Το Google Search Console Αναφορά απόδοσης επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν πώς οι χρήστες βρίσκουν τον ιστότοπό τους στο Google. Υπάρχουν δύο νέες βελτιώσεις στην αναφορά: φίλτρα κανονικής έκφρασης (regex) και βελτιωμένη λειτουργία σύγκρισης.
Με τα νέα φίλτρα τυπικής έκφρασης, οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργούν πιο σύνθετα ερωτήματα και φίλτρα που βασίζονται σε σελίδες. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι η επιχείρησή σας ονομάζεται "cats and dogs", αλλά μερικές φορές συντομεύεται σε "cats & dogs" ή ακόμα και "c&d". Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα φίλτρο regex για να καταγράψετε όλα τα ερωτήματα επωνυμίας ορίζοντας ένα φίλτρο regex: cats and dogs|cats & dogs|c&d
Ένα νέο φίλτρο τυπικών εκφράσεων στην αναφορά απόδοσης του Google Search Console σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε κανονικές εκφράσεις για να περιορίσετε το σύνολο δεδομένων σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ερώτημα ή ένα φίλτρο σελίδας, να επιλέξετε το αναπτυσσόμενο μενού και να επιλέξετε Προσαρμοσμένο για να χρησιμοποιήσετε ένα φίλτρο τυπικής έκφρασης.
Ωστόσο, μερικές φορές τα ερωτήματα και οι σελίδες δεν είναι διαθέσιμες σε αναφορές λόγω περιορισμών απορρήτου χρήστη ή αποθήκευσης. Για να βεβαιωθούμε ότι οι χρήστες μας το γνωρίζουν αυτό, προσθέσαμε μια ειδοποίηση που εμφανίζεται κάθε φορά που εφαρμόζεται ένα σχετικό φίλτρο σε ένα ερώτημα ή μια σελίδα.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη σελίδα του Κέντρου βοήθειας Φίλτρο τυπικής έκφρασης.
Από σήμερα, η λειτουργία σύγκρισης στις αναφορές απόδοσης του Google Search Console υποστηρίζει την επιλογή πολλαπλών μετρήσεων. Αυτό διευκολύνει τους χρήστες να βλέπουν τα αποτελέσματα δίπλα-δίπλα, διπλασιάζοντας σχεδόν τη διαθέσιμη περιοχή του πίνακα δεδομένων. Επιπλέον, η λειτουργία σύγκρισης υποστηρίζει πλέον νέα φίλτρα τυπικών εκφράσεων για ερωτήματα και σελίδες.

Αυτές οι νέες βελτιώσεις θα βοηθήσουν τους χρήστες να αποκτήσουν μεγαλύτερη αξία από τις αναφορές απόδοσης και να εντοπίσουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα απόδοσης του ιστότοπού τους στο Google. Εάν έχετε ερωτήσεις ή απορίες, επικοινωνήστε με την Κεντρική Κοινότητα Αναζήτησης Google ή Twitter.