Η περίοδος των εορτών είναι περίοδος αιχμής για πολλούς εμπόρους. Η Google συνιστά σε αυτούς τους έμπορους να παρέχουν σχετικό περιεχόμενο και εικόνες υψηλής ποιότητας στις σελίδες προορισμού τους για να τονίσουν τη δραστηριότητα πωλήσεών τους. Μερικές από τις βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία σελίδων προορισμού περιλαμβάνουν τη δημιουργία σελίδων νωρίς. Συμμόρφωση με τις βέλτιστες πρακτικές, τα πρότυπα SEO και τους συνδέσμους σελίδων προορισμού από την αρχική σελίδα.
Η Google παρέχει τις ακόλουθες οδηγίες για τη βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για επαναλαμβανόμενα συμβάντα:
- Χρησιμοποιήστε μια επαναλαμβανόμενη διεύθυνση URL, όχι μια νέα διεύθυνση URL για κάθε συμβάν. Εκχωρήστε μια σημαντική διεύθυνση URL στη σελίδα προορισμού επαναλαμβανόμενου συμβάντος που αντικατοπτρίζει το συμβάν που χρησιμοποιείται κάθε χρόνο (για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε /sale/black-friday, όχι /sale/2020/black -Παρασκευή)
- Συμπεριλάβετε σχετικές και υψηλής ποιότητας εικόνες. Παρέχετε μια διαφάνεια με τη σύγχρονη παρουσίαση πωλήσεών σας. Κόψτε τα κενά γύρω από τις άκρες της εικόνας και βεβαιωθείτε ότι η εικόνα είναι οπτικά ελκυστική και καλής ποιότητας. Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με την ποιότητα εικόνας Δείτε τις Βέλτιστες πρακτικές των Εικόνων Google και τις Βασικές αρχές Ιστού Εικόνων.
- Κάντε ξανά ανίχνευση της σελίδας σας. Αφού ελέγξετε την εγκυρότητα των δομημένων δεδομένων σας, ζητήστε από την Google να ανιχνεύσει ξανά τη σελίδα σας για να γίνει ταχύτερη η ενημέρωση του περιεχομένου. (Σημείωση: Αυτό το εργαλείο τελεί υπό συντήρηση τη στιγμή της δημοσίευσης. αλλά ελπίζουμε να μπορέσουμε να το χρησιμοποιήσουμε ξανά σύντομα)
Η ομάδα Σχέσεων Αναζήτησης Google ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να απαντήσει σε ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι webmasters στο φόρουμ βοήθειας ή στο Twitter. Αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τους webmasters να λαμβάνουν απαντήσεις απευθείας από την ομάδα που είναι υπεύθυνη για την Αναζήτηση Google.