Ποινές και κοινά λάθη της Google

Στις μέρες μας, γίνονται πολλά λάθη στο SEO ως αποτέλεσμα της επιθυμίας να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Μερικές φορές ο λόγος μπορεί να είναι η παρανόηση του τρόπου λειτουργίας του SEO ή σε ορισμένες περιπτώσεις, η επιθυμία να βελτιωθεί πολύ γρήγορα (κάτι που δεν μπορεί να γίνει όταν πρόκειται για αυτό το θέμα) φέρνει προβλήματα τα λεγόμενα ποινές.

Συμβαίνει ξαφνικά, δεν υπάρχει καμία προειδοποίηση και όλη η δουλειά έχει μόλις φύγει από το Διαδίκτυο. Ο ιστότοπός σας λειτουργεί ομαλά, ο αριθμός των επισκεπτών/συνδρομητών και των κοινοποιήσεων αυξάνεται, η κατάταξη είναι αρκετά υψηλή, αλλά μια μέρα όλα εξαφανίζονται.

Η αυτοκρατορία σας που χτίστηκε με πολύ κόπο και χρόνο μπορεί να καταρρεύσει σε δευτερόλεπτα. Τέτοιες καταστάσεις συμβαίνουν καθημερινά. Οι ποινές χωρίζονται σε χειροκίνητες και αυτόματες. Η Google άρχισε να ελέγχει το περιεχόμενο και την ποιότητα του ιστότοπου από το 2000. Ο κύριος λόγος για τον οποίο η Google επιβάλλει κυρώσεις είναι επειδή θέλει να προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήστη.

Αυτό σημαίνει παροχή μιας δίκαιης αγοράς για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα και να βελτιώσετε τη διαδρομή των χρηστών χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα αναζήτησής τους. Έκτοτε, το 2012 εμφανίστηκε η ενημέρωση του Penguin, η οποία έκανε κάποιες σημαντικές αλλαγές, έτσι ώστε οι βελτιστοποιητές έπρεπε να σκεφτούν τον τρόπο εργασίας τους.

Οι ποινές χωρίζονται σε Penguin και Panda, με προσθήκη ακόμη μη ανακοινωθέντων ή χειροκίνητων και αλγορίθμων κυρώσεων. Οι κυρώσεις για τους πιγκουίνους προκαλούνται πολύ συχνά από υπερβολική βελτιστοποίηση και οι ποινές Panda σχετίζονται με την ποιότητα και τη χρήση του ιστότοπου. Το Panda είναι ποινή αλγορίθμου και το Penguin είναι χειροκίνητο. Σημαίνει ότι η Google αναζητά μια δραστηριότητα χειραγώγησης συνδέσμων. Υπονοείται από ανθρώπους που προσπαθούν είτε να αποκτήσουν συνδέσμους είτε να χειραγωγήσουν το κείμενο αγκύρωσης.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι χειραγώγησης συνδέσμων προκειμένου να αυξηθεί η επισκεψιμότητα ενός ιστότοπου. Οι κυρώσεις της Google σχετίζονται με κάποια πρόσφατη εργασία στον ιστότοπο, αλλά μπορεί στην πραγματικότητα να συμβούν για ένα λάθος που έγινε πριν από χρόνια. Αυτό που είναι σημαντικό να γνωρίζετε, ακόμη και αν υπάρχει ένα μόνο θέμα ιστότοπος μπορεί να τιμωρηθεί, αλλά συνήθως ένας συνδυασμός δύο από αυτά. Οι αρχάριοι αλλά και οι ειδικοί στο SEO δεν μπορούν να εισχωρήσουν σε νέους αλγόριθμους της Google που είναι φτιαγμένοι ακριβώς για τη διαγραφή περιεχομένου χαμηλής ποιότητας. Στο SEO πρέπει να είστε πάντα σε εξέλιξη με τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες. Ένας συνδυασμός σωστής στρατηγικής και τεχνολογίας θα σας γλιτώσει από τις κυρώσεις. Αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα…

