Πώς να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών για SEO

Πώς να κάνετε έρευνα λέξεων-κλειδιών για SEO

Πιθανότατα έχετε ακούσει ότι οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να κάνουν ή να καταστρέψουν τον ιστότοπό σας. Λοιπόν, είναι αλήθεια!

Απλώς, οι λέξεις-κλειδιά και το SEO είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Δεν θα είστε υπερβολικοί αν πείτε ότι χωρίς λέξεις-κλειδιά δεν θα υπήρχε SEO. Στην πραγματικότητα, ακόμη και με όλες τις ενημερώσεις αλγορίθμων που η Google συνεχίζει να εκτοξεύει, η ανάγκη για έρευνα λέξεων-κλειδιών έχει παραμείνει σχετική.

Έτσι, με τις σωστές λέξεις-κλειδιά και μια καλή στρατηγική για να τις βρείτε, θα παρακολουθήσετε τον ιστότοπό σας να μεταβαίνει στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης, πολύ γρήγορα. Κατά συνέπεια, ο ιστότοπός σας θα έχει περισσότερη επισκεψιμότητα. Περισσότερη επισκεψιμότητα σημαίνει περισσότερους δυνητικούς πελάτες και περισσότερες πωλήσεις.

Λοιπόν, πρέπει να αποκτήσετε αμέσως ένα εργαλείο λέξεων-κλειδιών; Οχι. Οχι τόσο γρήγορα. Βλέπετε, οι περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται σε εργαλεία λέξεων-κλειδιών για την έρευνα για λέξεις-κλειδιά και καταλήγουν να έχουν τις ίδιες λέξεις-κλειδιά με τους ανταγωνιστές τους. Μην κάνετε το ίδιο λάθος στους άλλους.

Τώρα, ας βουτήξουμε.

Αρχικά, θα πρέπει να βρείτε Επιχειρητικά Θέματα. Αυτά είναι θέματα που σχετίζονται στενά με την επιχείρησή σας. Θέματα που ενδιαφέρουν τους πελάτες σας και είναι πιθανό να τα πληκτρολογήσουν στη γραμμή αναζήτησης. Για παράδειγμα, εάν διαχειρίζεστε μια επιχείρηση αθλητικών παπουτσιών, κάποιος που ενδιαφέρεται για αθλητικά παπούτσια μπορεί να αναζητήσει:

  • Πού να αγοράσετε άνετα παπούτσια
  • Ποια παπούτσια είναι τα καλύτερα για το καλοκαίρι
  • Πώς να αφαιρέσετε την άσχημη μυρωδιά από τα παπούτσια
  • Πώς να ντυθείς όπως ο κουλ τύπος
  • Τι παπούτσια να αγοράσω για τα γενέθλια του γιου μου

Βλέπω? Κάθε μία από αυτές τις αναζητήσεις είναι διαφορετική με τον δικό της τρόπο, αλλά συνδέεται στενά με την επιχείρησή σας.

Πώς θα καταλήξετε σε εξειδικευμένα θέματα; Δείτε πώς:

Θέματα εξειδικευμένων καταιγίδων ιδεών

Μπορείτε να ξεκινήσετε δημιουργώντας σχετικά θέματα με βάση αυτά που γνωρίζετε για την επιχείρησή σας. Εάν βρίσκεστε εδώ για αρκετό καιρό, αυτά είναι πιθανώς τα θέματα για τα οποία γράφετε συχνά. Ή, τι είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν οι δυνητικοί πελάτες σας.

Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να βρείτε 5-10 Θέματα Εξειδίκευσης. Μπορεί να χρειαστείτε έγγραφα Google ή Word για να τα βάλετε κάτω, ώστε να μπορείτε να τα παρακολουθείτε εύκολα στο μέλλον.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να μπείτε στη θέση του πελάτη σας. Και, προσπαθήστε να σκεφτείτε με τον τρόπο που σκέφτεται ο πελάτης-στόχος σας: ποιες είναι οι επιθυμίες ή τα σημεία πόνου; Για αυτό θα χρειαστείτε αυτό που ονομάζεται αγοραστής. Η περσόνα αγοραστή σάς βοηθά να μπείτε στο κεφάλι του πελάτη σας και να βρείτε θέματα που διαφορετικά θα χάσατε. Συμπεριλάβετε τα ακόλουθα κατά τη δημιουργία ενός αγοραστή:

  • Ηλικία
  • Φύλο
  • Μέσο εισόδημα
  • Αυτό με το οποίο παλεύουν
  • Χόμπι
  • Γκολ
  • Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
  • Αξίες

Τα πρόσωπα αγοραστών μπορεί να διαφέρουν από τον έναν κλάδο στον άλλο. Επομένως, συνιστάται να δημιουργήσετε μια περσόνα αγοραστή που ταιριάζει στον συγκεκριμένο κλάδο σας. Μπορείτε επίσης να χαρτογραφήσετε εξειδικευμένα θέματα για τα οποία ενδιαφέρουν οι πελάτες σας, ελέγχοντας πού κάνουν παρέα.

Μπορώ να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σου; Κοιτάζοντας πού στέκονται οι πελάτες σας, θα τους καταδιώκετε κυριολεκτικά (αλλά με την καλή έννοια). Θα μπορέσετε να αλληλεπιδράσετε μαζί τους και θα μάθετε τον τρόπο που μιλούν (τη γλώσσα τους). Επιπλέον, τώρα θα έχετε ευκολότερο χρόνο να συνομιλείτε μαζί τους ενώ γράφετε.

Τώρα αναρωτιέστε: πού είναι πιθανό να κάνουν παρέα οι πελάτες σας; Ελέγξτε αυτά τα δύο μέρη - διαδικτυακά φόρουμ και το Reddit.

  • Διαδικτυακά φόρουμ

Τα διαδικτυακά φόρουμ είναι ένα πλούσιο χρυσωρυχείο που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια πλούσια εικόνα για τον πελάτη σας. Είναι πολλά διαδικτυακά φόρουμ που καλύπτουν διαφορετικά θέματα, επομένως η εύρεση των σχετικών θα είναι λίγο δύσκολη. Είναι σαν να βρίσκεις μια βελόνα σε μια θημωνιά.

Εκεί μπαίνει η Google. Με τη βοήθεια των τελεστών αναζήτησης Google μπορείτε να βρείτε τις συμβολοσειρές εντολών όπως αυτή (απλώς παίξτε μαζί τους μέχρι να λάβετε ικανοποιητικά αποτελέσματα):

  • “λέξη-κλειδί” + “φόρουμ”
  • “λέξη-κλειδί” + “φόρουμ”
  • “λέξη-κλειδί” + “σανίδα”
  • “λέξη-κλειδί” + “συζητήσεις” (αυτό θα φέρει αποτελέσματα από φόρουμ και ιστότοπους Q&A)

Μην ξεχάσετε να αντικαταστήσετε τη λέξη-κλειδί με τη λέξη-κλειδί-στόχο σας. Λαμβάνοντας ως παράδειγμα την επιχείρηση αθλητικών παπουτσιών που αναφέραμε προηγουμένως, οι πελάτες σας πιθανότατα θα είναι λάτρεις του μπάσκετ. Έτσι, θα πληκτρολογήσετε τα ακόλουθα στα ακόλουθα:

  • " NBA" + “φόρουμ”
  • “Μπάσκετ” + “φόρουμ”
  • “NBA” + “σανίδες”

Βλέπετε, είναι τόσο απλό.

  • Reddit

Ποιες είναι οι πιθανότητες να έχει ο πελάτης-στόχος σας στο Reddit; Είναι περισσότερα από όσα μπορείτε να μαντέψετε.

Το Reddit μπορεί να φαίνεται περίπλοκο με την πρώτη ματιά, αλλά μην το αφήσετε να σας τρομάξει. Αποτελείται από υπο-reddits - μικρές κοινότητες που ταυτίζονται με ένα συγκεκριμένο θέμα. Σε αυτά τα δευτερεύοντα reddit, τα άτομα (συνδρομητές) μπορούν να υποβάλουν, να σχολιάσουν, να υπερψηφίσουν ή να καταψηφίσουν ανάρτηση και συνδέσμους που σχετίζονται με το συγκεκριμένο δευτερεύον reddit.

