Οι υπάλληλοί σας πρέπει να είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της επωνυμίας σας

Όλες οι εταιρείες, και όχι μόνο οι μεγάλες, απαιτούν ένα brand ambassador για την περαιτέρω προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας. Οι περισσότεροι θα αναζητούσαν τα πιο καυτά ονόματα της εποχής, όπως μοντέλα, καλλιτέχνες και άτομα με επιρροή στους αντίστοιχους τομείς τους. Αλλά για να σας αφήσω να μπείτε σε ένα μικρό μυστικό. Ο τέλειος πρεσβευτής της επωνυμίας δεν βρίσκεται σε διαφημιστικές πινακίδες ή τηλεοπτικές διαφημίσεις, και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να περιμένετε να ξεκινήσει η αλλαγή 9 προς 5!

Οι υπάλληλοί σας αντιπροσωπεύουν την εταιρεία και το εμπορικό σήμα σας. Τούτου λεχθέντος, θα θέλατε να εκπροσωπηθείτε καλά, έτσι δεν είναι; Όχι μόνο οι υπάλληλοί σας αντικατοπτρίζουν το πώς συμπεριφέρεστε στους ανθρώπους σας, αλλά ένας χαρούμενος υπάλληλος είναι μια καλή δήλωση της κουλτούρας της εταιρείας σας και ένα σημάδι ενός καλού εργασιακού περιβάλλοντος.

Τώρα που ξέρετε πόσο σημαντικοί είναι οι υπάλληλοί σας ως πρεσβευτές επωνυμίας, ίσως θέλετε να σημειώσετε πώς να τους φροντίζετε καλύτερα. Λάβετε υπόψη αυτές τις συμβουλές και σίγουρα θα εκπροσωπηθείτε καλά.

  • Ευτυχισμένος υπάλληλος = καλός πρεσβευτής – Σίγουρα, θα θέλατε οι υπάλληλοί σας να είναι ευχαριστημένοι με την εταιρεία. Πρέπει να τους φέρουμε καλά, με σεβασμό και πίστη, και πρέπει να τους φέρουμε σαν το σημαντικό πλεονέκτημα που είναι. Εφόσον αισθάνονται ότι παίζουν σημαντικό ρόλο, ο περήφανος υπάλληλος θα έκανε την προώθηση που χρειάζεται η εταιρεία σας.
  • Μείνετε πιστοί στις βασικές σας αξίες – Το καλύτερο θα ήταν η εταιρεία σας να εργάζεται προς έναν κοινό στόχο και όραμα. Οι υπάλληλοι της εταιρείας σας σίγουρα θα ήθελαν να ξέρουν ότι εργάζονται για κάτι μεγάλο και ότι είναι σημαντικό να ακολουθήσετε ένα σύνολο αξιών. Τελικά, όλοι θέλουμε να κάνουμε τη διαφορά, σωστά; Κάντε τους υπαλλήλους σας να νιώσουν ότι είναι.
  • Αφήστε τους να μιλήσουν για εσάς – Οι υπάλληλοί σας μιλούν για εσάς περισσότερο από όσο νομίζετε. Εκτός δουλειάς, βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι περιστασιακές συζητήσεις κατευθύνονται επίσης στο θέμα της απασχόλησης. Και αυτό δεν είναι κακό! Ίσως είναι καλύτερο, ωστόσο, οι υπάλληλοί σας να ακολουθούν ορισμένους κανόνες σχετικά με τη χρήση του ονόματος της εταιρείας σας, ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Τα συστήματα κινήτρων λειτουργούν – Το καλύτερο κίνητρο που υπάρχει είναι η ανταμοιβή για την καλή συμπεριφορά. Σε οποιονδήποτε κλάδο, οι εργαζόμενοι οδηγούνται να καταβάλουν επιπλέον προσπάθεια για να πάρουν κάτι παραπάνω για τον εαυτό τους, και αυτό κυμαίνεται από μπόνους μετρητών έως πρόσθετες ημέρες άδειας. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε ένα σύστημα που θα τους ανταμείβει για την προώθηση της εταιρείας. Ένα απλό ευχαριστώ θα ήταν συγκινητικό, αλλά οι υπάλληλοί σας μπορεί να εκτιμήσουν κάτι περισσότερο υλικό.

Πιστεύετε ότι οι υπάλληλοί σας τα πάνε καλά ως πρεσβευτές μάρκας; Αφήστε ένα σχόλιο παρακάτω και πείτε μας πώς το κάνετε.