Ανάλυση της πτώσης στην επισκεψιμότητα αναζήτησης Google

July 20, 2021

Αν ανοίξετε το Search Console και διαπιστώσετε ότι η επισκεψιμότητα της Αναζήτησης Google έχει μειωθεί, μην πανικοβληθείτε. Σε αυτήν την ανάρτηση ιστολογίου, θα συζητήσουμε μερικούς από τους λόγους για τους οποίους μπορεί να έχει μειωθεί η επισκεψιμότητά σας και πώς να χρησιμοποιήσετε την αναφορά απόδοσης της Search Console και το Google Trends για να ξεκινήσετε τον εντοπισμό σφαλμάτων της πτώσης επισκεψιμότητας Αναζήτησης. Υπάρχουν πέντε κύριες αιτίες για τη μείωση της επισκεψιμότητας αναζήτησης: 1. Μια αλλαγή στον αλγόριθμο της Google 1. Μια μη αυτόματη ενέργεια από την Google 1. Τεχνικά ζητήματα στον ιστότοπό σας 1. Αλλαγές στη συμπεριφορά του ερευνητή 1. Εποχικότητα Οι περισσότερες από αυτές τις αιτίες μπορούν να αντιστραφούν, αλλά μπορεί να μην είναι εύκολο να καταλάβετε τι ακριβώς συνέβη στον ιστότοπό σας. Ωστόσο, η χρήση της αναφοράς απόδοσης και του Google Trends μπορεί να σας βοηθήσει να πάρετε μια ιδέα για το τι επηρεάζει την επισκεψιμότητά σας. Το κείμενο συζητά τέσσερις διαφορετικούς τύπους ζητημάτων που μπορεί να οδηγήσουν σε μείωση της επισκεψιμότητας από την Αναζήτηση Google: τεχνικά ζητήματα, ζητήματα ασφάλειας, μη αυτόματες ενέργειες και αλγοριθμικές αλλαγές. Τα τεχνικά ζητήματα είναι σφάλματα που εμποδίζουν την Google από την ανίχνευση, την ευρετηρίαση ή την προβολή των σελίδων σας στους χρήστες. Στα παραδείγματα περιλαμβάνονται η διαθεσιμότητα διακομιστή, η ανάκτηση του robots.txt και τα σφάλματα που δεν βρέθηκε η σελίδα. Τα τεχνικά προβλήματα μπορεί να είναι σε ολόκληρο τον ιστότοπο (π.χ. ο ιστότοπός σας δεν λειτουργεί) ή σε ολόκληρη τη σελίδα (π.χ. μια εσφαλμένη ετικέτα noindex). Τα ζητήματα ασφαλείας μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε μειωμένη επισκεψιμότητα από την Αναζήτηση Google. Εάν ο ιστότοπός σας επηρεάζεται από απειλή για την ασφάλεια, η Google ενδέχεται να προειδοποιήσει τους χρήστες προτού φτάσουν στον ιστότοπό σας με παρενθετικές σελίδες ή άλλες προειδοποιήσεις. Αυτό μπορεί να μειώσει τον αριθμό των ατόμων που καταλήγουν να επισκέπτονται τον ιστότοπό σας. Οι μη αυτόματες ενέργειες είναι μια άλλη πιθανή αιτία μειωμένης επισκεψιμότητας από την Αναζήτηση Google. Εάν ο ιστότοπός σας δεν συμμορφώνεται με τις οδηγίες της Google, ορισμένες ή όλες οι σελίδες σας ενδέχεται να παραληφθούν εντελώς από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό γίνεται μέσω μιας μη αυτόματης ενέργειας από την Google. Τέλος, οι αλγοριθμικές αλλαγές μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε μειωμένη επισκεψιμότητα από την Αναζήτηση Google. Η Google βελτιώνει συνεχώς τους αλγόριθμους της και αυτό μπορεί μερικές φορές να αλλάξει την απόδοση των σελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για να παρακολουθείτε τις μελλοντικές ενημερώσεις, μπορείτε να εγγραφείτε στη σειρά Ειδήσεων Αναζήτησης Google στο YouTube ή να τις ακολουθήσετε στο Twitter. Η διακοπή ενδιαφέροντος αναζήτησης αναφέρεται σε αλλαγές στη συμπεριφορά των χρηστών που οδηγούν σε μείωση της ζήτησης για ορισμένα ερωτήματα. Αυτό μπορεί να είναι αποτέλεσμα μιας νέας τάσης ή εποχικότητας. Για να κατανοήσετε τι προκάλεσε τη μείωση της επισκεψιμότητάς σας, μπορείτε να δείτε την αναφορά απόδοσης του Search Console. Η αλλαγή του εύρους ημερομηνιών ώστε να περιλαμβάνει 16 μήνες θα σας βοηθήσει να δείτε εάν η πτώση είναι μέρος μιας ετήσιας τάσης ή κάτι άλλο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Search Analytics API για να αντλήσετε δεδομένα και να τα αποθηκεύσετε για περαιτέρω ανάλυση. Αν δείτε πτώση στην επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας, υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να διερευνήσετε την αιτία. Πρώτα, συγκρίνετε την περίοδο της πτώσης με μια παρόμοια περίοδο στο παρελθόν για να δείτε τι ακριβώς άλλαξε. Φροντίστε να κάνετε κλικ σε όλες τις καρτέλες στο Google Search Console για να μάθετε αν η αλλαγή συνέβη μόνο για συγκεκριμένα ερωτήματα, διευθύνσεις URL, χώρες, συσκευές ή εμφανίσεις αναζήτησης. Στη συνέχεια, αναλύστε διαφορετικούς