Μεταβείτε στο Reddit και πληκτρολογήστε τη λέξη-κλειδί-στόχο στη γραμμή αναζήτησης. Στη συνέχεια, επιλέξτε ένα δευτερεύον reddit στο οποίο είναι πιθανό να κάνει παρέα ο πελάτης-στόχος σας. Στη συνέχεια, περιορίστε σε μικρότερα και πιο συγκεκριμένα δευτερεύοντα reddit ακολουθώντας τους συνδέσμους “σχετικά υπο-reddit”. Απλώς θυμηθείτε να προσέχετε με πολλά σχόλια.

Λέξεις-κλειδιά

Τώρα που είστε ικανοποιημένοι με τα Θέματα Εξειδίκευσης, μπορείτε να προχωρήσετε για να προσδιορίσετε τις λέξεις-κλειδιά που χρειάζεστε.

Σύμφωνα με τον Brian Dean του Backlinko, οι λέξεις-κλειδιά ομαδοποιούνται σε τρεις κατηγορίες:

  • Επικεφαλής λέξεις-κλειδιά
  • Λέξεις-κλειδιά σώματος
  • Λέξεις-κλειδιά ουράς (Λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς)

Επικεφαλής λέξεις-κλειδιά

Κυρίως, αυτές είναι λέξεις-κλειδιά με μία λέξη. Δημιουργούν μεγάλο όγκο αναζητήσεων και έχουν τον υψηλότερο ανταγωνισμό. Για παράδειγμα, ένας πελάτης που αναζητά ‘Ξενοδοχεία’ ίσως αναζητά: διαδικτυακές κρατήσεις, ορισμό της λέξης ή ταξιδιωτικές εταιρείες. Δεδομένου ότι δεν είναι σαφές ποιος είναι ο χρήστης που αναζητά, οι κύριες λέξεις-κλειδιά δεν μετατρέπονται καλά.

Σώμα λέξεις-κλειδιά

Αυτές είναι συνήθως φράσεις 2-3 λέξεων που είναι πιο συγκεκριμένες από τις κύριες λέξεις-κλειδιά. Δημιουργούν τουλάχιστον 2.000 αναζητήσεις το μήνα (πράγμα πολύ αξιοπρεπές). “Τουριστικά ξενοδοχεία” μπορεί να είναι ένα καλό παράδειγμα λέξης-κλειδιού σώματος. Αν και οι λέξεις-κλειδιά του σώματος έχουν λιγότερο ανταγωνισμό από τις λέξεις-κλειδιά κύριας, εξακολουθούν να είναι πολύ ανταγωνιστικές.

Λέξεις-κλειδιά ουράς

Στον κόσμο του SEO, οι λέξεις-κλειδιά ουράς αναφέρονται συνήθως ως λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς. Είναι φράσεις 4+ λέξεων και είναι συνήθως πιο συγκεκριμένες σε σύγκριση με άλλες λέξεις-κλειδιά. Και, λαμβάνουν μεταξύ 100-1000 αναζητήσεις το μήνα. Η φράση “Διαδικτυακές κρατήσεις για τουριστικά ξενοδοχεία” μπορεί να είναι ένα καλό παράδειγμα. Όπως μπορείτε να δείτε, είναι πολύ συγκεκριμένο και αποκαλύπτει ξεκάθαρα όλες τις προθέσεις του χρήστη. Παρόλο που οι λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς αποτελούν την πλειοψηφία των αναζητήσεων, δεν έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα μεμονωμένα.

Σε αντίθεση με τις λέξεις-κλειδιά για το κεφάλι και το σώμα, οι λέξεις-κλειδιά με μακριά ουρά είναι ευκολότερο να ταξινομηθούν και έχουν πολύ χαμηλό ανταγωνισμό. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί να δημιουργήσετε πολλά άρθρα προσαρμοσμένα γύρω από μια λέξη-κλειδί μακριάς ουράς, εάν θέλετε σοβαρά να κατατάξετε. Για να μην αναφέρουμε ότι κάνοντας αυτό, μπορεί να θέσετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο της ποινής του Google Panda.

Επομένως, θα πρέπει πιθανώς να αφιερώσετε το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας και των χρημάτων σας στις λέξεις-κλειδιά του σώματος και φυσικά να πασπαλίζετε με λίγες λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς εδώ και εκεί.