Μεταφόρτωση περιεχομένου χαμηλής ποιότητας - Οι αναζητήσεις Google αφορούν συνήθως άτομα που αναζητούν μια απάντηση ή λύση σε ένα πρόβλημα. Ο ιστότοπος πρέπει να δίνει στους πελάτες ποσότητα και ποιότητα. Εάν οι απαντήσεις στη σελίδα δεν είναι αυτές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες, πιθανότατα θα φύγουν από τον ιστότοπο. Η χρήση αποκομμένου περιεχομένου θα σας βλάψει μόνο, καθώς αυτό το περιεχόμενο αναφέρεται σε κείμενο που έχει αντιγραφεί από κάποιον άλλο ιστότοπο. Η απάντηση στην ερώτηση κάποιου πρέπει να είναι άμεση, να περιγράφεται με κατανοητές προτάσεις, χωρίς αμφιβολίες. Ποια είναι η σωστή μέτρηση για ένα θέμα; Οι σελίδες με κορυφαία βαθμολογία από την Google είναι περίπου 2000 λέξεις ή περισσότερες, αλλά όχι περισσότερες από 3000.

Εάν το περιεχόμενο είναι ρηχό, λέγοντας ότι ο αναγνώστης της ιστορίας πιθανότατα γνώριζε ο ίδιος ή εάν το ίδιο κείμενο αντιγραφεί απλώς από τον άλλο ιστότοπο, θα τιμωρηθείτε. Στους πελάτες/αναγνώστες αρέσει όταν υπάρχουν κάποιοι χρήσιμοι, εξωτερικοί σύνδεσμοι στον ιστότοπο, εικόνες ή/και βίντεο, το όνομα του συντάκτη ενός συγκεκριμένου κειμένου και κουμπί για κοινοποιήσεις κοινωνικής δικτύωσης ή ο αριθμός τους.

Λέξη-κλειδί γέμιση

Εάν υπάρχουν πολλές επαναλήψεις των λέξεων-κλειδιών στον συγκεκριμένο ιστότοπο, αυτό θα οδηγήσει σε ποινή Google. Η Google είπε ρητά ότι η μαζική επανάληψη των λέξεων-κλειδιών θα επηρεάσει την κατάταξη του ιστότοπού σας, καθώς οι πελάτες θα είχαν αρνητική εμπειρία. Προσπαθήστε να βρείτε συνώνυμα ή απλώς δημιουργήστε ένα άλλο πλαίσιο της πρότασης. Όχι τόσο συχνά, αλλά υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις που οι συγγραφείς θέλουν να είναι δημιουργικοί και να το επιδεικνύουν, έτσι οι λέξεις που χρησιμοποιούν είναι αφηρημένες για τους αναγνώστες που παρακάμπτουν μόνο τον σύνδεσμο προς τον ιστότοπο.

Οι συγγραφείς είναι επίσης μερικές φορές σε υπερβολικό γράψιμο μόνο και μόνο για να πάρουν μεγάλο αριθμό λέξεων, αλλά όπως εξηγήσαμε στο πρώτο κοινό λάθος, το Google αφορά την ποσότητα και την ποιότητα ταυτόχρονα. Εάν οι χρήστες δεν είναι ευχαριστημένοι με το περιεχόμενο, η Google θα αντιδράσει.

Λάθη αγκύρωσης κειμένου

Το κείμενο αγκύρωσης αναφέρεται σε ένα κείμενο μέσα σε έναν σύνδεσμο με μπλε χρώμα. Η Google θα αναζητήσει οποιαδήποτε πιθανή απαγορευμένη ενέργεια ή λάθος μεταξύ αυτού του κειμένου. Οι λέξεις που χρησιμοποιούνται στο κείμενο αγκύρωσης πρέπει να διοχετεύονται σε ένα συγκεκριμένο θέμα, επομένως είναι πολύ σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το κείμενο που περιγράφεται ρητά, άμεσα. Εάν οι λέξεις που χρησιμοποιούνται είναι πολύ γενικές, θολές και μπορούν να σχετίζονται με πολλά θέματα, θα πρέπει να τις περιορίσετε, διαφορετικά η Google θα καταλάβει ότι προσπαθείτε να παίξετε κρυφτό και θα σας τιμωρήσει. Άσχετες πηγές και σύνδεσμοι-Κατά τη δημιουργία ενός ιστότοπου, οι ιδιοκτήτες πρέπει να είναι συγκεκριμένοι σχετικά με το κύριο θέμα/θέμα.

