Ενέργειες περιεχομένου που πρέπει να κάνετε για να σώσετε το ιστολόγιό σας από την αποευρετηρίαση

Αυτό είναι το δεύτερο άρθρο στα άρθρα της σειράς 4 αναρτήσεων σχετικά με το πώς να αποφύγετε την αποευρετηρίαση των τομέων σας από την Google.
Εάν δεν έχετε διαβάσει την πρώτη ανάρτηση, σταματήστε τώρα και διαβάστε την εδώ πριν συνεχίσετε με την υπόλοιπη σειρά.

Στο πρώτο μας άρθρο, συζητήσαμε τρόπους με τους οποίους η Google μπορεί να αποφασίσει εάν ένα ιστολόγιο στέλνει ανεπιθύμητα μηνύματα στα αποτελέσματά του και τα καταργήσαμε. Ο πρώτος και πιο εύκολος τρόπος για την Google είναι στην πραγματικότητα το περιεχόμενο του ιστότοπου.

Εδώ παρέχουμε προτάσεις που πιστεύουμε ότι θα ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο αποπροσαρμογής του ευρετηρίου με βάση το περιεχόμενο του ιστολογίου.

1. Χρησιμοποιήστε πρωτότυπο περιεχόμενο.

Αυτό μπορεί να είναι προφανές, αλλά πολλοί στην αγορά SEO απλώς αγνοούν ή δεν αντιλαμβάνονται τη σημασία αυτού του στοιχείου και γι' αυτό το βάζουμε πρώτο στη λίστα.

Ελέγχετε πάντα το περιεχόμενό σας σε σχέση με το copyscape.com. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας έχει περάσει τη δοκιμή αντιγραφής προτού το υποβάλετε στο ιστολόγιό σας.

2. Μην χρησιμοποιείτε δωρεάν αυτόματα προγράμματα περιστροφής περιεχομένου.

Λοιπόν, σας προτείνουμε να μην χρησιμοποιείτε ποτέ καμία «περίοδο» αυτόματης περιστροφής περιεχομένου! Αλλά αν πρέπει ή αν το δίκτυο ιστολογίου βασίζεται σε Αυτόματες παραγωγές περιεχομένου, ελέγξτε τις κριτικές τους και αναζητήστε ό,τι καλύτερο υπάρχει εκεί έξω. Μην ανησυχείτε για το κόστος, καθώς τα πιο ακριβά είναι αυτά που χρησιμοποιούνται από λιγότερα άτομα και ως εκ τούτου παρέχουν καλύτερες πιθανότητες για μοναδικό περιεχόμενο.

3. Μην παρέχετε περισσότερους από 2 εξωτερικούς συνδέσμους ανά ανάρτηση.

Εάν μπορείτε (και σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα) δώστε μόνο 1 σύνδεσμο προς μια εξωτερική πηγή από την ανάρτησή σας (υποθέτοντας ότι η ανάρτησή σας έχει έκταση από 200 έως 300 λέξεις), αλλά αν δεν μπορείτε να αποφύγετε τον πειρασμό, μην πάτε ποτέ για περισσότερες από 3 συνδέσμους ανά 300 λέξεις.

4. Βεβαιωθείτε ότι οι αναρτήσεις σας έχουν τουλάχιστον 200 λέξεις.

Οτιδήποτε λιγότερο από 200 λέξεις είναι απλώς ένα σημάδι SPAM. Μετά το 2014 δεν θέλετε το ιστολόγιό σας να μοιάζει με λίστα καταλόγου.

5. Παρέχετε συνδέσμους nofollow

Κάντε τον ιστότοπό σας να φαίνεται επαγγελματικός και παρέχετε μερικούς συνδέσμους nofollow σε ιστότοπους με μεγάλη εκτίμηση. Η παροχή συνδέσμων nofollow σε ιστότοπους όπως η wikipedia μπορεί να κάνει μαγικά. Δεν θα χάσετε κανέναν χυμό συνδέσμου, επειδή ο σύνδεσμος δεν ακολουθεί, αλλά παρέχοντας τέτοιους συνδέσμους κάνει την Google να συνειδητοποιήσει ότι το περιεχόμενό σας είναι νόμιμο.

6. Όχι περισσότεροι από 20 εξωτερικοί σύνδεσμοι στην αρχική σελίδα.

Μερικοί άνθρωποι μπορεί να πουν ότι το 10 είναι το σημάδι εδώ, αλλά είχαμε ιστότοπους με 30 συνδέσμους στην αρχική τους σελίδα και δεν αποευρετηριάστηκαν ποτέ

7. Αποφύγετε τη σύνδεση με ανεπιθύμητες ή παράνομες τοποθεσίες

Δεν θέλετε καμία συσχέτιση με αυτούς τους ιστότοπους. Απλά αποφύγετε τους.

8. Αποφύγετε περιεχόμενο που ακούγεται σαν πληρωμένη διαφήμιση.

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας δεν ακούγεται σαν να είναι μια πληρωμένη διαφήμιση. Επίσης, αποφύγετε λέξεις-κλειδιά όπως προβεβλημένες, χορηγούμενες και άλλες

9. Μην χρησιμοποιείτε το προεπιλεγμένο θέμα του wordpress.

Σε ένα βίντεο του 2005 από τον Matt Cutts (ο επικεφαλής της ομάδας SPAM της Google) δείχνει έναν ιστότοπο που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το προεπιλεγμένο θέμα του wordpress και λέει: «Και κοιτάξτε αυτό το spammer! Δεν άλλαξε καν το προεπιλεγμένο θέμα»

10. Έχετε πάντα υπόψη σας την αξία του τομέα σας.

Πριν εμπλακείτε σε επικίνδυνες συμπεριφορές, αναρωτηθείτε πόσο πραγματικά αξίζει ο τομέας για εσάς και στη συνέχεια μετρήστε τους κινδύνους και αποφασίστε.

Στο επόμενο άρθρο αυτής της σειράς θα μιλήσουμε για ενέργειες δικτύωσης και φιλοξενίας που πρέπει να λάβετε υπόψη για τα δίκτυα του blog σας.

Μπορείτε να διαβάσετε το επόμενο άρθρο επισκεπτόμενοι: ()