Τώρα, το να επιλέξετε ποιες λέξεις-κλειδιά θα επιλέξετε το επόμενο βήμα είναι να βρείτε την καλύτερη στρατηγική για την έρευνα λέξεων-κλειδιών. Να θυμάστε ότι η έρευνα λέξεων-κλειδιών δεν είναι εφάπαξ. Πρέπει να συνεχίσετε να το κάνετε ή να χάσετε την επαφή με το κοινό σας και η Google να τιμωρεί γι’ αυτό.

Πώς πρέπει να καταλήξετε σε τόσες πολλές λέξεις-κλειδιά; Μην ανησυχείτε είναι εργαλεία ειδικά σχεδιασμένα για να σας βοηθήσουν να κάνετε ακριβώς αυτό.

Εισαγάγετε πρόταση λέξεων-κλειδιών ή εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών. Αυτά τα εργαλεία θα σας βοηθήσουν να εξορύξετε λιγότερο ανταγωνιστικές και αναξιοποίητες λέξεις-κλειδιά. Ορισμένα εργαλεία πληρώνονται και άλλα είναι δωρεάν.

Ας ξεκινήσουμε με τα δωρεάν εργαλεία.

8 δωρεάν εργαλεία λέξεων-κλειδιών που πρέπει να προσέξετε

Όπως λέει ο τίτλος είναι εντελώς δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να πληκτρολογήσετε τις λέξεις-κλειδιά-στόχους σας και να αφήσετε τα εργαλεία να κάνουν το μαγικό για εσάς. Μπορεί να σας ζητηθεί να κάνετε λίγη δουλειά όπως θα δούμε παρακάτω.

  1. Google Keyword Planner

    Παλαιότερα γνωστό ως Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Google, αυτό είναι ίσως το καλύτερο δωρεάν εργαλείο εκεί έξω. Πού αλλού είναι καλύτερο να κοιτάξετε παρά από την πηγή – τους θεούς της αναζήτησης – το Google;

    Θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε πληροφορίες που υποστηρίζονται από δεδομένα απευθείας από την Google, η οποία είναι πιθανότατα η μηχανή αναζήτησης για την οποία προσπαθείτε να κατατάξετε. Οπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες, θα μπορείτε να λαμβάνετε τεκμηριωμένες αποφάσεις που θα οδηγήσουν άμεσα στην επιτυχία των προσπαθειών σας SEO.

    Δεδομένου ότι έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τους διαφημιστές των λέξεων Google Ad, θα πρέπει να έχετε έναν λογαριασμό λέξεων Google Ad για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτό το εργαλείο. Έχοντας αυτό κατά νου, το μόνο που χρειάζεστε είναι να μεταβείτε στις λέξεις Google Ad και να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό. Θα χρειαστούν μόνο λίγα λεπτά.

    Αφού δημιουργήσετε έναν λογαριασμό , συνδεθείτε και βρείτε το εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών. Συνήθως βρίσκεται στο εικονίδιο με το κλειδί. Στη συνέχεια, πηγαίνετε στη γραμμή αναζήτησης για να βρείτε νέες λέξεις-κλειδιά. Πληκτρολογήστε τη λέξη-κλειδί σας και τα εργαλεία θα αρχίσουν να βγάζουν ιδέες για λέξεις-κλειδιά για εσάς.

    Δεν είναι ενδιαφέρον;

    Επιπλέον, μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε σύνδεσμο στη γραμμή αναζήτησης και να κατασκοπεύσετε ποιες λέξεις-κλειδιά στοχεύουν οι ανταγωνιστές σας. Τα εργαλεία θα παρέχουν επίσης τα ακόλουθα μαζί με τις ιδέες για λέξεις-κλειδιά:

    • Μέσες μηνιαίες αναζητήσεις
    • Ανταγωνισμός
    • Μερίδιο εμφάνισης διαφήμισης (για λέξεις διαφήμισης)
    • Προσφορά στο επάνω μέρος της σελίδας (για λέξεις διαφήμισης)

    Όπως μπορείτε να δείτε, δεν μπορείτε ποτέ να κάνετε λάθος με αυτό το εργαλείο. Ωστόσο, ακόμη και με όλους τους επαίνους που συνοδεύει το πρόγραμμα σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της Google έχει μια σημαντική αναίρεση (από την πλευρά σας). Θα σας δώσει την ίδια ακριβώς λέξη-κλειδί που δίνει στους ανταγωνιστές σας και σε όλους τους άλλους.