Ακόμα κι αν είστε σε μια ειδικότητα, μπορεί να υπάρχει κάτι λίγο διαφορετικό από το κύριο θέμα, αλλά ταυτόχρονα να σχετίζεται με αυτό. Επίσης, καλό είναι να βάλετε και κάποιους άλλους κοντινούς πόρους, φροντίζοντας να οδηγούν στις σχετικές σελίδες. Σε κάθε άλλη περίπτωση, η Google θα πιστεύει ότι αυτοί οι σύνδεσμοι πληρώνονται ή ότι κάποιο πρόγραμμα που εγκαταστήσατε τους τοποθέτησε στον ίδιο τον ιστότοπο. Υπάρχει επίσης μεγάλη πιθανότητα να σας προσφερθεί κάποιο είδος συνεργασίας με άλλους ιστότοπους για να προωθήσετε ο ένας τον άλλον, αλλά αυτό μόνο πρόβλημα μπορεί να σας φέρει. Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό; Το πρακτορείο SEO που προσλάβατε έχει ένα δίκτυο επαφών με τις οποίες μπορούν να επικοινωνήσουν για μια προώθηση.

Χρειάζεστε καλούς, ποιοτικούς ιστότοπους και αξιόπιστες επαφές. Αυτοί οι ιστότοποι πρέπει να είναι συνήθως καλύτεροι από τους δικούς σας, αλλά μην αφήσετε αυτό να σας μπερδέψει. Οι αδύναμοι ιστότοποι δεν δείχνουν μεγάλη αξιοπιστία και αυτό είναι απαραίτητο για την αρχή. Σύνδεσμοι χαμηλής ποιότητας υπάρχουν σε κάθε ιστότοπο και το ποσοστό τους δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 75% ή περισσότερο, αλλά βεβαιωθείτε ότι, αν είναι δυνατόν, να το μειώσετε στο 5-10% Η βελτιστοποίηση SEO εξακολουθεί να είναι κάτι μη βελτιωμένο και υποτιμημένο, ακόμη και αν μοιάζει εντελώς αντίθετο. Ποιος ξεκινά νωρίτερα εφαρμόζοντας αυτήν τη στρατηγική, τόσο το καλύτερο. Το θέμα είναι να είστε συνεργάτης της Google για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι που θα επηρεάσει τα κέρδη σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Μπαίνοντας στον ιστότοπο, οι χρήστες θέλουν να δουν κάτι στο οποίο έκαναν κλικ. Εάν το κλικ θα ανακατευθυνθεί μόνο σε άλλη σελίδα, τους δίνει αρνητική εμπειρία. Αυτό είναι ένα πολύ συνηθισμένο λάθος που δεν θα αγνοηθεί ποτέ από την Google. Πάρα πολλές διαφημίσεις ή banner αφαιρούν την προσοχή από το κείμενο, επομένως συνιστάται να παρακάμψετε την αφθονία τους. Πολύ συχνά συμβαίνει κάποιοι σύνδεσμοι να σπάσουν. Προσπαθήστε να διατηρήσετε το κομμάτι με τον σύνδεσμο στον ιστότοπό σας.

Η τοποθέτηση πάρα πολλών συνδέσμων μπορεί να φανεί ισχυρή και μη ελκυστική στους επισκέπτες του ιστότοπου. Να είστε προσεκτικοί με ιστότοπους που έχουν ήδη τιμωρηθεί από την Google. Θα πρέπει να τα αφαιρέσετε το συντομότερο δυνατό.

Υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης

Εάν οι χρήστες κάνουν κλικ σε έναν μόνο σύνδεσμο ιστότοπου και μετά αποχωρούν, αυτό ονομάζεται ποσοστό εγκατάλειψης. Η Google παρακολουθεί τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες σε ιστότοπους. Το ποσοστό εγκατάλειψης μεγαλύτερο από 50% θα επιφέρει πάντα μια ποινή. Αυτή η ιστορία σχετίζεται με το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας. Εάν οι άνθρωποι δεν βρουν αυτό που ψάχνουν, θα βγουν από τον ιστότοπο πολύ γρήγορα. Ο μέσος χρόνος που οι χρήστες εκτιμούν ότι η απάντηση σε ένα συγκεκριμένο θέμα είναι περίπου 30 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει ότι ένας ιστότοπος πρέπει να προσελκύει πελάτες πολύ γρήγορα. Εάν όχι, η Google θα παρατηρήσει ότι ο μέσος χρόνος επίσκεψης είναι 30 δευτερόλεπτα ή λιγότερο και αυτό θα εξαφανίσει τον ιστότοπο.

