Η αναφορά δημιουργίας ευρετηρίου βίντεο είναι μια νέα αναφορά από το Google Search Console που βοηθά τους webmasters να κατανοήσουν την απόδοση των βίντεό τους στο Google και να εντοπίσουν πιθανούς τομείς βελτίωσης. Η αναφορά δείχνει την κατάσταση της ευρετηρίασης βίντεο σε έναν ιστότοπο, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των σελίδων στις οποίες η Google έχει εντοπίσει ένα βίντεο, των βίντεο που ευρετηριάστηκαν με επιτυχία και των προβλημάτων που εμποδίζουν την ευρετηρίαση των βίντεο. Αυτή η έκθεση θα κυκλοφορήσει σταδιακά τους επόμενους μήνες.
Η νέα αναφορά δημιουργίας ευρετηρίου βίντεο στο Search Console παρέχει δεδομένα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Google ευρετηριάζει τα βίντεο του ιστότοπού σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την αναφορά για να παρακολουθείτε τις σταθερές σελίδες βίντεο και να διασφαλίσετε ότι ενημερώνονται σωστά στο ευρετήριο Google. Αυτή η αναφορά διαφέρει από την αναφορά αποτελεσμάτων Video Rich, η οποία δείχνει την εγκυρότητα των στοιχείων δομημένων δεδομένων βίντεο. Το εργαλείο URL Inspection έχει επίσης ενημερωθεί για να σας επιτρέπει να ελέγχετε την κατάσταση ευρετηρίασης βίντεο μιας συγκεκριμένης σελίδας.
Η νέα ενότητα δημιουργίας ευρετηρίου σελίδων βίντεο στο εργαλείο επιθεώρησης URL παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Αναζήτηση Google ανιχνεύει και ευρετηριάζει τα βίντεό σας. Το εργαλείο εμφανίζει τη διεύθυνση URL του βίντεο, τη διεύθυνση URL της μικρογραφίας, την κατάσταση της σελίδας (ευρετηριασμένη ή όχι) και μια λίστα προβλημάτων που εμποδίζουν την ευρετηρίαση του βίντεο.
Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές ευρετηρίασης βίντεο, ανατρέξτε στον οδηγό βέλτιστων πρακτικών βίντεο. Εάν έχετε ερωτήσεις ή απορίες, επικοινωνήστε μαζί τους μέσω της Κεντρικής Κοινότητας Αναζήτησης Google ή στο Twitter.
Η Google εργάζεται συνεχώς για να κάνει την εμπειρία αναζήτησης πιο σχετική και χρήσιμη για όλους. Με αυτό το πνεύμα, εισάγουμε δύο νέες λειτουργίες στο Google Search Console για να σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε πώς εμφανίζεται ο ιστότοπός σας στα αποτελέσματα αναζήτησης τόσο σε επιτραπέζιους όσο και σε κινητές συσκευές.
Η πρώτη είναι μια αναφορά σχετικά με την κατάσταση AMP (Accelerated Mobile Pages) του ιστότοπού σας. Αυτή η αναφορά σάς δείχνει ποιες από τις σελίδες σας είναι έγκυρες σελίδες AMP και εάν έχουν σφάλματα που πρέπει να διορθωθούν. Μπορείτε να βρείτε την αναφορά Κατάσταση AMP στο μενού "Εμφάνιση αναζήτησης" στο Search Console.
Η δεύτερη νέα δυνατότητα είναι μια αναφορά για τα δομημένα δεδομένα του ιστότοπού σας. Αυτή η αναφορά σάς δείχνει ποιες από τις σελίδες σας έχουν δομημένα δεδομένα (όπως κριτικές, πληροφορίες τιμών ή πληροφορίες συμβάντων) και εάν υπάρχουν σφάλματα που πρέπει να διορθωθούν. Μπορείτε να βρείτε την αναφορά δομημένων δεδομένων στο μενού "Εμφάνιση αναζήτησης" στο Search Console.