Είμαι σίγουρος ότι είστε εξοικειωμένοι με τα ιστολόγια, αλλά πώς γίνεται να μην εντοπίζετε πολλά επαγγελματικά ιστολόγια εκεί έξω; Αυτό συμβαίνει επειδή 4 στα 5 ιστολόγια καταρρέουν. Και αυτό πριν καν φτάσουμε τις 5 αναρτήσεις! Ένα εκπληκτικό ποσοστό αποτυχίας 80% είναι αυτό που αντιμετωπίζουν τα επιχειρηματικά ιστολόγια, σύμφωνα με την IBM.
Ας διερευνήσουμε γιατί συμβαίνουν αυτές οι αποτυχίες και ας μάθουμε από αυτούς τους λόγους. Ας ελπίσουμε ότι αυτά μπορούν να σας βοηθήσουν να φτάσετε σε περισσότερες από 5 αναρτήσεις.
Τα προσωπικά ιστολόγια κάνουν πολλή δουλειά, αλλά τα επαγγελματικά ιστολόγια βρίσκονται σε άλλο επίπεδο. Αυτό συμβαίνει επειδή πρέπει να παραμείνετε ενεργοί, όχι μόνο στη δημιουργία δημιουργικών αναρτήσεων, αλλά και στη διατήρηση των ιστολογίων. Αυτό σημαίνει να συμμετέχετε σε σχόλια, να απαντάτε σε ερωτήσεις, να φροντίζετε τις προσφορές και επίσης να σκέφτεστε τι άλλο να υποβάλετε στο μέλλον. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι απροετοίμαστοι για αυτό, και επειδή δεν είναι έτοιμοι για τον φόρτο εργασίας, δεν μπορούν να δεσμευτούν. Όχι πολύ καιρό μετά, το blog αποτυγχάνει.
Τα ιστολόγια υποτίθεται ότι είναι ενδιαφέροντα. Αν δεν είναι πια, τότε η ύπαρξή του ανατρέπει τον σκοπό. Οι δημοσιεύσεις πρέπει να είναι ενδιαφέρουσες και πρέπει επίσης να είναι μοναδικές. Εκεί προκύπτει το πρόβλημα. Υπάρχουν πολλά ιστολόγια εκεί έξω, και σχεδόν για κάθε ιδέα και θέμα, επίσης. Πρέπει να είσαι διαφορετικός με κάποιο τρόπο και αν δεν έχεις πλέον φρέσκες ιδέες, το blog θα σβήσει λόγω αδράνειας.
Όπως κάθε συγγραφέας, έτσι και οι μπλόγκερ ξεμένουν από ιδέες. Δυστυχώς, σε αντίθεση με τους συγγραφείς που μπορούν να καθυστερήσουν τη δουλειά τους μέχρι να πάρουν μια νέα ιδέα, οι blogger πρέπει να βρίσκουν συνεχώς νέα πράγματα, και αυτό συμβαίνει επειδή όταν ένας blogger αργεί πολύ να δημοσιεύσει μια νέα ανάρτηση, οι άνθρωποι θα αναζητήσουν περιεχόμενο κάπου αλλού . Εάν ένας blogger χτυπήσει ένα μπλοκ, αυτό το κάνει σχεδόν για εκείνον.
Θέμα? Ελεγχος. Δέσμευση? Ελεγχος. Ιδέες? Ελεγχος.
Ποιο είναι το σχέδιο?
Οι μπλόγκερ αποτυγχάνουν στον προγραμματισμό του ιστολογίου τους επειδή δεν έχουν το κατάλληλο κοινό-στόχο, την έλλειψη προώθησης ή μερικές φορές ακόμη και τον κακό χρόνο ανάρτησης. Πρέπει να είστε προσεκτικοί και πρέπει να μάθετε πώς να διαβάζετε τις τάσεις. Μπορεί να θέλετε να τα προγραμματίσετε όλα καλά, ώστε το ιστολόγιό σας να μεγαλώσει μέχρι να μπορέσει να επιβιώσει μόνο του με λίγη επίβλεψη.
Κοίτα. Δεν είναι όλοι διασημότητες και δεν χρειάζεται να έχετε χιλιάδες αναγνώστες και οπαδούς καθημερινά. Όπως οι περισσότερες εκκινήσεις, η δική σας πιθανότατα θα είναι αργή. Δώστε λίγο χρόνο στο blog σας και συνεχίστε με συνέπεια και υπομονή. Βασικά, το ιστολόγιό σας έχει τη δυνατότητα να γίνει μεγάλο, αλλά μόνο αν το επιμείνετε και το φροντίσετε.
Πώς βρήκατε επιτυχία στο blogging; Πείτε μας την ιστορία σας στα σχόλια παρακάτω!