Στόχος είναι να προσελκύσετε ποιοτικούς χρήστες, οι οποίοι θα έρχονται ξανά και ξανά στον ιστότοπό σας. Όσες φορές οι άνθρωποι επισκέπτονται, είναι πιο πιθανό να αγοράσουν κάτι. Δώστε τους έναν λόγο να κάνουν ξανά κλικ στον σύνδεσμο του ιστότοπού σας.

Το περιεχόμενο λογοκλοπής είναι πολύ συχνά ένας λόγος για τον οποίο οι χρήστες αποχωρούν από τον ιστότοπο τόσο γρήγορα, καθώς βρίσκουν σχεδόν τις ίδιες πληροφορίες και η απάντηση είναι θολή. Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε χρήσιμα εργαλεία όπως το CopyScape, το οποίο δείχνει εάν το ίδιο περιεχόμενο υπάρχει κάπου στο διαδίκτυο. Το περιεχόμενο πρέπει να είναι μοναδικό για να προσελκύει περισσότερους επισκέπτες και να τους κάνει να παραμείνουν πραγματικά.

Νέες πρακτικές

Η χρήση νέας πρακτικής στον ιστότοπό σας προσφέρει στους χρήστες καλύτερη εμπειρία. Σε όλους αρέσει να βλέπουν, για παράδειγμα, ωραίο και ποιοτικό σχέδιο και γραφικά, που δίνουν μια εντύπωση επαγγελματισμού. Η ύπαρξη τόσο επιτραπέζιου όσο και έκδοσης για κινητά ενός ιστότοπου είναι επίσης ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Αυτό επηρεάζει την κατάταξη του ιστότοπού σας, επομένως εάν η κατάταξη πέσει, μερικές φορές μπορεί να οδηγήσει σε ποινή. Σημαντικός παράγοντας είναι η ταχύτητα του ιστότοπου, καθώς οι αργοί ιστότοποι κατατάσσονται πάντα πολύ χαμηλά. Οι επισκέπτες θα περιμένουν ότι ο ιστότοπος θα φορτώσει σε λίγα δευτερόλεπτα και αν αυτό δεν συμβεί, θα βγουν από τη σελίδα ακόμη και πριν τη φόρτωση.

Η Google έχει επίσης τις ίδιες προσδοκίες. Η ταχύτερη φόρτωση της σελίδας είναι λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο και η πιο αργή 4 ή περισσότερα δευτερόλεπτα. Οι χρήστες κινητών είναι πρόθυμοι να περιμένουν έως και 10 δευτερόλεπτα για να φορτώσει μια σελίδα. Τι μπορείτε να κάνετε για να κάνετε τον ιστότοπο να λειτουργεί γρήγορα; Ελαχιστοποιήστε τα HTML, CSS και JavaScript, αποφύγετε την ανακατεύθυνση σελίδας, κάντε το ορατό περιεχόμενο ως προτεραιότητα.

Μη ασφαλείς ιστότοποι

Το 2017 η Google άρχισε να χαρακτηρίζει τους ιστότοπους ως ανασφαλείς. Κατά την είσοδο σε έναν ιστότοπο, θα ενημερωθείτε εάν δεν είναι ασφαλής και ότι μπαίνετε με δική σας ευθύνη. Φυσικά, οι ασφαλείς ιστοσελίδες έχουν καλύτερη κατάταξη. Για παράδειγμα, οι σελίδες HTTP επισημαίνονται ως μη ασφαλείς, διαφορετικές από τις σελίδες HTTPS που φορτώνουν αρκετά γρήγορα. Αποτελούν το 40% των συνολικών ιστοσελίδων.

Τεχνικές μαύρων καπέλων

είναι μια χειραγώγηση της κατάταξης της Google, επομένως η σελίδα εμφανίζεται υψηλότερα από ό,τι πραγματικά είναι. Αυτή είναι μια βραχυπρόθεσμη λύση, που θεωρείται σοβαρό λάθος και θα οδηγήσει σε μια ποινή της Google από την οποία είναι πολύ δύσκολο ή σχεδόν αδύνατο να ανακτηθεί. Πολύ συχνά αυτά τα πρακτορεία SEO με μαύρο καπέλο στέλνουν e-mail προσφέροντας τις υπηρεσίες τους, επομένως πρέπει να είστε προσεκτικοί.