τύπους αναζήτησης ξεχωριστά για να κατανοήσετε αν η πτώση συνέβη στην Αναζήτηση στον ιστό, στις Εικόνες Google ή στην καρτέλα Βίντεο ή Ειδήσεις. Μπορείτε να βρείτε οδηγίες για το πώς να το κάνετε αυτό στο εκπαιδευτικό βίντεο Search Console που συνδέεται παρακάτω. Εάν ανακαλύψετε ότι υπάρχουν τεχνικά ζητήματα, ζητήματα ασφάλειας ή μη αυτόματες ενέργειες που εφαρμόζονται στον ιστότοπό σας, ανατρέξτε στον σύνθετο οδηγό του Search Console που συνδέεται παρακάτω για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο επίλυσής τους. Εάν θέλετε να κάνετε το παραπάνω μίλι, χρησιμοποιήστε το Google Trends{rel="nofollow"} για να σας βοηθήσει να καταλάβετε εάν η πτώση είναι μια ευρύτερη τάση ή εάν συμβαίνει μόνο για εσάς ιστοσελίδα. Αυτές οι αλλαγές μπορεί να προκληθούν από δύο κύριους παράγοντες: 1. Μια διακοπή ενδιαφέροντος αναζήτησης ή ένα νέο προϊόν. Εάν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στο τι και στον τρόπο αναζήτησης των χρηστών (για παράδειγμα, μια πανδημία), οι άνθρωποι μπορεί να αρχίσουν να αναζητούν διαφορετικά ερωτήματα ή να χρησιμοποιούν τις συσκευές τους για διαφορετικούς σκοπούς. Επιπλέον, εάν πουλάτε μια συγκεκριμένη επωνυμία στο διαδίκτυο, μπορεί να υπάρχει ένα νέο ανταγωνιστικό προϊόν που κανιβαλίζει τα ερωτήματα αναζήτησής σας. 1. Εποχικότητα{rel="nofollow"}. Για παράδειγμα, ο ιστότοπος rhythm of food{rel="nofollow"} δείχνει ότι τα ερωτήματα σχετικά με τα τρόφιμα είναι πολύ εποχιακά: οι άνθρωποι αναζητούν δίαιτες τον Ιανουάριο, η γαλοπούλα τον Νοέμβριο , και σαμπάνια τον Δεκέμβριο. Οι διαφορετικοί κλάδοι έχουν διαφορετικά επίπεδα εποχικότητας. Για να αναλύσετε τις τάσεις σε διαφορετικούς κλάδους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Trends, το οποίο παρέχει πρόσβαση σε ένα σε μεγάλο βαθμό αφιλτράριστο δείγμα πραγματικών αιτημάτων αναζήτησης που υποβάλλονται στην Google. Είναι ανωνυμοποιημένο, κατηγοριοποιημένο και συγκεντρωτικό. Αυτό επιτρέπει στην Google να εκδηλώνει ενδιαφέρον για θέματα από όλο τον κόσμο ή σε επίπεδο πόλης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Trends για να συγκρίνετε πολλούς όρους ταυτόχρονα και να δείτε πώς σχετίζονται μεταξύ τους με την πάροδο του χρόνου. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι θέλετε να παρακολουθείτε αναφορές για "πράσινα smoothies" και "smoothies από kale". Θα μπορούσατε να εισαγάγετε αυτούς τους όρους στο Google Trends και να δείτε ότι τα "πράσινα smoothies" αναζητούνται πολύ πιο συχνά από τα "καλά γλυκά smoothies". Θα μπορούσατε επίσης να δείτε αιχμές στις αναζητήσεις και για τους δύο όρους κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων περιόδων του έτους. Εκτός από τη σύγκριση πολλών όρων, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Google Trends για να συγκρίνετε το ενδιαφέρον της περιοχής σε ένα θέμα. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που αποστέλλει πράσινα smoothies σε όλη τη χώρα. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το Google Trends για να δείτε ποιες περιοχές της χώρας αναζητούν πιο συχνά πράσινα smoothies. Θα μπορούσατε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Google Trends για να συγκρίνετε το ενδιαφέρον για πράσινα smoothies με την πάροδο του χρόνου. Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να παρακολουθείτε αναφορές για "πράσινα smoothies" και "smoothies από kale". Θα μπορούσατε να εισαγάγετε αυτούς τους όρους στο Google Trends και να δείτε ότι τα "πράσινα smoothies" αναζητούνται πολύ πιο συχνά από τα "καλά γλυκά smoothies". Θα μπορούσατε επίσης να δείτε αιχμές στις αναζητήσεις και για τους δύο όρους κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων περιόδων του έτους. Εκτός από τη σύγκριση πολλών όρων, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Google Trends για να συγκρίνετε το ενδιαφέρον της περιοχής σε ένα θέμα. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που αποστέλλει πράσινα smoothies σε όλη τη χώρα. Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το Google Trends για να δείτε ποιες περιοχές της χώρας αναζητούν πιο συχνά πράσινα smoothies.
