
Με περισσότερους από 80 εκατομμύρια χρήστες, περισσότερες από 5 εκατομμύρια φωτογραφίες που ανεβαίνουν καθημερινά, που ξεπερνούν τα 4 δισεκατομμύρια συνολικά, και με μέσο όρο σχεδόν 600 likes και περισσότερα από 80 σχόλια ανά δευτερόλεπτο, το Instagram είναι πράγματι βαρύ. Τώρα ποιος δεν θα ήθελε αυτούς τους αριθμούς με το μέρος του;
Με τόσο μεγάλους ακόλουθους, το Instagram θα πρέπει να θεωρείται όχι μόνο ως εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και ως πλατφόρμα μάρκετινγκ. Το Instagram είναι ένας αρκετά νέος τρόπος για να αυξήσετε την επιρροή και την απήχηση μιας εταιρείας, αλλά αυτό μόνο εάν χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά. Ακολουθούν μερικές ιδέες που μπορεί να σας βοηθήσουν να χρησιμοποιήσετε το Instagram για επαγγελματικούς λόγους.
- Φυσικά, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το Instagram για να παρουσιάσετε τα προϊόντα σας. Ίσως είναι καλύτερο, ωστόσο, να έχετε φωτογραφίες των προϊόντων σας σε δράση. Οι αμβλείς φωτογραφίες προϊόντων φαίνονται βαρετές και γι’ αυτό οι πελάτες μπορεί να προτιμήσουν να τους δείξετε τα προϊόντα σας για την προοριζόμενη χρήση τους.
- Σε όλους αρέσει να πηγαίνουν στα παρασκήνια. Δοκιμάστε να δείξετε στους ακολούθους σας πώς κατασκευάζονται τα προϊόντα σας ή δώστε τους μια μικρή ματιά στον τρόπο με τον οποίο χειρίζεστε τα προϊόντα τους προτού τα αποστείλετε. Κάντε τους όλους να νιώσουν ότι είναι μέρος της παρέας σας.
- Οι πελάτες θέλουν να ξέρουν τι μπορείτε να κάνετε. Ειδικά αν η επιχείρησή σας βασίζεται σε υπηρεσίες, ίσως ένα βίντεο με time-lapse ολόκληρης της διαδικασίας θα δείξει στους θεατές τι μπορείτε να κάνετε. Εάν ένα βίντεο δεν είναι το γούστο σας, μπορείτε να δοκιμάσετε να του δείξετε το τελικό προϊόν ή ακόμα καλύτερα μια σύγκριση δίπλα-δίπλα που δείχνει πριν και μετά.
- Οι επιχειρήσεις ανέκαθεν αφορούσαν τους ανθρώπους και ίσως να θέλετε να το τονίσετε αυτό. Θα σε βοηθούσε πολύ αν έβαζες μια φωτογραφία των υπαλλήλων σου. Και αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο εταιρική και γραφείο, αλλά και εργατική εργασία. Αυτό θα έδινε στους οπαδούς σας την ιδέα ότι η εταιρεία σας δίνει σημασία και στην κουλτούρα της.
Αυτά, ωστόσο, δεν είναι όλα τα κλειδιά για την επιτυχία του μάρκετινγκ στο Instagram. Υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι μάρκετινγκ με το Instagram και η ομορφιά είναι ότι η δημιουργικότητα είναι πάντα ευπρόσδεκτη. Είστε ελεύθεροι να δοκιμάσετε νέους τρόπους χρήσης του Instagram για την επιχείρησή σας.
Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να έχετε υπόψη σας μερικά πράγματα, γιατί παρά την ελευθερία που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ορισμένοι τρόποι εξακολουθούν να είναι καλύτεροι από άλλους. Θυμηθείτε μερικές από αυτές τις υποδείξεις και είστε έτοιμοι.
- Το Instagram δεν είναι παραδοσιακό. Οι αναρτήσεις σας θα ήταν πιο αποτελεσματικές ως διαφημίσεις, αν τους δώσετε λίγο πλαίσιο πίσω από αυτές.
- Κάνε λίγο scouting. Ελέγξτε ποιες τάσεις είναι δημοφιλείς και χρησιμοποιήστε το προς όφελός σας.
- Μην κατακλύζετε τις ροές των ακολούθων σας αναρτώντας πολύ συχνά. Αν δημοσιεύετε πολύ συχνά, οι ακόλουθοί σας μπορεί να ενοχληθούν.
- Χρησιμοποιήστε σχετικά hashtags. Τα hashtag θα βοηθήσουν άτομα εκτός του κύκλου σας να ανακαλύψουν το προϊόν σας.
- Το Instagram είναι μία πλατφόρμα, αλλά υπάρχουν περισσότερες εκεί έξω. Δοκιμάστε επίσης να χρησιμοποιήσετε το Facebook και το Twitter για να μεγιστοποιήσετε την έκθεσή σας.
Ίσως έχετε κάποια δικά σας κόλπα μάρκετινγκ στο Instagram. Μη διστάσετε να το μοιραστείτε παρακάτω!