Ακολουθούν μερικές ακόμη συμβουλές για να αποφύγετε την επιβολή κυρώσεων και τεχνικές SEO που μπορούν να σας βοηθήσουν: Επικοινωνήστε με την ομάδα για μάρκετινγκ. Ίσως μπορέσουν να αντιδράσουν αμέσως και να διορθώσουν το πρόβλημα. Το Google Webmaster Tool είναι φίλος σας. Χρησιμοποιήστε το για να ελέγξετε αν υπάρχουν σφάλματα ιστότοπου για τα οποία δεν γνωρίζατε. Αυτά τα σφάλματα μπορεί να είναι μεγάλη απειλή για τον ιστότοπο, καθώς τον εμποδίζουν να εμφανιστεί στις αναζητήσεις Google.

Προβλήματα που μπορεί να οδηγήσουν σε ποινή συμβαίνουν στο 80% των φορών λόγω κάποιου ανθρώπινου λάθους. Μερικά παραδείγματα αυτών: μη διατήρηση προσθηκών, τα οποία πρέπει να επιβλέπονται με συνέπεια, οι εικόνες στον ιστότοπό σας μπορεί να λείπουν ετικέτες ALT και να μην είναι βελτιστοποιημένες για αναζητήσεις, να ελέγχετε πάντα την ορατότητα του ιστότοπου και τους τίτλους σελίδων. Εάν δύο ιστότοποι έχουν τον ίδιο πάροχο φιλοξενίας, μερικές φορές αυτοί οι ιστότοποι μπορούν όλοι να μοιράζονται την ίδια διεύθυνση IP. Οι άλλοι ιστότοποι μπορούν να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν αυτήν την κατάσταση, επομένως βεβαιωθείτε ότι αυτό παρακολουθείται από καιρό σε καιρό.

Είναι σημαντικό να επιλέξετε μία από τις καλύτερες στρατηγικές SEO και να τηρήσετε αυτήν. Αλλά πρόσεχε! Η πρόσληψη εξοπλισμού SEO δεν σημαίνει πάντα αποφυγή λαθών. Ορισμένες από τις εταιρείες SEO θα οδηγήσουν τον ιστότοπό σας σε αδιέξοδο, χωρίς να ξέρουν καν τι κάνουν. Το γραφείο SEO μπορεί είτε να σας βοηθήσει είτε να σας καταστρέψει. Μην τεμπελιάζετε να κάνετε λίγη περισσότερη έρευνα για να βρείτε ένα αξιόπιστο και κορυφαίο. Τα βραβεία και οι συνεργασίες συμβάλλουν στο να σταλεί ένα μήνυμα στους χρήστες ότι ο ιστότοπος είναι αξιόπιστος και συνιστάται ιδιαίτερα. Κάποια κριτική από καιρό σε καιρό θα ήταν εξαιρετική. Στους χρήστες αρέσει να βλέπουν κριτικές και εντυπώσεις από άλλους χρήστες.

Έως και το 70% από αυτούς πείθονται ότι εμπιστεύονται έναν ιστότοπο χωρίς κριτικές. Διαβάζοντας όλα αυτά, φαίνεται ότι η διατήρηση του ιστότοπου μπορεί να είναι σχεδόν αδύνατη. Υπάρχουν πολλά αλιεύματα που μπορεί να συμβούν χωρίς καν να το προσέξετε, τον ακριβή τρόπο με τον οποίο γίνονται τα πέναλτι. Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή; Προσπαθήστε να μην παίξετε το Google και τον αλγόριθμό του για την κατάταξη. Κάντε μικρά βήματα, δημοσιεύστε ποιοτικό περιεχόμενο και βάλτε σχετικούς και λειτουργικούς συνδέσμους στον ιστότοπο. Επίσης, θα ήταν υπέροχο να χρησιμοποιήσετε ορισμένα εργαλεία SEO, όπως CognitiveSEO, URL Profiler, Scrape Box ή να προσλάβετε ειδικό SEO. Εάν βιάζεστε λίγο, δοκιμάστε να βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας δίνοντας μερικές τιμές δωρεάν.

Το αποτέλεσμα θα ήταν να γίνει μια μεγάλη πηγή. Θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, πιθανούς πελάτες. Οι συστάσεις εξακολουθούν να λειτουργούν στην καθημερινή ζωή. Δοκιμάστε επίσης να δώσετε μερικές δωρεάν συμβουλές. Ίσως αυτό να μην σας έφερνε πελάτη αμέσως, αλλά θα εκτιμηθείτε ως κάποιος που ξέρει πραγματικά τη δουλειά. Εάν οι άνθρωποι αρχίσουν να μιλούν και να επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, η Google θα παρατηρήσει ότι για κάποιο λόγο ο ιστότοπος γίνεται δημοφιλής και υποτίθεται ότι δίνει στους χρήστες αυτό που αναζητούν.

