Τεχνικές σημειώσεις για την αποφυγή της αποευρετηρίασης Google

Αυτό είναι το 3ο άρθρο μας στη σειρά άρθρων μας σχετικά με την αποευρετηρίαση Google και πώς να την αποφύγετε. Αν δεν έχετε ήδη διαβάσει τις 2 πρώτες αναρτήσεις, σταματήστε τώρα και ελέγξτε το πρώτο άρθρο εδώ και μετά το δεύτερο άρθρο σε αυτήν τη διεύθυνση πριν συνεχίσετε με αυτήν την ανάρτηση.

Σε αυτήν την ανάρτηση θα συζητήσουμε τεχνικά θέματα και ζητήματα που σχετίζονται με το δίκτυο/IP που πρέπει να γνωρίζετε για να διατηρήσετε ένα δίκτυο ιστολογίου μηδενικού αποτυπώματος και να αποφύγετε την αποπροσαρμογή ευρετηρίου από την Google.

1. Μην φιλοξενείτε όλους τους τομείς σας στην ίδια IP

Αυτό είναι το πιο προφανές από όλα. Πριν από 10 χρόνια οι άνθρωποι αγόραζαν ένα απλό hosting με απεριόριστους τομείς addon και στη συνέχεια φιλοξενούσαν όλους τους ιστότοπούς τους σε μία μόνο IP χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά αυτές οι μέρες είναι αρχαία ιστορία.

2. Μην φιλοξενείτε στην ίδια κατηγορία C

Αυτή είναι η όλη ιδέα πίσω από τους πρώτους παρόχους φιλοξενίας SEO. Σε γενικές γραμμές, ένας αποκλειστικός διακομιστής χρησιμοποιούσε για τη λήψη IP που ήταν όλα από την ίδια κατηγορία C. Έτσι, αποφεύγοντας να έχουν IP από την ίδια κατηγορία C, οι άνθρωποι ξεγελούσαν την Google να πιστεύει ότι οι ιστότοποί τους δεν φιλοξενούνται όλοι στον ίδιο αποκλειστικό διακομιστή.

3. Αποφύγετε τους παρόχους φιλοξενίας SEO που παρέχουν μόνο διαφορετικές IP κατηγορίας C.

Αυτό μπορεί να προκαλέσει σοκ για κάποιους, αλλά η Google έχει μάθει από τα τελευταία χρόνια της κίνησης SEO και συνειδητοποίησε ότι πολλοί ειδικοί SEO χρησιμοποιούν φιλοξενίες SEO που παρέχουν διαφορετικές IP κατηγορίας C. Αλλά τεχνικά και από την άποψη της Google, αυτό είναι τόσο εύκολο να εντοπιστεί όσο η χρήση της ίδιας IP κατηγορίας C για όλους τους τομείς σας.

2 IP που βρίσκονται μόνο σε διαφορετική κατηγορία C ανήκουν πάντα στην ίδια εταιρεία. Έχουν πάντα την ίδια ακριβώς 2 πρώτη οκτάδα και σχεδόν πάντα έχουν τον ίδιο πίνακα δρομολόγησης Διαδικτύου.

Φανταστείτε να δημιουργήσετε ένα ιδιωτικό δίκτυο ιστολογίων που είναι όλα σε διαφορετικές IP κατηγορίας C και πιθανώς οι περισσότεροι από αυτούς να δείχνουν το ίδιο σύνολο ιστοτόπων. Μετά την πιο πρόσφατη ενημέρωση του Panda, αυτή είναι μια υπογραφή ενός δικτύου ιστολογίου SPAM, το οποίο η Google μπορεί εύκολα και εύκολα να εντοπίσει και θα καταλήξει στην αποπροσαρμογή όλων των τομέων σας το ένα μετά το άλλο.

4. Αποφύγετε τη φιλοξενία SEO που παρέχει απεριόριστους τομείς πρόσθετου

Οτιδήποτε είναι απεριόριστο είναι καλό αν είστε ο μόνος χρήστης, αλλά γίνεται πρόβλημα όταν αρχίζουν να το χρησιμοποιούν και άλλοι!

Για ένα δευτερόλεπτο σκεφτείτε άλλα άτομα που θα πήγαιναν γύρω και θα παραγγείλουν υπηρεσίες που συνοδεύονται από απεριόριστους τομείς. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν 1000 φθηνούς και ανεπιθύμητους τομείς που δεν αξίζουν καν να πληρώσουν για τη φιλοξενία και ως αποτέλεσμα στέλνουν ανεπιθύμητο περιεχόμενο σε οποιοδήποτε δίκτυο IP στο οποίο καταλήγουν.