Ελέγξτε τα ερωτήματα που οδηγούν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας για να δείτε αν έχουν σαφείς πτώσεις σε διαφορετικές περιόδους του έτους. Στο παρακάτω παράδειγμα, μπορείτε να δείτε τρεις τύπους τάσεων: 1. Η Τουρκία έχει έντονη εποχικότητα, που κορυφώνεται κάθε χρόνο τον Νοέμβριο. 2. Το κοτόπουλο δείχνει κάποια εποχικότητα, αλλά λιγότερο τονισμένο. 3. Ο καφές είναι πολύ πιο σταθερός. φαίνεται ότι οι άνθρωποι το χρειάζονται όλο το χρόνο. Και επειδή είστε ήδη στο Google Trends, ίσως θελήσετε να ελέγξετε μερικές άλλες ενδιαφέρουσες πληροφορίες που μπορεί να σας βοηθήσουν με την επισκεψιμότητα της Αναζήτησης: * **Ελέγξτε τα κορυφαία ερωτήματα στην περιοχή σας και συγκρίνετε τα με τα ερωτήματα από τα οποία λαμβάνετε επισκεψιμότητα **, όπως φαίνεται στην αναφορά απόδοσης του Search Console. Εάν λείπουν ερωτήματα από την επισκεψιμότητά σας, ελέγξτε αν έχετε περιεχόμενο για αυτό το θέμα και βεβαιωθείτε ότι ανιχνεύεται και ευρετηριάζεται. Η Google κυκλοφόρησε μια νέα συμβουλή για να βοηθήσει τους webmasters να προετοιμάσουν τους ιστότοπούς τους για αυξανόμενα σχετικά ερωτήματα. Η συμβουλή είναι να ελέγξετε ερωτήματα που σχετίζονται με σημαντικά θέματα. Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας το Search Console{rel="nofollow"} και κοιτάζοντας την [αναφορά ερωτήματος αναζήτησης](https:/ /support.google.com/webmasters/answer/6093347){rel="nofollow"}. Αυτή η αναφορά μπορεί να σας βοηθήσει να εμφανίσετε σχετικά ερωτήματα και να προετοιμάσετε τον ιστότοπό σας για αυτά προσθέτοντας σχετικό περιεχόμενο. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μπορείτε να τις ρωτήσετε στην Κοινότητα του Κέντρου αναζήτησης{rel="nofollow"} ή [στο Twitter](https://twitter. com/googlesearchc){rel="nofollow"}.

Ένας νέος τρόπος για να ενεργοποιήσετε βασικές στιγμές βίντεο στην Αναζήτηση
Από την πρώτη κυκλοφορία του το 2019, η Google συνέχισε να επεκτείνει και να βελτιώνει τη λειτουργία. Η εταιρεία έχει εξελίξει τη σχεδίαση και έφερε σημαντικές στιγμές σε περισσότερα βίντεο, συμπεριλα...
Διαβάστε περισσότερα
Προσελκύστε τους αγοραστές σας με τη σελίδα καταχώρισής σας στην Αναζήτηση Google.
Αξιοποιήστε στο έπακρο το καρουζέλ συμφωνιών Αναζήτησης Google δημιουργώντας σελίδες συμφωνιών για πρόσθετες δραστηριότητες πωλήσεων και ακολουθώντας αυτές τις βέλτιστες πρακτικές. Δημιουργήστε μια σε...
Διαβάστε περισσότερα