Θα κατατάξει τον ιστότοπό σας ως έναν από τους κορυφαίους σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η Google θα τον χαρακτηρίσει επίσης ως αξιόπιστο ιστότοπο. Αλλά ορισμένοι ιστότοποι προσπαθούν να παίξουν ένα παιχνίδι και με αυτόν τον τρόπο. Κάνουν το περιεχόμενο ορατό εντελώς στην Google ως δωρεάν, αλλά από την άλλη πλευρά στους χρήστες εμφανίζεται ως κλειδωμένο. Εάν ο χρήστης πρέπει να υποβληθεί σε διαδικασία εγγραφής, σύνδεσης, εγγραφής ή παρόμοια διαδικασία, αυτό είναι αντίθετο με τους κανόνες της Google και θα επιφέρει κυρώσεις.

Και τι γίνεται με τον ανταγωνισμό; Γνωρίζετε τι κάνει ο ανταγωνισμός σας, ποιες στρατηγικές χρησιμοποιούν;

Μάλλον όλοι έχετε τα ίδια προβλήματα ή μπορείτε να μάθετε από αυτά. Ερευνήστε λίγο ή δεσμεύστε μια εταιρεία SEO για να το κάνει με το προηγμένο λογισμικό της που λειτουργεί εξαιρετικά. Το θέμα είναι να πάρετε το καλύτερο από κάθε ανταγωνιστή και να το εφαρμόσετε στον ιστότοπό σας. Αυτού του είδους οι λύσεις είναι κορυφαίες καθώς είναι ολοκληρωμένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση.

Η ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά δεν θα ακολουθήσει. Εδώ είναι ένα μικρό κόλπο… Ονομάζεται τεχνική Skyscraper. Γράψτε το καλύτερο δυνατό άρθρο και, στη συνέχεια, με τα εργαλεία SEO προσπαθήστε να βρείτε άτομα που αναζητούν ίδιους ή παρόμοιους συνδέσμους. Στη συνέχεια, επικοινωνήστε μαζί τους με προτάσεις για να μπείτε στον ιστότοπό σας καθώς προσφέρετε ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο. Μην καθυστερείτε να κάνετε κάποιες έρευνες, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργικότητας. Το θέμα είναι ότι οι χρήστες μερικές φορές δεν ξέρουν τι θέλουν πραγματικά, αλλά ταυτόχρονα έχουν κάποια προβλήματα για τα οποία δεν γνωρίζουν. Βγείτε στο έδαφος και μιλήστε μαζί τους, γράψτε απαντήσεις, ιδέες, αναζητήστε ενεργά θέματα. Η ιστορία θα πουλήσει το προϊόν. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημοσιεύσετε μοναδικό περιεχόμενο.

Συγκρίνετε τα αποτελέσματα της έρευνας και ελέγξτε στο Google αν υπάρχουν κάποιες απαντήσεις. Εάν λείπουν, έχετε ιδέα για έναν κρυμμένο θησαυρό.

Όλα αυτά μπορούν να γίνουν πολύ απλά εάν είστε αρκετά υπομονετικοί και είστε πάντα σε καλό δρόμο με ό,τι συμβαίνει στον ιστότοπό σας. Παρακολούθηση σημαίνει να γνωρίζετε δεδομένα σχετικά με τους επισκέπτες - την τοποθεσία τους, τον αριθμό των νέων και των παλαιών, τον μέσο χρόνο παραμονής στον ιστότοπο, αυτούς που προέρχονται από άλλους ιστότοπους, τα ποσοστά εξόδου και εγκατάλειψης. Ωστόσο, μερικές φορές, μετά την εφαρμογή όλων αυτών των στρατηγικών SEO και την αποφυγή λαθών, τα αποτελέσματα εξακολουθούν να ακολουθούν. Αυτό αποτελεί ένδειξη λανθασμένου τρόπου εναρμόνισης του καναλιού μάρκετινγκ, του στοχευμένου κοινού και των επιχειρηματικών στόχων.

Αυτό δεν είναι λόγος πανικού, κάποιος επανασχεδιασμός των στρατηγικών σε συνδυασμό με τη σωστή καμπάνια SEO θα αποδώσει σύντομα. Κύριος στόχος είναι η βιώσιμη, μακροπρόθεσμη παρουσία στο διαδίκτυο.