Επομένως, το ερώτημα εδώ είναι εάν θέλετε να είστε στα ίδια δίκτυα IP με 1000 (απεριόριστους) φθηνούς και ανεπιθύμητους τομείς; Αποφύγετε τη φιλοξενία των τομέων σας σε παρόχους που επιτρέπουν φθηνούς τομείς και θα παραμείνετε υπό το ραντάρ της Google.

5. Σκόρπισε τους τομείς σας σε πολλά διαφορετικά κέντρα δεδομένων

Τα δίκτυα ιστολογίων με φυσική εμφάνιση είναι αυτό που πρέπει πάντα να στοχεύετε. Ένα φυσικό δίκτυο είναι όταν ένας τομέας λαμβάνει πολλούς διαφορετικούς συνδέσμους πίσω από πολλούς διαφορετικούς τομείς που φιλοξενούνται σε πολλά διαφορετικά κέντρα δεδομένων. Σκεφτείτε το αντίθετο, ένας ιστότοπος που λαμβάνει όλους τους συνδέσμους του από ένα μόνο μικρό κέντρο δεδομένων στην ανατολική ακτή των Η.Π.Α. (από όπου το 90% των παρόχων SEO Hosting έχουν τους αποκλειστικούς διακομιστές τους) δεν είναι αυτή μια συνταγή για απολογισμό;

6. Διασκορπίστε τους τομείς σας σε όλο τον κόσμο

Αυτό το στοιχείο ακολουθεί παρόμοια λογική με το στοιχείο με αριθμό 6. Ένα δίκτυο με φυσική εμφάνιση θα πρέπει να προέρχεται από όλο τον κόσμο με μεγαλύτερη εστίαση σε συνδέσμους που προέρχονται από την ίδια περιοχή με τους πιθανούς επισκέπτες σας.

7. Αποφύγετε πάρα πολλά παρόμοια αποτελέσματα rDNS

Το rDNS δεν είναι μεγάλη υπόθεση και είναι μεγάλη υπόθεση! Επιτρέψτε μου πρώτα να εξηγήσω τι είναι το rDNS και μετά θα συζητήσω γιατί κάνω ένα τόσο αντιφατικό σχόλιο!

Το rDNS είναι το αντίστροφο DNS. Ένας διακομιστής DNS παρέχει μια διεύθυνση IP για ένα όνομα τομέα, για παράδειγμα, η διεύθυνση IP για το Google.com είναι 216.58.220.96. Το rDNS από την άλλη πλευρά παρέχει ένα όνομα τομέα για μια IP.

Για παράδειγμα, η τιμή rDNS για το 216.58.220.96 είναι syd10s01-in-f0.1e100.net !

Το rDNS ελέγχεται πάντα από το κέντρο δεδομένων στο οποίο ανήκει αυτή η IP. Συνήθως χρησιμοποιείται για διακομιστές SMTP και για να βεβαιωθείτε ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που προέρχονται από μια IP σχετίζονται με τον τομέα στην ενότητα Από του τομέα.

Ορισμένα κέντρα δεδομένων δεν επιτρέπουν καμία αλλαγή στο rDNS σε αυτές τις περιπτώσεις το rDNS αποκαλύπτει πάντα το όνομα του κύριου παρόχου πίσω από την υποδομή. Ορισμένοι πάροχοι διασφαλίζουν ότι υπάρχει αμφίδρομη σχέση μεταξύ IP και τομέα (Κόλλα) και κάποιοι δεν τους ενδιαφέρει καθόλου! (στη γκάμα των IP μας έχουμε IP που είχαμε ορίσει το rDNS τους αστειευόμενοι στο BBC)

Η Google τα γνωρίζει όλα αυτά σχετικά με το rDNS και ως εκ τούτου η Google δεν χρησιμοποιεί rDNS για να καθορίσει την ιδιοκτησία της IP (καθώς υπάρχουν καλύτερες πηγές δεδομένων για αυτό) έχοντας πει ότι εάν η πλειονότητα των IP έχουν παρόμοια rDNS, αυτό θα μπορούσε να είναι ένδειξη μιας σχέσης Η Google μπορεί να λάβει υπόψη της. Ως εκ τούτου, το rDNS δεν είναι μεγάλη υπόθεση, καθώς οι περισσότεροι πάροχοι μπορούν να παίξουν με το rDNS τους και είναι μεγάλη υπόθεση εάν η πλειοψηφία του rDNS σας οδηγεί στον ίδιο πάροχο.

