Στο τελευταίο ιστολόγιο, συζητήσαμε για τη διαδικασία του καταιγισμού ιδεών που είναι επιτακτική στον ιδεασμό περιεχομένου. Εδώ είναι τα τελευταία στοιχεία.
Σημασιολογικό Πλαίσιο. Οι σημασιολογικές φράσεις στο copywriting οργανώνουν πληροφορίες από τη μια οντότητα στην άλλη χωρίς να χρειάζεται να υπάρχει προφανής σύνδεση μεταξύ αυτών των δύο και προσδιορίζει πώς μια συγκεκριμένη λέξη μπορεί να συσχετιστεί στο πλαίσιο με άλλα έγγραφα. Ο Aaron Bradley έχει χρησιμοποιήσει πολύ αυτό το εργαλείο στο εισερχόμενο μάρκετινγκ, καθώς και ο Matthew Brown του Moz Blog. Λαμβάνοντας υπόψη ότι άλλες φράσεις ή λέξεις μπορεί να συνδέονται σημασιολογικά, σας βοηθά να βελτιώσετε το περιεχόμενο και να φτάσετε σε υψηλά αποτελέσματα αναζήτησης. Τέτοια εργαλεία θα ήταν οι λέξεις-κλειδιά LSI που μετρούν την πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών. Ένα άλλο εργαλείο είναι το Freebase.
Καυτά θέματα. Ένας σίγουρος τρόπος για να έχετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο περιεχόμενό σας είναι να εστιάσετε στη σύνταξη του άρθρου σας σχετικά με τις ανερχόμενες συζητήσεις. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να κερδίσετε έναν σταθερό αριθμό επισκεπτών, όσο μόνιμα, καθώς οι συζητήσεις και τα θέματα παγκοσμίως αλλάζουν σχεδόν δραστικά καθημερινά. Γι' αυτό να είστε προσεκτικοί με αυτό. Να είστε πάντα ευέλικτοι και ενημερωμένοι.
Περιεχόμενο. Φυσικά, αυτό που είναι πιο σημαντικό για τη στρατηγική ιδεασμού περιεχομένου είναι το ίδιο το περιεχόμενο. Η δημογραφία κοινού, η ανάλυση ανταγωνιστών και η ανάλυση λέξεων-κλειδιών είναι αναπόσπαστα στοιχεία για την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου που αναμένεται να δημιουργήσει υψηλή επισκεψιμότητα. Η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να είναι μια εξαντλητική εργασία εάν δεν γνωρίζετε πολύ καλά το κοινό σας. Ποιες είναι οι απογοητεύσεις τους; Ποιες είναι οι ανάγκες τους; Τι αναζητούν σε ένα προϊόν; Το περιεχόμενό σας πρέπει να μπορεί να εντοπίσει αυτές τις απογοητεύσεις και να καλύψει αυτές τις απαιτήσεις από τους πελάτες. Φαίνεται σαν μια αρκετά απλή στρατηγική μάρκετινγκ, σωστά;
Ταξινόμηση περιεχομένου. Αφού έχετε όλες τις ιδέες για το περιεχόμενό σας, φροντίστε να τις ταξινομήσετε ανάλογα με τους τύπους. Αυτό σας επιτρέπει να εντοπίσετε ιδέες που μπορεί να φαίνονται αδύναμες και χρειάζονται περισσότερη διαδικασία ανταλλαγής ιδεών.
Πουλήστε το Περιεχόμενο. Τώρα έχετε το περιεχόμενο. Αυτό το τελευταίο βήμα εγγυάται ότι δεν θα καταλήξετε με άδεια χέρια. Πουλήστε το περιεχόμενό σας. Το περιεχόμενο θα πρέπει να μπορεί να εισάγει την καμπάνια ή, όπως έχουμε δώσει ως παράδειγμα νωρίτερα, την αισθητική χειρουργική σε μια αγορά-στόχο. Ένα εξαιρετικό περιεχόμενο θα πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσει το κοινό στην πρώτη βάση μέσω των πλεονεκτημάτων και των πλεονεκτημάτων, δημιουργώντας έτσι μια ζήτηση μεταξύ ενός συγκεκριμένου κοινού που θα το οδηγήσει τελικά σε μια συγκεκριμένη ενέργεια.
Η παρακολούθηση αυτής της δομικής διαδικασίας σίγουρα θα μεταφέρει τη στρατηγική ιδεασμού περιεχομένου σε ένα άλλο φάσμα μάρκετινγκ που μπορεί να αντέξει διαφορετικές εφαπτόμενες σε εξειδικευμένες και καμπάνιες. Είναι σημαντικό, ωστόσο, να σημειωθεί ότι η συγγραφή περιεχομένου είναι μια συνεχής διαδικασία που πρέπει να περιλαμβάνει το κοινό - την αγορά. Επομένως, το περιεχόμενο θα πρέπει να βοηθά τους ανθρώπους στη διαδικασία αγοράς ή εγγραφής σε μια προσφορά που ενισχύει τις μακροπρόθεσμες σχέσεις.
Πρέπει ακόμη να υπάρχουν συνεχείς διαδικασίες καταιγισμού ιδεών που προσφέρουν ένα κοινό περιβάλλον και προσπάθεια διατήρησης για πελάτες και πελάτες. Έτσι δεν ξεφεύγουν από τον ανταγωνισμό.
Για να το ολοκληρώσω, επιτρέψτε μου να επαναλάβω αυτό που είπε ο Neil Gaiman στα εγκαίνια αυτού του ιστολογίου, ότι μια ιδέα είναι απλώς μια ιδέα. Το τι κάνεις με αυτό είναι αυτό που πραγματικά έχει σημασία. Κάντε αυτή την ιδέα υπέροχη μετατρέποντάς την σε μια αναπτυσσόμενη, ρεαλιστική και εμπορεύσιμη ιδέα που μπορεί να μετατρέψει την αγορά σας σε πιστούς και ικανοποιημένους πελάτες. Και σύμφωνα με τα λόγια του Jerry Yang, ενός από τους συνιδρυτές της Yahoo!, «νομίζω ότι είναι πάντα δυνατό να έχεις μια εξαιρετική εταιρεία αν έχεις υπέροχες ιδέες».