  2. Χρησιμοποιήστε το Soolve.com

    Μερικοί άνθρωποι αναφέρονται στο Soolve ως το πιο γενναιόδωρο εργαλείο εκεί έξω. Σε αντίθεση με το πρόγραμμα σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών Google που υποστηρίζει λίγες πηγές, το Soolve θα σας φέρει αποτελέσματα από διάφορες πηγές, όπως το YouTube, το Google Suggest, το Amazon, τη Wikipedia, το Bing, το Yahoo και το Answers.com. Ως αποτέλεσμα, θα έχετε μια επισκόπηση της πρόθεσης των χρηστών από όλες τις διαφορετικές πλατφόρμες. Θα σας δώσει αναξιοποίητα αποτελέσματα που ο ανταγωνισμός παραβλέπει.

    Ακούγεται ωραίο, σωστά;

    Λοιπόν, είναι. Μεταβείτε στο Soolve.com και πληκτρολογήστε μια λέξη-κλειδί που δεν είναι πολύ συγκεκριμένη. Στη συνέχεια, το Soolve θα δημιουργήσει αυτόματα αποτελέσματα από όλους τους παραπάνω ιστότοπους. Αφού είστε ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα, μπορείτε να κάνετε λήψη σε ένα αρχείο CSV κάνοντας κλικ στο εικονίδιο λήψης.

  3. Λάβετε λέξεις-κλειδιά που βασίζονται σε ερωτήσεις από την απάντηση στο κοινό

    Όπως τα εργαλεία τα λένε όλα για τις ερωτήσεις, αλλά αντί να απαντηθούν, θα δημιουργήσουν τις ερωτήσεις για εσάς. Θα δημιουργήσει ερωτήσεις με βάση το τι τείνουν να ρωτούν οι άνθρωποι για τη λέξη-κλειδί ή το θέμα σας. Είμαστε μοναδικοί στο ότι θα χαρτογραφήσει ερωτήσεις με τρόπο που μοιάζει με δέντρο - η λέξη-κλειδί σας είναι το δέντρο και οι ερωτήσεις είναι στα κλαδιά.

    Απλώς πηγαίνετε για να απαντήσετε στο κοινό, πληκτρολογήστε τη λέξη-κλειδί σας και κάντε κλικ στο “Λήψη ερωτήσεων”. Θα λάβετε ερωτήσεις που ξεκινούν με φράσεις όπως: θα, μπορεί, ποιος, πού, γιατί, τι, πότε, πώς, είναι και ποια. Για παράδειγμα, εσείς Διαχειρίζεστε μια επιχείρηση αθλητικών παπουτσιών. Απαντήστε Το κοινό θα δώσει ερωτήσεις όπως:

    • Τα αθλητικά παπούτσια είναι business casual;
    • Τα sneakers θα συρρικνωθούν στο στεγνωτήριο;
    • Ποια αθλητικά παπούτσια να αγοράσω το 2018;
    • Πού πουλάτε αθλητικά παπούτσια;
    • Πάνινα παπούτσια πώς να δαντέλα;
    • Ποια αθλητικά παπούτσια είναι vegan;

    Βλέποντας τα παραπάνω αποτελέσματα, μπορείτε να δείτε ότι οι ερωτήσεις μπορεί να μην είναι γραμματικά σωστές. Και κάποιοι μπορεί να μην αισθάνονται όπως “Ποια αθλητικά παπούτσια είναι vegan;”. Επομένως, πρέπει να προετοιμαστείτε να αφιερώσετε λίγο χρόνο επιλέγοντας αυτά που σας ταιριάζουν καλύτερα.

  4. Google Correlate

    Για άλλη μια φορά η Google φέρνει δώρα. Τους χρωστάμε τόσα πολλά. Τώρα, στο εργαλείο.

    Μάντεψε? δεν είναι ένα εργαλείο που σας δείχνει λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται στενά. Απλά δείτε παρακάτω.

