Υπάρχει μόνο ένα μυστικό για αποτελεσματικό επιχειρηματικό blogging. Αυτό το μυστικό δεν είναι τραβηγμένο. είναι η συνέπεια και η έρευνα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο για το ιστολόγιό σας. Οι περισσότεροι bloggers χρησιμοποιούν ακόμη και ένα χρονοδιάγραμμα για να προγραμματίσουν τις αναρτήσεις τους.
Αυτό είναι όμορφο καθώς μια συνεχής ροή περιεχομένου θα οδηγήσει σε:
Αλλά όπως κάθε άλλο πρόγραμμα που σχεδιάζουμε, αυτό είναι πιο εύκολο όταν το βάζουμε σε χαρτί. Εάν επιλέξετε να γράφετε blog εβδομαδιαία ή καθημερινά. Θα υπάρξουν μέρες που απλά κοιτάτε τον υπολογιστή για διάφορους λόγους. Δεν έχετε ιδέες. Πάσχετε από ένα φαινομενικά ανίατο συγγραφικό μπλοκ. Τα καλά νέα είναι ότι δεν είστε μόνοι. Υπάρχουν χιλιάδες bloggers εκεί έξω που είναι εξίσου μπερδεμένοι με εσάς. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είστε εντελώς εκτός επαφής. Θα μοιραστώ μερικές ιδέες για το πώς μπορείτε να ξεκινήσετε ξανά από την αρχή και να γίνετε ο καλύτερος στη θέση του blogging σας.
Εάν το ιστολόγιό σας είναι για ένα συγκεκριμένο προϊόν, πρέπει να έχετε αναφέρει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε ξανά και ξανά. Και οι αναγνώστες σας μπορεί επίσης να έχουν κουραστεί να τα ακούνε. Οι αναγνώστες σας δεν θέλουν να μάθουν περισσότερα για τις δυνατότητες. Εδώ είναι μια ιδέα: τι θα λέγατε να τους πείτε πολλούς τρόπους με τους οποίους το προϊόν σας μπορεί να τους επηρεάσει θετικά;
Υπάρχουν οφέλη για την υγεία που προσφέρουν τα προϊόντα σας; Πες τους τα πάντα για αυτό. Χωρίστε το σε τρεις έως τέσσερις αναρτήσεις ιστολογίου. Κάντε το μια σειρά. Θα μπορούσε να είναι κάτι σαν "Τα κορυφαία 5 οφέλη αυτού του προϊόντος".
Μάλλον θα το ακούσετε όλοι αυτό. Τι σημαίνει όμως; Συνεπάγεται ότι κάνετε κάτι που δεν θα κάνατε εξαρχής. Συνεπάγεται τη δημιουργία μιας νέας, λαμπρής ιδέας. Δεν χρειάζεται να αφορά την επιχείρησή σας όλη την ώρα. Κάντε το βήμα να γράψετε για κάτι που σχετίζεται στενά ή χαλαρά με το ιστολόγιό σας. Προσφέρετε σχόλια σε στενά σχετικά θέματα.
Για παράδειγμα, εργάστηκα σε μια εταιρεία που πουλά προστατευτικούς φακούς για ιατρούς. Αυτή η εταιρεία ασχολείται μόνο με γυαλιά. Το blog της εταιρείας έχει φυσικά γιατρούς και οδοντιάτρους ως αναγνώστες, αλλά για να τονώσουν το αναγνωστικό κοινό, μπορούν να επιλέξουν να γράφουν για πράγματα που γιατροί και οδοντίατροι μπορεί να θέλουν να διαβάσουν. Κάτι που δεν σχετίζεται με προστατευτικούς φακούς. Εάν υπάρχουν νέα ιατρικά εργαλεία, μπορείτε να γράψετε για αυτό!
Μερικές φορές, η επόμενη ανάρτηση δεν είναι στο μυαλό σας. Πρέπει να ρωτήσετε τους αναγνώστες σας ή ακόμα και τους φίλους σας για ιδέες. Ρωτήστε τους για τα ενδιαφέροντά τους. Έχουν ερωτήσεις για εσάς; Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε επίσης να έχετε την ευκαιρία να έχετε έναν καλεσμένο blogger να γράψει κάτι στον ιστότοπό σας.
Έχετε γεμίσει με ιδέες; Πείτε μας για αυτό στην ενότητα των σχολίων!