8. Εκτός εάν από μεγάλο πάροχο αποφύγετε IP που ανήκουν σε 1 εταιρεία

Στο προηγούμενο θέμα συζητήσαμε το rDNS και ότι η Google έχει άλλα μέσα για να εδραιώσει την ιδιοκτησία IP! Μια τέτοια πηγή δεδομένων είναι το IP Whois. Οι εκχωρήσεις IP στο Διαδίκτυο ρυθμίζονται και ελέγχονται από διαφορετικούς οργανισμούς (για παράδειγμα ARIN για τις ΗΠΑ). Αυτοί οι οργανισμοί παρέχουν βάσεις δεδομένων για το ποιος είναι ο κάτοχος των εκχωρημένων IP και πού χρησιμοποιούνται αυτές οι IP. Στην πραγματικότητα, αυτή είναι η πηγή πληροφοριών που χρησιμοποιούν εταιρείες όπως η Maxmind για τον προσδιορισμό του γεωγραφικού εντοπισμού μιας IP.

Καθώς αυτές οι βάσεις δεδομένων είναι δημόσια προσβάσιμες, η Google, όπως και ο υπόλοιπος κόσμος, έχει πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα και μπορεί να προσδιορίσει το εύρος IP που εκχωρείται σε ποιον οργανισμό/κέντρο δεδομένων και μπορεί εύκολα να δημιουργήσει ένα γράφημα που δείχνει συνδέσμους σε κάθε τομέα που προέρχονται από μεμονωμένο κέντρο δεδομένων/πάροχο ή προέρχονται από διαφορετικούς παρόχους.

Τούτου λεχθέντος, η Google μπορεί εύκολα να πει το μέγεθος και τη σημασία ενός κέντρου δεδομένων. Για παράδειγμα, τα κέντρα δεδομένων cloud της Amazon κατέχουν τεράστιο αριθμό IP και ταυτόχρονα φιλοξενούνται εκεί η πλειονότητα των startups της Silicon Valley. Με άλλα λόγια, η Google γνωρίζει εάν η ύπαρξη πολλών συνδέσμων επιστροφής από έναν πάροχο οφείλεται στην τεράστια πελατειακή βάση των παρόχων ή απλώς επειδή αυτό το κέντρο δεδομένων έχει χρησιμοποιηθεί από πολλές εταιρείες SEO για να στείλουν ανεπιθύμητο περιεχόμενο στον Αλγόριθμο της Google.

Αυτό που πρέπει να κάνετε πάντα είναι να θυμάστε αυτούς τους φθηνούς παρόχους και να προσπαθήσετε να έχετε τις IP σας από όσο το δυνατόν περισσότερα διαφορετικά κέντρα δεδομένων.

9. Χρησιμοποιήστε vanity διακομιστές DNS

Οι ματαιόδοξοι διακομιστές DNS είναι όταν οι διακομιστές DNS σας ορίζονται ως ns1.yourdomain.com και ns2.yourdomain.com. Όπως μπορείτε να δείτε, ορίζοντας vanity διακομιστές DNS, διαγράφετε το όνομα του παρόχου φιλοξενίας ως παρόχου DNS και αποκρύπτετε ένα σημαντικό μέρος του αποτυπώματος SEO σας από τον υπόλοιπο κόσμο.

Η ρύθμιση διακομιστών vanity DNS είναι μια διαδικασία 2 βημάτων. Πρώτα πρέπει να καταχωρίσετε τους διακομιστές ονομάτων σας στους καταχωρητές τομέα σας και, στη συνέχεια, πρέπει να ρυθμίσετε τις κατάλληλες ρυθμίσεις DNS μέσω της εταιρείας φιλοξενίας ιστοσελίδων σας.

Οι περισσότερες εταιρείες φιλοξενίας ιστοσελίδων δεν επιτρέπουν αυτήν την επιλογή, αλλά εδώ στο Smart SEO Hosting παρέχουμε 2 επιλογές τις οποίες ανάλογα με το σχέδιό σας μπορείτε να επιλέξετε.

1. Εάν είστε σε ένα πρόγραμμα που έχει τουλάχιστον 20 IP, θα λάβετε ένα δωρεάν VPS και μέσω αυτού θα αποκτήσετε πρόσβαση στο Extreme SEO Hosting Panel (γνωστός και ως ESHP). Το ESHP παρέχει στους πελάτες μας την επιλογή να ρυθμίζουν διακομιστές vanity DNS ακολουθώντας μια διεπαφή σαν οδηγό.

2. Εάν βρίσκεστε σε σχέδιο χαμηλότερου επιπέδου, μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες εδώ .

