Πριν από ένα χρόνο, οι Webmasters της Google ανακοίνωσαν ότι θα μετονομάσουν το Κέντρο Αναζήτησης Google και θα λανσάρουν έναν νέο ιστότοπο. Φέτος, εργάζονται για τη βελτίωση του περιεχομένου, τη σύνταξη νέας τεκμηρίωσης, τη μετεγκατάσταση του ιστολογίου τους και την ανάπτυξη μιας νέας λίστας ελέγχου.
Συνεργάζονται με την εσωτερική ομάδα SEO για να βελτιώσουν το περιεχόμενό τους. Έγραψαν πολλά νέα έγγραφα και μετέφεραν 13 τοπικά ιστολόγια. Ανέπτυξαν επίσης μια νέα καταχώριση για την αρχική τους σελίδα.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την πρόοδό τους εδώ: https://search-off-the-record.libsyn.com/launching-google-search-central-step-by-step
Το Κέντρο Αναζήτησης Google επικοινώνησε πρόσφατα με έναν επαγγελματία SEO για να βοηθήσει στη βελτίωση του περιεχομένου του ιστότοπου. Το SEO βοήθησε στη μετεγκατάσταση χιλιάδων URL, στον εντοπισμό κατεστραμμένων ανακατευθύνσεων και στη διασφάλιση της σωστής δρομολόγησης της κυκλοφορίας στον νέο ιστότοπο. Συνεργάστηκαν επίσης με την Google για να βελτιώσουν τα στοιχεία τίτλου και τις περιγραφές σε περισσότερες από 200 σελίδες.
Το έργο ξεκινά με τα αρχεία προτεραιότητας που βλέπουν πιο συχνά οι αναγνώστες ή εκείνα που κρίνεται πιθανό να δημιουργήσουν περισσότερη επισκεψιμότητα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο στόχος είναι να deoptimize επισκεψιμότητα (π.χ. στην περίπτωση των ερευνητών που παρέχουν σχόλια, θέλουν να καταργήσουν τις σελίδες μας που σχετίζονται μόνο με [κατάργηση από τον κάτοχο ιστότοπου] (https://developers.google) .com/ αναζήτηση /docs/crawling-indexing/remove-information){rel="nofollow"}).
Το να κάνετε SEO στο Google είναι πραγματικό πράγμα - ακόμα κι αν σημαίνει ότι το κάνετε για το Search Central για όλους τους ιστότοπούς σας. Προσεγγίζουμε αυτό το έργο όπως κάθε άλλο έργο σε πολλούς άλλους ιστότοπους μάρκετινγκ, περιεχομένου και προϊόντων της Google. Αυτή η προσέγγιση είναι συχνά η ίδια με όλους τους άλλους στον κλάδο - υποστηρίζεται από οδηγίες, βέλτιστες πρακτικές και εμπειρία. Ωστόσο, διαθέτουμε περιορισμένα εργαλεία, δεδομένα και πληροφορίες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να κάνουμε αυστηρή διαφοροποίηση μεταξύ της Αναζήτησης Google και των ατόμων που κάνουν SEO στο Google. Αυτό μας βοηθά να διασφαλίσουμε ότι δεν θα έχουμε αθέμιτο πλεονέκτημα.
Η βοήθεια με μια μετεγκατάσταση στο Κέντρο αναζήτησης είναι όπως κάθε άλλη μετεγκατάσταση που βοηθάμε. Ολοκληρώσαμε την έρευνα λέξεων-κλειδιών και τη βελτιστοποίηση μεταδεδομένων για βασικές σελίδες, βοηθήσαμε στη χαρτογράφηση ανακατεύθυνσης και ανακατευθύνσεις QA και δημιουργήσαμε έναν πίνακα ελέγχου του Google Data Studio για να βοηθήσουμε στην παρακολούθηση της προόδου και στην ολοκλήρωση της ανάλυσης μετά τη μετεγκατάσταση. Ξέρετε, η τυπική λίστα ελέγχου μετάβασης SEO.
Είναι επίσης ενδιαφέρον να δούμε την αντίδραση της κοινότητας SEO μετά τη μετανάστευση. Είμαστε ενεργοί στο Twitter και εγγραφούμε σε όλες τις δημοσιεύσεις SEO (τελικά είμαστε απλώς κανονικοί SEO), επομένως είναι υπέροχο να βλέπετε σχόλια, όλα τα άρθρα και να βρίσκεστε στο [Search Off The Record podcast](https:// pod.link /1512522198){rel="nofollow"}.
Η ομάδα Σχέσεων Αναζήτησης Google κυκλοφόρησε πρόσφατα νέα τεκμηρίωση σχετικά με την ευρετηρίαση και την ανίχνευση, συμπεριλαμβανομένης της ομαδοποίησης θεμάτων ανά θέμα, της δημοσίευσης νέας τεκμηρίωσης και της αναθεώρησης των οδηγιών για τα ακόλουθα θέματα:
- Απλοποιήθηκε η εισαγωγή της σελίδας robots.txt για να κατανοήσετε καλύτερα τι είναι ρομπότ. txt και τη χρήση για την οποία προορίζεται, με διευρυμένες οδηγίες για create και Ενημερώθηκε αρχείο robots.txt.
- Προστέθηκε νέα καθοδήγηση σχετικά με [Πώς οι κωδικοί κατάστασης HTTP, τα σφάλματα δικτύου και DNS επηρεάζουν την Αναζήτηση Google] (https://developers.google.com/search/docs/crawling-indexing/http-network-errors){rel=" nofollow " }.
Η Google έχει επεκτείνει σημαντικά τις οδηγίες ανακατεύθυνσής της με διαφορετικούς τύπους ανακατευθύνσεων και τον αντίκτυπό τους στην Αναζήτηση Google. Η εταιρεία συνέταξε επίσης νέα τεκμηρίωση για τους χειριστές της Αναζήτησης Google και κυκλοφόρησε ένα νέο σύνολο οδηγιών ηλεκτρονικού εμπορίου της Αναζήτησης Google. Τέλος, ολοκλήρωσε τη μετεγκατάσταση και την ανακατεύθυνση 13 τοπικών γλωσσικών ιστολογίων, συμπεριλαμβανομένου περιεχομένου που χρονολογείται από το 2005.
Το Κέντρο Αναζήτησης Google κυκλοφόρησε ένα νέο γραφικό στοιχείο στην αρχική του σελίδα που προτείνει άρθρα με βάση έναν ρόλο που έχει επιλέξει ο χρήστης. Το widget είναι ένας πιο διαδραστικός τρόπος για να εξερευνήσετε πώς οι χρήστες μπορούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στην αναζήτηση.
Για να δημιουργήσει μια διαδρομή μάθησης, η Google ανέλυσε το κοινό της και παρατήρησε ότι οι χρήστες που προσγειώθηκαν στην αρχική σελίδα ήθελαν να ξεκινήσουν ή να μάθουν περισσότερα γενικά (σε αντίθεση με τους χρήστες που προσγειώνονται σε βαθιές διευθύνσεις URL με συγκεκριμένες ερωτήσεις). Με αυτήν τη διαδραστική διαδρομή μάθησης, η Google ελπίζει ότι οι νέοι χρήστες (συμπεριλαμβανομένων των SEO, των digital marketers, των ιδιοκτητών επιχειρήσεων) θα μπορούν πλέον να εξερευνούν περιεχόμενο στο Google Search Central με πιο απλοποιημένο και δομημένο τρόπο.
Η Google έχει ακούσει επίσης πολλά αιτήματα SEO για πόρους για κοινό που δεν είναι SEO. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται μια συγκεκριμένη διαδρομή μάθησης ή ιστότοπο χρησιμοποιώντας την προκαθορισμένη "?card=owner" παράμετρο στη διεύθυνση URL Λίστα ελέγχου κατόχου Ένα απλοποιημένο γραφικό βοηθά στην εισαγωγή της συνάρτησης αναζήτησης με πιο διαισθητικό τρόπο, καθιστώντας ευκολότερο τον εντοπισμό της λειτουργίας. Η Google εξακολουθεί να επαναλαμβάνει τα γραφικά στοιχεία, επομένως οι χρήστες πιθανότατα θα δουν περισσότερες αλλαγές και βελτιώσεις τους επόμενους μήνες.
Σύμφωνα με την Google, τα κλικ σε περιεχόμενο που μεταφέρθηκαν από την Αναζήτηση Google στο Κέντρο Αναζήτησης Google αυξήθηκαν κατά 240% μεταξύ Ιανουαρίου 2021 και Οκτωβρίου 2021 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία απέδωσε την αύξηση στη μετεγκατάσταση και τον επανασχεδιασμό του ιστολογίου Search Central, που είχε ως αποτέλεσμα υψηλότερα κλικ και εμφανίσεις. Αυτά τα δεδομένα περιλαμβάνουν μόνο αγγλόφωνα ιστολόγια Webmaster Central, καθώς η εταιρεία μόλις ολοκλήρωσε τη μετεγκατάσταση 13 τοπικών ιστολογίων. Η Google θα συνεχίσει να παρακολουθεί την επισκεψιμότητα ιστολογίου Search Central για να κατανοήσει πώς η μετεγκατάσταση ιστολογίου τοπικής γλώσσας επηρεάζει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου.
Η Google ενημέρωσε πρόσφατα τα εργαλεία webmaster της, που τώρα ονομάζεται Κέντρο Αναζήτησης Google. Αυτή η ενημέρωση περιλαμβάνει νέο όνομα, σχεδιασμό και ορισμένες νέες δυνατότητες. Ο στόχος της ενημέρωσης είναι να διευκολύνει την πρόσβαση και τη χρήση αυτών των εργαλείων.
Μέχρι στιγμής, η ανταπόκριση ήταν θετική. Μέσα σε ένα μήνα από την ενημέρωση, οι χρήστες άρχισαν να χρησιμοποιούν το νέο όνομα Google Search Central. Το ενδιαφέρον για το νέο όνομα έχει ξεπεράσει το ενδιαφέρον για το παλιό όνομα, Google Webmaster Central.
Η μετάφραση αναρτήσεων ιστολογίου χρειαζόταν μήνες, αλλά στον νέο μας ιστότοπο, το μεταφρασμένο περιεχόμενο είναι διαθέσιμο εντός ημερών. "
Το ιστολόγιο Google Webmaster Central πρόσφατα υποβλήθηκε σε αλλαγή επωνυμίας και μετεγκατάσταση ιστότοπου. Όπως με κάθε μεγάλη κυκλοφορία, ορισμένα πράγματα δεν πήγαν όπως είχε προγραμματιστεί. Για παράδειγμα, η μετεγκατάσταση ιστολογίων τοπικής γλώσσας χρειάστηκε περισσότερο από το αναμενόμενο και είχε άλλα προβλήματα, όπως σπασμένα σενάρια Python.
Παρά τις προκλήσεις, η ομάδα έχει μάθει πολλά από την εμπειρία. Συνειδητοποιούν ότι οι γλώσσες είναι δύσκολες και ότι η μετακίνηση ενός ιστότοπου σε μία γλώσσα είναι αρκετά δύσκολη. Η προσθήκη 13 άλλων τοπικών ιστοτόπων με τα δικά τους μοτίβα URL και ξεχωριστές ανακατευθύνσεις JavaScript δημιουργεί περισσότερα προβλήματα.
Η ομάδα έμαθε επίσης ότι θα έπρεπε πραγματικά να τρώνε τη δική τους τροφή για σκύλους - αποδεικνύεται ότι οι ανακατευθύνσεις JavaScript είναι εξίσου καλές με τις μετα-ανακατευθύνσεις. Να ασκούν δηλαδή αυτό που κηρύττουν! Συνολικά, το rebranding και η μετεγκατάσταση του ιστότοπου ήταν μια εμπειρία που άνοιξε τα μάτια της ομάδας και μερικά πολύτιμα μαθήματα αντλήθηκαν στην πορεία.
Το RSS εξακολουθεί να είναι τόσο δημοφιλές που η ομάδα έπρεπε να το προσθέσει σε νέο ιστολόγιο. Η μετάβαση στο SEO ή η κατάργηση του SEO από έναν ιστότοπο μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά μερικές φορές είναι απαραίτητο να καταγράψετε καλή επισκεψιμότητα. Η εργασία με SEO σε έναν ιστότοπο σχετικά με το SEO μπορεί να βλάψει τον εγκέφαλό σας: βελτιστοποιείτε πράγματα που μιλούν για βελτιστοποίηση πραγμάτων.