    Το Google correlate είναι ένα ελάχιστα γνωστό και συχνά υποτιμημένο εργαλείο που θα σας βοηθήσει να βρείτε λέξεις-κλειδιά που αναζητούνται μαζί. Μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο όταν δημιουργείτε μια μεγάλη λίστα λέξεων-κλειδιών. Ή όταν βρίσκεστε σε μια αποτυχία λέξης-κλειδιού.

  5. UberSuggest

    Είναι παρόμοιο με το Soolve στο ότι λαμβάνει πληροφορίες από το Google Suggest. Ωστόσο, το ubersuggest προχωρά λίγο παραπέρα και παρέχει περισσότερες προτάσεις λέξεων-κλειδιών.

    Παίρνει τα γράμματα Α έως Ω στο αλφάβητο και το τοποθετεί μετά τις λέξεις-κλειδιά σας και στη συνέχεια δημιουργεί πολλές προτάσεις λέξεων-κλειδιών. Δεν θα έχουν όλα νόημα, αλλά αρκετοί θα έχουν. Μείνετε σε αυτά που ταιριάζουν στις ανάγκες σας SEO.

  6. KeywordTool.io

    Αυτό είναι ένα άλλο τέλειο εργαλείο για τη δημιουργία λέξεων-κλειδιών μακριάς ουράς.

    Είναι αρκετά παρόμοιο με το UberSuggest καθώς και οι δύο αντλούν πληροφορίες από την Google που προτείνει όπως το Soolve. Ωστόσο, σε αντίθεση με το UberSuggest και το Soolve, το KeywordTool.io προσθέτει έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα στο αλφάβητο Α έως Ω πριν και μετά τη λέξη-κλειδί που έχετε πληκτρολογήσει.

    Πως?

    Για παράδειγμα, εάν η λέξη-κλειδί σας είναι “ανδρικά παπούτσια για τρέξιμο”, το UberSuggest εμφανίζει “ανδρικά παπούτσια για τρέξιμο α”, “ανδρικά παπούτσια για τρέξιμο β”, ενώ το KeywordTool.io θα εμφανίζει “ανδρικά παπούτσια για τρέξιμο”, “β ανδρικά παπούτσια για τρέξιμο” κ.λπ. Κάτω Η γραμμή είναι ότι θα λάβετε περισσότερες προτάσεις από το KeywordTool.io παρά το Ubersuggest.

  7. Διαφημιστικές λέξεις και Γεννήτρια μετάθεσης SEO

    Έχετε ρήξη λέξης-κλειδιού; Χρειάζεστε περισσότερες ιδέες για λέξεις-κλειδιά; Εδώ είναι ένα εργαλείο για εσάς.

    Αυτό το εργαλείο θα σας βοηθήσει να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά που είναι σε ευθυγράμμιση με τον ιστότοπό σας, τη στρατηγική μάρκετινγκ και τους στόχους SEO. Θα σας επιτρέψει να γίνετε δημιουργικοί. Απλώς εισαγάγετε λέξεις-κλειδιά σε καθένα από τα τρία πλαίσια, κάντε κλικ στο «δημιουργία μεταθέσεων» και παρακολουθήστε το εργαλείο σε λειτουργία.

    Αν και ορισμένα από τα αποτελέσματα που θα λάβετε δεν έχουν νόημα, αυτό το εργαλείο θα σας δείξει ότι ορισμένες ιδέες για λέξεις-κλειδιά που μπορεί να έχετε χάσει ή να έχετε παραβλέψει.

  8. Word Tracker Scout

    Άλλο εργαλείο για να συμπληρώσετε τη λίστα; Οχι.

    Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ένα από τα εργαλεία που πρέπει να προσέξετε. Έχετε αναρωτηθεί πώς σας ξεπερνούν οι ανταγωνιστές σας; Ο ανιχνευτής παρακολούθησης λέξεων θα σας βοηθήσει να παρακολουθήσετε τους ανταγωνιστές σας και να ανακαλύψετε τις λέξεις για τις οποίες κατατάσσονται.

    Και υπάρχουν περισσότερα…

    Δεν χρειάζεται να επισκεφτείτε τον ιστότοπο του ανταγωνιστή σας και να εξορύξετε δεδομένα λέξεων-κλειδιών. Word tracker scout έρχεται ως επέκταση chrome. Αφού το εγκαταστήσετε, πρέπει απλώς να μεταβείτε στον ιστότοπο του ανταγωνιστή σας, να τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού πάνω από το περιεχόμενο και, στη συνέχεια, να πατήσετε το κουμπί ‘W’.