10. Βεβαιωθείτε ότι το email του hostmaster είναι το ίδιο με τον τομέα σας

Μια άλλη σημαντική αλλά κυρίως παραμελημένη επιλογή σε κάθε διακομιστή DNS είναι η εγγραφή SOA όπου το DNS ορίζει τη διεύθυνση email της εταιρείας φιλοξενίας. Εάν ακολουθήσετε τις οδηγίες για τη δημιουργία vanity διακομιστών DNS, η προσέγγιση Smart seo hosting θα επιλύσει αυτό το ζήτημα και θα αλλάξει τον hostmaster σε hostmaster@yourdomain.com

11. Αποφύγετε τους φθηνούς παρόχους

Ένας φθηνός πάροχος δεν ενδιαφέρεται ή δεν ξέρει πώς να χειριστεί μια φιλοξενία seo μηδενικού αποτυπώματος, επομένως η εστίασή του σε φθηνούς τομείς και πελάτες που δεν θέλουν να επενδύσουν στις προσπάθειές τους SEO.

Με τον ίδιο τρόπο που θα αποφύγετε τις φτηνές και κακές γειτονιές στην πραγματική ζωή, εάν ενδιαφέρεστε για το δίκτυο SEO σας θα πρέπει να αποφεύγετε τους φθηνούς παρόχους.

12. Εάν δεν έχετε τόσους πολλούς τομείς, πηγαίνετε με IP κλάσης Α ή Β

Διαφορετικές IP κατηγορίας Α και Β είναι κατά πολύ καλύτερες από τις διαφορετικές IP κατηγορίας C (που προέρχονται από ένα μόνο DC), αλλά το πρόβλημα με τις IP κατηγορίας Α και Β είναι η σπανιότητά τους. Δεν υπάρχουν τόσες πολλές IP κατηγορίας Α και Β (τη στιγμή που γράφεται αυτή η ανάρτηση έχουμε 70 IP κατηγορίας Β στο pool μας). Έτσι, εάν θέλετε να αποκτήσετε ποιοτικές IP και δεν έχετε τόσους πολλούς τομείς που συνδυάζονται με IPS κατηγορίας Α ή Β, διαφορετικά τα πακέτα IP της κατηγορίας C (που είναι ένας συνδυασμός IP κατηγορίας Α και Β και Γ) είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση.

13. Αποφύγετε τις αποκλειστικές IP

Αυτό μπορεί να εκπλήξει και πάλι τους ανθρώπους που είναι σχετικά νέοι στη δικτύωση SEO. Στην πραγματικότητα, η ιδέα να έχετε κάτι εντελώς δικό σας είναι το πιο ασφαλές στοίχημα, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Στην πραγματικότητα, όλα τα ιστολόγια που βρίσκονται σε αποκλειστικές IP ή όλοι οι ιστότοποι με σχετικά λίγες σελίδες που βρίσκονται σε αποκλειστικές IP είναι ιστότοποι spam seo back link (Σχεδόν δεν υπάρχει εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα). Η Google το γνωρίζει αυτό και αυτός είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για την Google να αποσυμπιέσει έναν ιστότοπο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα περισσότερα ιστολόγια που είναι σε αποκλειστικές IP αποσυμπιέζονται σε λιγότερο από 12 μήνες.

Είναι πολύ πιο εύκολο να κρύψετε το αποτύπωμά σας όταν βρίσκεστε ανάμεσα σε άλλους ανθρώπους. Μερικές φορές είναι καλύτερο να είσαι ανάμεσα σε ανθρώπους για να ξεχωρίσεις και να ξεχωρίσεις.

14. Αποφύγετε τις IP που έχουν χρησιμοποιηθεί για ανεπιθύμητη αλληλογραφία email και χρησιμοποιήστε παρόχους που δεν επιτρέπουν το SMTP στις διευθύνσεις IP SEO τους

Αυτό είναι ένα αρκετά γνωστό γεγονός. Οι περισσότεροι ειδικοί SEO ελέγχουν τις IP τους σε σχέση με τις μαύρες λίστες MX για να δουν αν η IP έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ για spaming.

Εδώ στο Smart SEO Hosting, έχουμε απενεργοποιήσει και αποκλείσει τη θύρα SMTP σε όλα τα SEO IP μας. Εάν ένας πελάτης θέλει να στείλει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορεί απλώς να το κάνει μέσω του διακομιστή του whm, αλλά από την άποψη της Google οι IP SEO μας δεν σχετίζονται σε καμία μορφή με SMTP ή email και επομένως μηδενικές πιθανότητες να βρίσκονται στη μαύρη λίστα.

Έχουμε ακόμα 1 τομέα αποευρετηρίασης της Google να καλύψουμε και αυτός είναι η μη αυτόματη αποευρετηρίαση της Google. Η επόμενη ανάρτησή μας στη σειρά θα συζητήσει τις ενέργειες που μπορείτε να κάνετε και τις ρυθμίσεις .htaccess που θα πρέπει να έχετε για να ελαχιστοποιήσετε τον κίνδυνο μη αυτόματης απαγόρευσης της Google.