Έχουμε ακούσει από χρήστες ότι προτιμούν λεπτομερείς, σε βάθος κριτικές με στοιχεία ότι το προϊόν έχει όντως δοκιμαστεί. Σε απάντηση, ενημερώσαμε τον αλγόριθμο κατάταξης αναζήτησης για να δώσουμε προτεραιότητα στο αυθεντικό, χρήσιμο περιεχόμενο. Σήμερα, κυκλοφορούμε άλλη μια ενημέρωση για να βελτιώσουμε περαιτέρω την ικανότητά μας να εντοπίζουμε κριτικές προϊόντων υψηλής ποιότητας. Αυτό θα διευκολύνει τους χρήστες να βρουν ορθές συμβουλές αγοράς και θα ανταμείψουν τους δημιουργούς που είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν.
Η ενημέρωση, η οποία θα κυκλοφορήσει τις επόμενες εβδομάδες, θα μπορούσε να επηρεάσει την κατάταξη κριτικών προϊόντων στην αγγλική γλώσσα για πολλούς ιστότοπους. Μέχρι στιγμής, έχουμε δει οι αρχικές αλλαγές μας να έχουν θετικό αντίκτυπο στο αγγλόφωνο οικοσύστημα και στους διαδικτυακούς αγοραστές. Σκοπεύουμε να ανοίξουμε υποστήριξη κριτικών προϊόντων σε περισσότερες γλώσσες στο μέλλον.
Εάν δημιουργείτε κριτικές προϊόντων σε οποιαδήποτε γλώσσα, σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τις βέλτιστες πρακτικές κριτικών προϊόντων για να βοηθήσετε το περιεχόμενό σας να έχει τη μεγαλύτερη απήχηση.
Η Google ενημέρωσε πρόσφατα την πολιτική ελέγχου προϊόντων της και έλαβε ορισμένες ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο εφαρμογής αυτών των ενημερώσεων σε κριτικές πολλών προϊόντων. Σε απάντηση, η Google είπε ότι η ενημέρωση ισχύει για όλες τις μορφές περιεχομένου κριτικής και μοιράστηκε ορισμένες βέλτιστες πρακτικές για τη σύνταξη κριτικών υψηλής ποιότητας.
Όταν προτείνετε ένα προϊόν ως το καλύτερο συνολικά ή το καλύτερο για έναν συγκεκριμένο σκοπό, η Google συνιστά να μοιραστείτε με τους αναγνώστες γιατί πιστεύετε ότι το προϊόν είναι καλύτερο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει συζήτηση για το πώς το προϊόν διαφέρει από άλλα προϊόντα στην αγορά ή γιατί το προϊόν είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για τη συνιστώμενη χρήση του. Αποδεικτικά στοιχεία από πρώτο χέρι με τη μορφή τεστ ή συγκριτικών αποτελεσμάτων μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην υποστήριξη αυτών των ισχυρισμών.
Ως συνέχεια της πιο πρόσφατης ενημέρωσης σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Αναζήτηση Google χειρίζεται τις κριτικές προϊόντων, η εταιρεία διευκρίνισε ότι η σύνταξη εμπεριστατωμένων κριτικών μεμονωμένων προϊόντων και μιας λίστας κατάταξης υψηλής ποιότητας σχετικών προϊόντων μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας για καλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης..