Η Google εισήγαγε ένα νέο σύστημα για τη δημιουργία τίτλων για ιστοσελίδες. Το νέο σύστημα έχει σχεδιαστεί για να δημιουργεί τίτλους που είναι πιο σχετικοί με το περιεχόμενο της σελίδας, ανεξάρτητα από το συγκεκριμένο ερώτημα. Το νέο σύστημα χρησιμοποιεί κείμενο που οι άνθρωποι μπορούν να δουν οπτικά όταν φτάνουν σε μια ιστοσελίδα, συμπεριλαμβανομένου του κύριου οπτικού τίτλου ή επικεφαλίδας, περιεχομένου εντός «
` ετικέτες ή άλλες ετικέτες κεφαλίδων και περιεχόμενο που είναι μεγάλο και εμφανές μέσω της χρήσης θεραπειών στυλ. Η Google ανακοίνωσε μια ενημέρωση για τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούν τίτλους σελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η ενημέρωση έχει σχεδιαστεί για να παράγει πιο ευανάγνωστους και προσβάσιμους τίτλους για σελίδες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η Google μπορεί να προσθέσει ονόματα τοποθεσιών όπου αυτό θεωρείται χρήσιμο. Σε άλλες περιπτώσεις, όταν αντιμετωπίζουν έναν εξαιρετικά μεγάλο τίτλο, μπορεί να επιλέξουν το πιο σχετικό τμήμα αντί να ξεκινήσουν από την αρχή και να περικόψουν πιο χρήσιμα μέρη. Αυτή η αλλαγή είναι μόνο ένα μέρος των προσπαθειών της Google να κάνει τα αποτελέσματα αναζήτησης πιο φιλικά προς τον χρήστη. Προηγουμένως, είχαν εξηγήσει γιατί δεν χρησιμοποιούσαν απλώς την ετικέτα τίτλου HTML - επειδή οι ετικέτες τίτλου HTML δεν περιγράφουν πάντα καλά μια σελίδα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους λόγους, όπως ο τίτλος που είναι πολύ μεγάλος, "γεμισμένος" με λέξεις-κλειδιά ή απλώς δεν έχει τελείως ετικέτα τίτλου. Στόχος της Google είναι τα αποτελέσματα αναζήτησής τους να είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικά προς τον χρήστη, ώστε οι χρήστες να βρίσκουν αυτό που αναζητούν γρήγορα και εύκολα. Αυτή η τελευταία ενημέρωση είναι μόνο ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Σύμφωνα με μια πρόσφατη αλλαγή, ο Danny Sullivan του Search Liaison αναφέρει ότι η εστίαση στη δημιουργία εξαιρετικών ετικετών τίτλων HTML εξακολουθεί να ισχύει. Η κύρια συμβουλή προς τους ιδιοκτήτες ιστότοπων παραμένει η ίδια: επικεντρωθείτε στη δημιουργία εξαιρετικών ετικετών τίτλων HTML. Αυτό συμβαίνει επειδή, από όλους τους τρόπους με τους οποίους δημιουργούμε τίτλους, το περιεχόμενο από ετικέτες τίτλου HTML εξακολουθεί να είναι μακράν το πιο πιθανό χρησιμοποιούμενο, περισσότερο από το 80% των περιπτώσεων. Όπως συμβαίνει με κάθε σύστημα, οι τίτλοι που δημιουργούν δεν θα είναι πάντα τέλειοι. Καλωσορίζουμε οποιαδήποτε σχόλια στα [φόρουμ] μας (https://support.google.com/webmasters/thread/122879386/your-feedback-on-titles-shown-in-search-results){rel='nofollow'} .