιμο να παραμείνει η σελίδα ανοιχτή ή να ανακατευθυνθεί σε περίπτωση που υπάρχει εξωτερικός πελάτης που αναφέρθηκε ή σημείωσε τη σελίδα. Ο John απάντησε στην ερώτηση του Tomas σχετικά με το τι συμβαίνει εάν στην ετικέτα hreflang λείπει μια ετικέτα επιστροφής. Εξηγεί ότι τυχόν έγκυρα σχόλια hreflang θα ληφθούν υπόψη, αλλά τα σπασμένα θα αγνοηθούν. Εάν ορισμένες ετικέτες είναι έγκυρες και άλλες όχι, οι έγκυρες ετικέτες θα ληφθούν υπόψη και οι σπασμένες ετικέτες θα απορριφθούν, χωρίς κανένα αρνητικό αποτέλεσμα εκτός από το να εξαιρεθούν αυτές οι σελίδες από το hreflang. Ο John συνιστά ακόμα να επιδιορθώνετε τυχόν σπασμένους σχολιασμούς για ησυχία. Ο Damian ρώτησε πώς το hreflang θα μπορούσε να εφαρμοστεί από ιστότοπους σε μια κατάσταση όπου πολλές χώρες δεν έχουν τον έλεγχο των επώνυμων ιστότοπων. Ο Gary συνιστά τη χρήση χαρτών ιστότοπου ως έναν εύκολο τρόπο για να ελέγχετε όλο το hreflang σας από μία τοποθεσία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ρύθμιση αυτής, επισκεφτείτε το sitemaps.org.Επίσης, ο John απάντησε στην ερώτηση εάν οι χάρτες ιστότοπου hreflang μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιαδήποτε θέση φακέλου· είναι απλώς παραδοσιακά αρχεία χάρτη ιστότοπου με επιπλέον σχολιασμούς hreflang, ώστε να μπορούν να εντοπίζονται όπως κάθε άλλο αρχείο χάρτη ιστότοπου και να έχουν πρόσβαση μέσω υποβολών robots.txt ή Search Console σε επαληθευμένους ιστότοπους (Search Console). Το ίδιο ισχύει για τους χάρτες ιστοτόπων που έχουν σχολιαστεί με εικόνες ή βίντεο. Ο Alan και ο John παρέχουν χρήσιμες συμβουλές για δύο θέματα που σχετίζονται με την ευρετηρίαση ιστοτόπων. Αρχικά, ο Alan προτείνει ότι εάν ένας ιστότοπος δεν ευρετηριάζεται, πρώτα ελέγχει το Google Search Console για να δει εάν υπάρχουν σφάλματα που εμποδίζουν τον ανιχνευτή να αποκτήσει πρόσβαση στον ιστότοπο. Επιπλέον, πρότεινε τη διασφάλιση περιεχομένου υψηλής ποιότητας, καθώς η Google δεν ευρετηριάζει τα πάντα στον Ιστό. Στη συνέχεια, ο John απάντησε στην ερώτηση της Amy σχετικά με τον τρόπο χρήσης του x-default hreflang για ενημερώσεις νέων γλωσσών. Εξήγησε ότι εναπόκειται στον χρήστη να αποφασίσει ποια γλώσσα πρέπει να είναι η προεπιλεγμένη γλώσσα κάθε συνόλου σελίδων και δεν χρειάζεται να είναι η ίδια γλώσσα σε ολόκληρο τον ιστότοπο. Συνιστά επίσης να εστιάσετε περισσότερο στο τι λειτουργεί για τους χρήστες παρά στις εσωτερικές τους διαδικασίες κατά τον καθορισμό της γλώσσας που θα χρησιμοποιηθεί ως προεπιλογή (https://www.eliteenterprisesoftwareteam.com/what-is-happening-to- a-website-that- μη-ευρετηριασμένο/). Ο Alan, ο Gary και η Lizzi συζητούν τρία κοινά προβλήματα με τις κριτικές προϊόντων, την κατάργηση παλιού περιεχομένου και το κείμενο εικόνας που επηρεάζουν την κατάταξη αναζήτησης εικόνων. Η Lucy ρωτά "Γιατί μια ενημέρωση κριτικής προϊόντος θα επηρεάσει το περιεχόμενο χωρίς κριτική;" Ο Allen προτείνει ότι εάν υπάρχει ευρεία επίδραση στον ιστότοπο, είναι απίθανο να οφείλεται σε κριτική προϊόντος, αλλά σε άλλη άσχετη ενημέρωση. Ο Anonymous ρώτησε "Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να αφαιρέσετε παλιό περιεχόμενο και να αποτρέψετε την ευρετηρίασή του;" Ο Gary πρότεινε είτε να αφαιρέσετε εντελώς τη σελίδα και να δώσετε στην τοποθεσία της έναν κωδικό κατάστασης 404 ή 410 όταν απενεργοποιηθεί, ή να την ανακατευθύνετε στις ακόμα Παρόμοιες σελίδες που μπορούν να βοηθήσουν οι χρήστες πετυχαίνουν τους στόχους τους. Τέλος, ο Sean B ρωτά «Το κείμενο σε μια εικόνα επηρεάζει την κατάταξη στην αναζήτηση εικόνων», ειδικά για την εκτύπωση T-shirt; Τελικά, είπε η Lizzi, εξαρτάται από το τι έχει νόημα για τους χρήστες, όχι τις μηχανές αναζήτησης. Ο Akshay Kumar Sharma και ο Alfonso έθεσαν δύο σχετικές ερωτήσεις σχετικά με τη βελτίωση του SEO: Είναι επωφελές για τις τοπικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν πολλούς τοπικούς ιστότοπους καταχώρισης; Και, οι παράμετροι ερωτήματος που προστίθενται στις διευθύνσεις URL ιστότοπων είναι κακές για το SEO; Ο Alan απάντησε ότι ενώ οι τοπικοί ιστότοποι καταχώρισης δεν είναι απαραίτητοι για τη βελτίωση του SEO, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να λάβουν περισσότερη επισκεψιμότητα που δεν σχετίζεται με την αναζήτηση. Ο John απάντησε ότι οι παράμετροι ερωτήματος που προστίθενται μόνο σε URL δεν είναι κακές για το SEO, εφόσον δεν προκαλούν εκθετική αύξηση στον αριθμό των URL που βρίσκονται στον ιστότοπο. Προτείνει ότι εάν ο ιστότοπος είναι μεγαλύτερος από το μεσαίο μέγεθος, είναι καλύτερο να μειωθεί ο αριθμός των παραμέτρων που προστίθενται.