    Θα εμφανίζει όλες τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες κατατάσσονται οι ανταγωνιστές σας και σας δίνει επίσης πρόσβαση σε μετρήσεις υψηλής απόδοσης. Με όλα αυτά τώρα θα είστε πολύ μπροστά από τους ανταγωνιστές μας.

    Για να είμαι ειλικρινής, υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών που δεν μπήκαν σε αυτήν τη λίστα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι καθόλου σημαντικά. Στην πραγματικότητα, μην ξεχάσετε να ελέγξετε άλλα καταπληκτικά εργαλεία, όπως τα εργαλεία για webmasters Google, τα Keyword In, τα Bing Webmaster Tools (η απάντηση του Bing στο πρόγραμμα σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών της Google, το Keyword Spy και το SpyFu.

    Πιθανότατα έχετε ακούσει ότι τα καλά πράγματα δεν έρχονται δωρεάν. Λοιπόν, είναι αλήθεια. Ακολουθούν ορισμένα πληρωμένα εργαλεία λέξεων-κλειδιών:

  9. SEM Rush

    Το SEM rush θεωρείται από τους εμπόρους του Διαδικτύου και τους επιχειρηματίες ως το κορυφαίο εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών. Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Semrush αξίζει κάθε δεκάρα. Και, λαμβάνοντας υπόψη τη φήμη του, θα πρέπει να το δοκιμάσετε.

    Διαθέτει πλούσιες δυνατότητες που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς που ταιριάζουν με τον κλάδο και την εταιρεία σας. Τα ακόλουθα θα εμφανιστούν μόλις πληκτρολογήσετε μια λέξη-κλειδί στη γραμμή αναζήτησης:

    • Τάση
    • Διανομή CPC
    • Πληρωμένη αναζήτηση
    • Οργανική αναζήτηση

    Ωστόσο, το μέρος στο οποίο θα πρέπει να προσέξετε περισσότερο είναι το σχετικό τμήμα λέξεων-κλειδιών. Αυτά τα εργαλεία θα αποκαλύψουν επίσης τις λέξεις-κλειδιά που κατατάσσουν οι ανταγωνιστές σας και θα σας ξεκινήσουν ενάντια στον ανταγωνισμό σας.

  10. Long Tail Pro

    Όπως αναφέραμε, οι λέξεις-κλειδιά long tail είναι λιγότερο ανταγωνιστικές και ζωτικής σημασίας για όλες τις προσπάθειες SEO. Κοιτάζοντας απλώς το όνομα μπορείτε να μαντέψετε τι κάνει αυτό το εργαλείο. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να βρείτε λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς που θα επηρεάσουν θετικά την κατάταξή σας.

    Το υπέροχο με το long tail pro είναι ότι σας επιτρέπει να προσθέτετε σημειώσεις στις αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να σημειώνετε ιδέες και να τις παρακολουθείτε εύκολα στο μέλλον. Λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη βάση χρηστών του, το Long tailor έχει αποδειχθεί ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την ανακάλυψη αναξιοποίητων λέξεων-κλειδιών μακριάς ουράς.

    Υπάρχουν επίσης και άλλα πληρωμένα εργαλεία λέξεων-κλειδιών όπως Mozpro, Market Samurai, Ahrefs και SpyFu.

    Όπως μπορείτε να δείτε, η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι πολύ βασική, αλλά πολύ σημαντική, εάν θέλετε σοβαρά να κατατάξετε και να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας. Αν και είναι πολύ βασικό, δεν μπορείτε να αγνοήσετε τον σημαντικό ρόλο που παίζει για να κατανοήσετε τι θέλει το κοινό-στόχο σας.

    Και, με τη βοήθεια αυτών των εργαλείων λέξεων-κλειδιών, θα βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά, επηρεάζοντας έτσι άμεσα την επιτυχία σας στο SEO. Τέλος, θα πρέπει να δοκιμάσετε όλα αυτά τα εργαλεία και να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα (ακόμα και τα επί πληρωμή).