The Twitter-Media Connection: Ένας οδηγός για αρχάριους

Ο σκοπός των μέσων ενημέρωσης, ούτως ή άλλως, από επιχειρηματική άποψη, είναι να αυξήσουν την εμβέλεια μιας εταιρείας. Οι πλατφόρμες πολυμέσων θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να αυξήσετε την επιρροή σας και να προσεγγίσετε άτομα που μπορεί να είναι πολύτιμοι πελάτες στο μέλλον. Καλό ακούγεται, έτσι δεν είναι; Λοιπόν, αυτός είναι ο θησαυρός και το κλειδί για την πρόσβαση στα καλά πράγματα βασίζεται στο πόσο καλή είναι η σχέση σας με τα μέσα ενημέρωσης. Και, δυστυχώς, αυτό δεν είναι πάντα κάτι που μπορεί να αγοραστεί στο κατάστημα.

Αυτές τις μέρες, τα μέσα ενημέρωσης έχουν τη μορφή διαδικτυακών εφαρμογών. Και χάρη σε αυτό, είστε ένα βήμα πιο κοντά για ευρύτερη κάλυψη! Το Twitter είναι μια πλατφόρμα που συνδέει τους δημοσιογράφους των κυρίαρχων μέσων ενημέρωσης με τον κόσμο. Χρησιμοποιούν το Twitter για να βρίσκουν καλές ιστορίες και να μοιράζονται νέα, και εκεί πρέπει να στοχεύσετε να συνδεθείτε μαζί τους.

Το μεγάλο ερώτημα είναι, και ήταν πάντα, πώς. Πώς ξεκινάς; Πώς τραβάτε την προσοχή τους; Ευτυχώς για εσάς, έχουμε μερικές συμβουλές που θα μπορούσατε να ακολουθήσετε.

  1. **Παρακολουθήστε τους ** - Δεν μπορείτε να συνδεθείτε με κάποιον αν δεν γνωρίζετε πού βρίσκεται. Δοκιμάστε να παρακολουθήσετε τις ειδήσεις και περιμένετε μέχρι να αναβοσβήσουν το όνομα του ρεπόρτερ. Συνήθως, εμφανίζεται επίσης η λαβή twitter του ρεπόρτερ. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τον πιο προφανή, και ίσως τον πιο εύκολο τρόπο: τα Google!
  2. Ολοκληρώστε το προφίλ σας - Για να φιλτράρετε τους ψεύτικους δυνητικούς πελάτες, οι άνθρωποι κάνουν έναν μικρό έλεγχο ιστορικού κοιτάζοντας τα προφίλ των ατόμων που σας ενδιαφέρουν. Θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι και να έχετε ένα ολοκληρωμένο προφίλ προτού επικοινωνήσετε με τους δημοσιογράφους. Δώστε σαφείς λεπτομέρειες για εσάς και τι κάνετε, ίσως προσθέστε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία στην οποία εργάζεστε.
  3. Δημιουργήστε τη σχέση - Αποφύγετε να βιαστείτε ο ρεπόρτερ να κάνει ένα χαρακτηριστικό για την εταιρεία σας. Όπως κάθε σχέση, ξεκινάτε από μικρά και στη συνέχεια παίρνετε το δρόμο σας προς τις βαθύτερες συνδέσεις. Ίσως θα μπορούσατε να τους στείλετε ένα μήνυμα και να κάνετε μια καλή συζήτηση μαζί τους και να αφήσετε τα πράγματα να κυλήσουν μέχρι να μιλήσετε τελικά για τη δουλειά.

Το Twitter είναι ένα καλό μέρος για να αυξήσετε την έκθεσή σας, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Δοκιμάστε τα και η ανάπτυξη μπορεί να γίνει πιο εύκολη για εσάς.